3, 2, 1... start! Ruszyły zapisy na Rajd Koguta! - Trends Magazines

3, 2, 1… start! Ruszyły zapisy na Rajd Koguta!

1 lutego ruszyły zapisy na VI Charytatywny Rajd Koguta. W ciągu pierwszych 15 minut zapisało się 11 załóg. Po pierwszym dniu rejestracji na koncie Rajdu Koguta było 31 360 zł, teraz jest już prawie 80 tys. 

W tym roku Rajd jedzie z Oławy do Giżycka przez Warszawę. Start odbędzie się w czwartek, 16 czerwca przy Studio Reklamy Wena w Oławie. W piątek załogi „zdobędą stolicę”. W sobotę, 18 czerwca, załogi dojadą na metę rajdu na plaży w Giżycku. Tam też odbędzie się uroczystość zakończenia wydarzenia z ceremonią wkopania palmy.

Przypominamy, że cała kwota wpisowego będzie w całości przekazana na jeden z celów charytatywnych. Zachęcamy do rejestracji. Zapisy trwają do 10 czerwca 2022. Gdzie się zapisać? TUTAJ.

Z pewnego źródła wiemy, że w momencie ukazania się tego wpisu, czyli w drugim dniu od rozpoczęcia rejestracji, zapisało się już prawie 150 załóg. (Aktualizacja: po trzech dniach jest już ponad 180 zgłoszeń). 

Polecamy także film, zobaczcie jaki klimat panuje na tym wydarzeniu:

Więcej szczegółów o Rajdzie Koguta znajdziecie na Facebook’u.

Jeden komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Używany VW Golf Sportsvan 21

Używany VW Golf Sportsvan (2014–2020) – wady, zalety, opinie

Bardziej przestronny następca Golfa Plus nie okazał się rynkowym hitem. To dobra informacja dla zainteresowanych zakupem używanego egzemplarza tego praktycznego i wygodnego minivana. Sprawdzamy, jak wygląda używany VW Golf Sportsvan i czy warto go kupić. Volkswagen nie miał szczęścia do segmentu kompaktowych minivanów. Pierwszą próbą przełamania hegemonii francuskich marek był Golf Plus (2005–2014). Auto technicznie…

Diesel-power, czyli wyścigowe BMW 320d

Sportowe sukcesy BMW serii 3 zwykle utożsamiamy z M3. Rzadziej na myśl przychodzą nam 318is czy 320i. Tylko nieliczni, którym historia BMW Motorsport nie obca, pomyślą o 320d. Zaprezentowane w 1990 r. BMW E36 było świetnym materiałem na wyścigówkę. Karoseria dużo sztywniejsza od nadwozia E30 dodatnio wpływała na precyzję prowadzenia, a wielowahaczowe zawieszenie tylnej osi…