600 KM w BMW X3. Najnowsze X3M od AC Schnitzer - TUNING - Trends Magazines

600 KM w BMW X3. Najnowsze X3M od AC Schnitzer – TUNING

Dziś nie trzeba już kupować supersamochodu, żeby mieć 600-konne auto. Nie trzeba nawet decydować się na supersedana M5, albo potężne M8. Dziś wystarczy SUV klasy średniej, jakim jest BMW X3. Oczywiście mówimy o najmocniejszej wersji M dodatkowo przygotowanej przez AC Schnitzer, ale to wciąż SUV z 5 miejscami, dużym bagażnikiem i prześwitem pozwalającym spokojnie atakować krawężniki. Dzięki ulepszeniom AC Schnitzer auto osiąga równo 600 KM, m. in. dzięki modyfikacjom w oprogramowaniu silnia i nowemu wydechowi. Ale co jeszcze zmieniał tuner?

Zawieszenie ma nowe sprężyny AC Schnitzer dzięki czemu samochód jest ok. 20–25 mm niższy w porównaniu ze standardowym. Jest też sztywniej, co zapewnia maksymalną kontrolę i przyczepność pomimo zwiększonego prześwitu typowego dla SUV-ów. 

Pakiet aerodynamiczny obejmuje przedni splitter AC Schnitzer, tylne skrzydło dachowe, które jest zamontowane w spojlerze dachowym. Dzięki temu wspomniane pierwsze elementy aerodynamiczne są nie tylko odpowiedzialne za bardziej agresywny wygląd, ale przede wszystkim poprawiają siłę docisku przedniej i tylnej osi.

Jeśli chodzi o wnętrze, AC Schnitzer oferta opiera się na wysokiej jakości, łatwych do instalacji aluminiowych akcesoriach. Zestaw pedałów z podnóżkiem, uchwyt na klucze i aluminiowa osłona Black Line dla kontrolera iDrive oraz zestaw aluminiowych łopatek zmiany biegów, to tylko niektóre dostępne akcesoria.

Podobne

5 świetnych BMW, które nie wyjechały na ulice

Jak wiadomo BMW stworzyło wiele świetnych samochodów. Także wiele innowatorskich pomysłów pojawiło się w postaci aut koncepcyjnych. Niestety w wielu przypadkach zabrakło "czegoś" do wprowadzenia ich do produkcji seryjnej. Oto subiektywny przegląd 5 świetnych BMW, które nie ujrzały światła dziennego.  1. BMW 328 Mille Miglia Touring Coupe To auto powstało prawdopodobnie w roku 1937 na…

TEST BMW i7 60 xDrive – jest bezkonkurencyjne

BMW serii 7 od zawsze wyznaczało trendy. Luksusowe, ponadczasowe, komfortowe, pokazujące nowy kierunek rozwoju motoryzacji oraz rozstawiające po kątach konkurencję. Zupełnie nowe wcielenie topowej niemieckiej limuzyny po raz pierwszy w historii jest autem elektrycznym, ale nie po raz pierwszy wywołuje spore kontrowersje. Oto test BMW i7 60 xDrive. Historia serii 7 sięga roku 1976. To właśnie…