600 KM w BMW X3. Najnowsze X3M od AC Schnitzer - TUNING - Trends Magazines

600 KM w BMW X3. Najnowsze X3M od AC Schnitzer – TUNING

Dziś nie trzeba już kupować supersamochodu, żeby mieć 600-konne auto. Nie trzeba nawet decydować się na supersedana M5, albo potężne M8. Dziś wystarczy SUV klasy średniej, jakim jest BMW X3. Oczywiście mówimy o najmocniejszej wersji M dodatkowo przygotowanej przez AC Schnitzer, ale to wciąż SUV z 5 miejscami, dużym bagażnikiem i prześwitem pozwalającym spokojnie atakować krawężniki. Dzięki ulepszeniom AC Schnitzer auto osiąga równo 600 KM, m. in. dzięki modyfikacjom w oprogramowaniu silnia i nowemu wydechowi. Ale co jeszcze zmieniał tuner?

Zawieszenie ma nowe sprężyny AC Schnitzer dzięki czemu samochód jest ok. 20–25 mm niższy w porównaniu ze standardowym. Jest też sztywniej, co zapewnia maksymalną kontrolę i przyczepność pomimo zwiększonego prześwitu typowego dla SUV-ów. 

Pakiet aerodynamiczny obejmuje przedni splitter AC Schnitzer, tylne skrzydło dachowe, które jest zamontowane w spojlerze dachowym. Dzięki temu wspomniane pierwsze elementy aerodynamiczne są nie tylko odpowiedzialne za bardziej agresywny wygląd, ale przede wszystkim poprawiają siłę docisku przedniej i tylnej osi.

Jeśli chodzi o wnętrze, AC Schnitzer oferta opiera się na wysokiej jakości, łatwych do instalacji aluminiowych akcesoriach. Zestaw pedałów z podnóżkiem, uchwyt na klucze i aluminiowa osłona Black Line dla kontrolera iDrive oraz zestaw aluminiowych łopatek zmiany biegów, to tylko niektóre dostępne akcesoria.

Podobne

BMW_4_NERKI_SPY_KATALOG

Wyciekły zdjęcia BMW 4

Czyżby spekulacje się potwierdziły? Do sieci trafiły zdjęcia stron katalogu nowego BMW 4. Widać na nich przód samochodu w calej okazałości i ogromne nerki. Jutro premiera Oficjalnie wszystkiego dowiemy się jutro. Mimo to już dziś wszystko wskazuje na to, że BMW zdecydowało się na zmianę języka stylistycznego przodu swoich pojazdów. Nowe BMW otrzyma duże, pionowe…

VW ID. Buzz i VW T1

Pierwsza jazda VW ID.Buzz – każdy się za nim obejrzy

Zaczęło się od pierwszego Golfa, który wyniósł Volkswagena na wyżyny i do niedawna sprzedawał się w Europie w liczbie blisko 400.000 egzemplarzy rocznie. Od dłuższego czasu Wolfsburg przestawia się na elektryfikację, której najlepszą reklamą jest VW ID.Buzz. Jak wypada na tle spalinowych krewniaków? Już pierwsze spotkanie z ID.Buzz wywołuje pozytywne emocje. Podczas inauguracyjnych jazd w Danii, gdzie…