30. Finał WOŚP w klasycznym klimacie we Wrocławiu - Trends Magazines

30. Finał WOŚP w klasycznym klimacie we Wrocławiu

WOŚP Wrocław Klasyczna Strefa Wrocław

W niedzielę, 30 stycznia 2022 po raz trzydziesty zagra nam Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. W to wydarzenie zaangażowane są również ekipy maniaków motoryzacyjnych z całej Polski. Bardzo miło jest widzieć taką mobilizacje, a to wszystko w jednym celu – pomocy innym. Fundacja Klasyczna Strefa Wrocław organizuje na wrocławskim rynku wystawę zabytków samochodowych i zachęca do wspólnego uczestnictwa. Zgłoszenia jeszcze trwają. 

Pieniądze z tegorocznego WOŚP zbierane są na zapewnienie najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u najmłodszych. Co roku, każde miasto w Polsce organizuje wydarzenia mające na celu przyciągnięcie jak największej liczby ludzi – potencjalnych ofiarodawców do tzw. „puszki”.

Od wielu lat na wrocławskim rynku odbywa się Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W poprzednich latach były to bardzo duże imprezy połączone z koncertami i wystawami. W tym roku wrocławski Sztab także nie zawiedzie. Będzie można liczyć na niepowtarzalne atrakcje. Towarzyszące wydarzeniu koncerty będą trwały już od soboty, 29 stycznia w Starym Klasztorze.

W niedzielę, tj. 30 stycznia, na Rynku zapewnią rozrywkę między innymi: muzyczna strefa Gitarowego Rekordu Świata, licytacje, futboliści z Panthers, Ratownicy WOPR i grupy rekonstrukcyjne.

Nie zabraknie także czegoś specjalnego dla fanów motoryzacji. Zostanie utworzone specjalne miasteczko motocyklowe. Odwiedzający będą mogli podziwiać legendarne jednoślady marki Harley Davidson oraz motocykle elektryczne zbudowane przez studentów z Politechniki Wrocławskiej. Będzie to okazja do rozmowy z młodymi inżynierami i poznania Projektu LEM.

Jedną z atrakcji będzie wystawa pojazdów zabytkowych. Fundacja Klasyczna Strefa Wrocław wraz z Muzeum Motoryzacji Topacz i Muzeum Motoryzacji Wena w Oławie wystawią wspólnie około 50 zabytkowych pojazdów. Odwiedzający wrocławski rynek zobaczą niepowtarzalne samochody, luksusowe oldtimery, stare wozy strażackie, a nawet traktor. Ponadto będzie można porozmawiać z ich posiadaczami, zrobić sobie zdjęcie i wrzucić datek do puszki. Dla właścicieli aut będzie to okazja do spotkania się.

Weź udział w wystawie razem z Klasyczną Strefą Wrocław

Klasyczna Strefa Wrocław zachęca właścicieli do zgłaszania także swoich pojazdów do udziału w wydarzeniu. Oprócz tego, że powinno być to auto zabytkowe lub kolekcjonerskie, potencjalny uczestnik powinien się dostosować do godzin, w których będzie można wjechać i wyjechać na teren wystawy. Dokładne godziny zostaną podane przed imprezą, ale przewiduje się, że wjazd będzie około godz. 9:00, a wyjazd około godz. 20:00.

Jak się zapisać? 

Każdy może się zgłosić poprzez e-mail: kontakt@klasycznastrefa.com

W treści należy wpisać:
1. Imię
2. Kontakt (mail lub/oraz telefon)
3. Pojazd (marka, model oraz rocznik)
4. Krótki opis – jeśli miał ciekawą przeszłość, to tym bardziej warto wspomnieć!
5. Zdjęcie pojazdu

W informacji zwrotnej zostaną podane wszystkie szczegóły wydarzenia.

Klimat wydarzenia oraz stylowa sceneria wrocławskiego Rynku będą doskonałą okazją do zaprezentowania swojego pojazdu szerokiej publiczności. W ubiegłym roku WOŚP zebrało prawie 211 milionów złotych! Czy w tym roku uda pobić się ten rekord?

Wrocławski Sztab WOŚP i Klasyczna Strefa Wrocław zapraszają na Rynek. 
Więcej informacji znajdziesz TUTAJ.

Fot. Justyna Magierło, Krzysztof Galar

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Prąd, wodór, czy silnik spalinowy? Który układ napędowy jest lepszy?

Motoryzacja stanęła u progu największych przemian od początku swojego istnienia. Do lamusa odchodzą bowiem silniki tłokowe. Który układ napędowy jest lepszy? Prąd, wodór, czy może wciąż silnik spalinowy? Volkswagen nie skreślił napędu wodorowego – został on użyty w prototypowym Crafterze HyMotion. Koncern z Wolfsburga postawił jednak na energię elektryczną. Prąd wprawi w ruch całą rodzinę ID. Inwestycja w rozwój…

Używane BMW X6 E71. Zalety, wady i typowe usterki

Używane BMW X6 z prawie milionowym przebiegiem

"Te auta dziś to nie to, co kiedyś", "Dzisiaj 150 tys km i po aucie", "Dzisiejsze auta to jednorazówki" - zapewne słyszeliście podobne opinie. Po części możemy się z tym zgodzić, ale jak widać na przykładzie tego BMW X6 sprawdza się też inne powiedzenie - "Jak dbasz, tak masz".  Pierwsza generacja BMW X6 zawitała na…