Pokolenia kamperów VW przemierzały pustynie i wspinały się po górach, objeżdżając świat ze swoimi nieustraszonymi właścicielami. Bus VW jest uznawany na całym świecie za uosobienie wolności, niezależności i przygody – nawet tam, gdzie inni boją się jechać.
Aby zabrać busa VW w błoto i wziąć udział w przygodzie biwakowania w terenie, zespół delta4x4 stworzył pakiet do samochodów T6 / T6.1. Prezentujemy zestaw do podnoszenia nadwozia Seikel z dostrojonymi amortyzatorami Bilstein na przednią i tylną oś (od 1900 Euro), co podnosi furgonetkę o 30 mm. Lepszy prześwit zapewniają opony delta4x4 AllTerrain 255/55R18 i wytrzymałe, przetestowane w rajdach felgi aluminiowe Classic B (cena za zestaw od 3400 Euro).
Twarda sztuka
Kilka wyjątkowych dodatków, które tworzą z T6.1 twardego zawodnika to płyta zabezpieczająca silnik i skrzynię biegów (580 Euro) i dodatkowy zbiornik paliwa (1042 Euro).. W ofercie jest też zatwierdzona w Europie przednia osłona zderzaka (580 Euro) i sprytnie zaprojektowane, dobrze zintegrowane, szerokie światła LED o wysokiej mocy od japońskiego specjalisty od rajdów samochodowych PIAA (430 Euro) podkreślają wygląd autobusu VW.
Nie tylko 4×4
I na koniec najlepsza wiadomość; ta wysokiej klasy konwersja terenowa jest również możliwa dla T6 i T6.1 bez wyposażenia California i bez napędu na cztery koła. Jeżeli chcemy podkręcić dźwięk silnika to można również zamówić sportowy układ wydechowy (900 Euro), ale tę opcję odradzam. Kamper to spokój – cichy i seryjny układ wydechowy jest mniej męczący i łatwiejszy do serwisowania.