750 KM i 980 Nm w BMW X6 M. W pogoni za mocą - Trends Magazines

750 KM i 980 Nm w BMW X6 M. W pogoni za mocą

G-Power wzięło na warsztat kolejne X6 M i wzmocniło silnik do poziomu mocy i momentu obrotowego, jakiego nie powstydziłby się supersamochód.

Z podwójnie turbodoładowanego 4.4 V8 udało się wycisnąć 750 KM przy 6500 obr./min oraz 980 Nm w przedziale 3000-4500 obr./min. Uzyskanie dodatkowych 175 KM i 230 Nm wymagało znacznych modyfikacji osprzętu silnika. G-Power zamontował przygotowane przez siebie turbosprężarki z powiększonymi wirnikami i kompletny układ wydechowy z tytanu, a do sterownika jednostki wgrał nowe oprogramowanie.

X6 M otrzymało także opracowany przez G-Power pakiet stylistyczny Typhoon z mocno poszerzonymi błotnikami i karbonowymi elementami aerodynamicznymi oraz maską z dużym wywietrznikiem. Gwintowane zawieszenie G-Power GX6M RS pozwoliło na zmniejszenie prześwitu i wpasowanie 23-calowych kutych felg G-Power Hurricane RR w przestrzenie wewnątrz błotników.    Całkowity koszt dodatków z oferty G-Power przekroczył 60 tysięcy euro. A doliczyć trzeba do tego kolejne kilka na zakup opon. Czy warto? Do końca roku świętujące 35-lecie działalności proponuje rabat w wysokości 35 procent.

To już całkiem rozsądna propozycja, biorąc pod uwagę, że w zamian otrzymuje się SUV-a pokonującego 1/4 mili w 11,5 sekundy i rozpędzającego się do przeszło 300 km/h. Za uterenowione modele o takich możliwościach Bentley i Lamborghini żądają przeszło miliona złotych.

Podobne

Pasja, która łączy – dwa razy BMW E46

Prezentowane dwa BMW E46 mieliście okazję podziwiać w maju, w trakcie organizowanego przez BMW Klub Warszawa Przebudzenia ///Mocy 2. To dzięki waszym głosom Sylwia i Łukasz zdobyli nagrodę główną BMW TRENDS. Teraz możecie poznać ich niezwykłą historię... W życiu Sylwii BMW obecne było od najmłodszych lat. Pasją zaraził ją starszy brat. To był jej pierwszy…

Pisz, Antonow i Sawicki – podium I rundy Rallysprint Challenge

Sezon Rallysprint Challenge rozpoczął się w dniach 29/30 marca zawodami w Zegrzu Pomorskim. Jest to chyba jedyne w Polsce byłe lotnisko, które ma taki rajdowy klimat – ślepe i długie zakręty z naniesionym rajdowym syfem, leśne asfaltowe drogi z blisko rosnącymi drzewami oraz szybsze i szersze partie, gdzie można nieco odetchnąć. W piątek odbył się trening, którego trasa…