800-konne G3M Bi-TURBO 800 Touring od G-Power tylko dla wybranych - Trends Magazines

800-konne G3M Bi-TURBO 800 Touring od G-Power tylko dla wybranych

Ważysz o 800-konnym BMw Touring? Znany tuner G-Power właśnie przygotował limitowaną edycję tylko 25 takich sztuk.

G-POWER_G3M_Bi-TURBO_800_Touring widok od tyłu

Chociaż widoczny tu na zdjęciach model G3M Bi-TURBO 800 Touring tutaj może mieć lakier o groźnie brzmiącej nazwie Voodoo Blue, czarna magia nie ma nic wspólnego z potężnym wzrostem wydajności tego mocnego kombi wyposażonego w 3,0-litrowy rzędowy silnik S58 z podwójnym turbodoładowaniem.

G-POWER_G3M_Bi-TURBO_800_Touring widok z przodu

Zespół G-POWER, kierowany przez Zorana Zorneke i Bujara Bunjaku, wypuścił właśnie limitowaną serię 25 sztuk modelu G3M Bi-TURBO. Z mocą 800 KM i 900 Nm, ustanowiły one zarezerwowany dla ekskluzywnego kręgu klientów rekord wszech czasów pod względem wydajności.

G-POWER_G3M_Bi-TURBO_800_Touring silnik

Sercem tego modelu są dwie ulepszone turbosprężarki. W porównaniu z modelem seryjnym, ulepszona wersja ma większe obudowy turbiny i sprężarki, a także większe koła turbiny i sprężarki ze zoptymalizowanymi łopatkami. Te modyfikacje zmniejszają przeciwciśnienie i temperaturę spalin, zapewniają wyższe ciśnienia doładowania i umożliwiają dostarczenie większej masy powietrza.

G-POWER_G3M_Bi-TURBO_800_Touring tylna klapa

Są one połączone z oprogramowaniem wydajnościowym GP-800 i układem wydechowym G-POWER DEEPTONE, połączonym ze sportowymi rurami spustowymi z 200-komorowymi metalowymi katalizatorami o wysokim przepływie. Układ wydechowy składa się z tłumika środkowego wraz z tłumikiem tylnym wyposażonym w rury wydechowe pokryte karbonem – dwie o średnicy 100 mm i dwie o średnicy 110 mm. Zmniejsza to przeciwciśnienie i temperaturę spalin, a także optymalizuje przepływ. To może przełożyć się na prędkość maksymalną aż 330 km/h.

G-POWER_G3M_Bi-TURBO_800_Touring widok z boku

G3M Bi-TURBO Touring ma również poprawki wizualne, w tym lekkie felgi aluminiowe HURRICANE RR, opracowane przez G-POWER, w wymiarach 9×10″ i 10,5×21″. Dzięki specjalnemu polerowanemu pomarańczowemu wykończeniu z przodu stanowią idealne uzupełnienie kontrastu z nadwoziem Voodoo Blue. Felgi mają kształt pięciu gwiazdek z podwójnymi ramionami i są wyposażone w opony 285/30R20 i 295/25R21. Jako alternatywę dla HURRICANE RR, G-POWER oferuje również felgi HURRICANE RS do G3M.

G-POWER_G3M_Bi-TURBO_800_Touring kokpit

Kolejną zmianą jest maska ​​G-POWER VENTURI z włókna węglowego. Nie tylko poprawia estetykę, ale także optymalizuje zarządzanie ciepłem w komorze silnika. Pokazany tutaj egzemplarz G3M Bi-TURBO Touring jest wyposażony w wersję RS, częściowo pokrytą tym samym kolorem co nadwozie.

G-POWER_G3M_Bi-TURBO_800_Touring grill i wloty powietrza

Posiada również dodatkowe elementy z włókna węglowego, a mianowicie przedni spojler GP-DYNAMIC RR, atrapy chłodnicy GP-DYNAMIC RR i przedni narożnik GP-SHURIKEN. Pod maską zainstalowano również osłonę silnika GP-Orange Carbon.

Na koniec, ale nie mniej ważne, drobne detale wnętrza: znaczek G3M Bi-TURBO i dywaniki G3M Bi-TURBO wykonane z najwyższej jakości weluru. Inne dostępne na życzenie opcjonalne dodatki obejmują także kierownicę G-POWER z włókna węglowego LED.

Jesteś zainteresowany? Zadzwoń +498251 860 1100

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

VW_Golf_3_CL_1.9_TD_tuning

Ciemna strona Golfa III – TUNING

Niektórzy szczęście i upragniony prestiż zdobywają po zakręceniu kołem ruletki. Jednak uzyskanie wyjątkowego statusu jest dużo prostsze. Zapewnić go może całkiem inne koło. Arturowi, występującemu na forach jako Piontas, udało się to dzięki obręczom z Volkswagena Phaetona. Srebrny Golf trzeciej generacji długo był seryjnym samochodem do codziennej jazdy. W 2008 roku, po pięciu latach użytkowania,…

BMW E12 530 MLE. Pierwsza „eMka” w historii

Zapomniany na lata model 530 MLE jest właśnie przywracany do dawnej świetności. To wyjątkowo cenne auto, gdyż od niego sięgają korzenie seryjnie produkowanych BMW M. Za pierwszy seryjnie produkowany samochód, który wyszedł spod ręki inżynierów BMW Motorsport uchodzi kultowy supersamochód M1 (1978 – 1981). Nie każdy wie, że kilkanaście miesięcy wcześniej ruszyła produkcja BMW 530…