Pakiet AC Schnitzera dla nowego BMW X3. Efektowny wygląd i 315 KM

Pakiet AC Schnitzera dla nowego BMW X3

BMW zapewnia, że X3 jest SUV-em o sportowym charakterze. I faktycznie tak jest, jeżeli auto zostanie wyposażone w nowy pakiet AC Schnitzera.

Przy zmodyfikowanym X3 nawet flagowe M40i prezentuje się skromnie. Najbardziej rzucającym się w oczy elementem pakietu jest tylny spojler, który montuje się do… fabrycznej lotki klapy bagażnika. Przedni zderzak z M-pakietu został optycznie zbliżony do nawierzchni przez aerodynamiczną dokładkę. Swoje zrobił też komplet sprężyn zmniejszających prześwit o 20 mm z przodu i 25 mm z tyłu.

AC Schnitzer proponuje właścicielom X3 cztery różne komplety dwukolorowych felg. Na najmniejsze z nich trafia ogumienie w rozmiarze 245/50 R19, natomiast najbardziej efektowne, kute obręcze Type VIII opony w rozmiarach 245/40 R21 i 275/35 R21.

Tuner z Akwizgranu proponuje także modyfikacje silników – na razie diesli, które po zastrzyku mocy mogą pozostać objęte 5-letnią gwarancją. Ze 190-konnego X3 xDrive20d udało się wycisnąć 222 KM, natomiast z trzylitrowego, sześciocylindrowego 30d aż 315 KM (z wyjściowych 265 KM). W tak mocnym aucie przesadą nie będą akcesoryjne nakładki na tylny tłumik – do wyboru są chromowane, czarne oraz karbonowe.

Podobne

Do oferty dołączają BMW 530e i 550e. Ma być szybko i oszczędnie

Do gamy BMW Serii 5 G60 dołączają dwie hybrydowe odmiany - 530e oraz 550e. Ale spokojnie, to nie naelektryzowane autka z silnikiem od żelazka. Nie zabraknie motoru R6.  Nowe BMW Serii 5 G60 prezentuje zupełnie nowy design. Auto wyglądem zbliżyło się do większej "siódemki", przybyło także nowych wersji - elektrycznej oraz hybrydowej. Do oferty dołączają…

BMW 330e Touring na autobahnie. Jak sprawuje się hybryda kombi?

Przyjęło się, że samochody hybrydowe są powolne, nudne i stworzone dla ekologów, którzy nienawidzą aut, ale muszą się czymś przemieszczać. Test BMW 330e Touring na autostradzie pokazuje zupełne przeciwieństwo.  Era samochodów z silnikami spalinowymi się kończy - to już pewne. Jedni producenci ostro zrywają z tą "przestarzałą" technologią, a inni, jak np. BMW deklarują, że…