8-kilometrowy OS w Pile - trwają zapisy na I rundę Rallysprint Challenge - Trends Magazines

8-kilometrowy OS w Pile – trwają zapisy na I rundę Rallysprint Challenge

Do startu w I rundzie Rallysprint Challenge zgłosiło się już ponad 50 uczestników, a zapisy nadal trwają. Automobilklub Bydgoski wraz z Pilskim przygotowali dla kierowców odcinek o długości ok. 8 km. To świetna okazja by rozruszać się po zimowej przerwie!

Ogólnopolski cykl Rallysprint Challenge rozpoczyna sezon od zawodów na lotnisku w Pile. I rundę zaplanowano na 12 marca. By wziąć udział w rywalizacji wystarczy posiadać sprawny technicznie samochód, prawo jazdy i kask. Tutaj nie jest wymagana klatka bezpieczeństwa. Dozwolony jest każdy rodzaj opon oraz nie ma limitu głośności wydechu. Na uczestników czekać będzie odcinek specjalny o długości niecałych 8 km, który będą pokonywać 6-krotnie na czas. Wcześniej odbędzie się dwukrotne zapoznanie z trasą. Koszt udziału to 350 zł (w I terminie zgłoszeń) lub 500 zł (w II terminie zgłoszeń). 

Dzień przed zawodami, w piątek – 11 marca, odbędzie się trening, na tym samym obiekcie. Koszt udziału to 150 zł.

Harmonogram treningu:
14.45 – przyjmowanie zgłoszeń
15.00 – objazd trasy i rozpoczęcie treningu
18.00 – koniec treningu 

Harmonogram zawodów:
7.45 – 8.30 – przyjmowanie zgłoszeń
8.45 – odprawa z zawodnikami
9.00 – przejazd zapoznawczy i start pierwszego zawodnika do I próby
ok. 17.00 – zakończenie imprezy
Ok. 30 minut po przyjeździe na metę ostatniego uczestnika nastąpi ogłoszenie wyników prowizorycznych, a po dalszych 15
minutach wręczenie nagród honorowych.

Gdzie się zapisać na zawody lub trening? 
Na stronie zawodów – TUTAJ. Tam również dostępny jest regulamin wydarzenia ze wszelkimi istotnymi informacjami. 

W najnowszym marcowym wydaniu BMW Trends, który do punktów sprzedaży trafia 10 marca, przeczytacie zapowiedź sezonu tego cyklu. Znajdziecie tam najważniejsze informacje oraz kalendarz poszczególnych rund na ten rok. 

Fot i tekst: Agnieszka Kujawa 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

BMW 750i G11 widok z boku

BMW 750i (G11) prawie jak prywatny odrzutowiec

Oznaczenie 750i w nomenklaturze BMW jest kultowe. Przez wiele lat tak nazywały się topowe limuzyny serii 7 z 12-cylindrowymi silnikami. Tak było w przypadku typoszeregów E32 i E38. Sytuacja uległa zmianie wraz z pojawieniem się modelu E65. Motor V12 otrzymał oznaczenie 760i, a wersja z silnikiem V8 odziedziczyła numer 750i i tak jest do dziś. Tyle że dekadę temu N62B48 dysponowało mocą 362 KM, a prezentowane dziś przez nas…

Biały i czerwony VW up! na poznańskim rynku

Tani, mały, używany – poradnik kupującego VW Up!

Najmniejszy model Volkswagena zaskakuje przestronnością wnętrza, pojemnością bagażnika, właściwościami jezdnymi oraz trwałością. Jest dosyć surowo wykończony, jednak w segmencie A nie jest to istotną wadą. Up! - nowy pomysł na miejskiego malucha Oczekiwania kierowców stale rosną. Na przełomie XX i XXI wieku zainteresowanym zakupem miejskiego auta wystarczało dwoje drzwi, słaby silnik i wyposażenie ograniczające się do radia czy elektrycznie regulowanych…