200 ładowarek w całym kraju- Volkswagen jest partnerem - Trends Magazines

200 ładowarek w całym kraju- Volkswagen jest partnerem

VW eUP! ładowanie

Volkswagen, Tesco i Pod Point połączyły siły, aby zbudować największą bezpłatną sieć ładowania dla pojazdów elektrycznych (EV) w całej Wielkiej Brytanii.

Od 18 miesięcy powstaje sieć ładowarek przy sklepach Tesco na terenie całej Wielkiej Brytanii. To inwestycja trzech partnerów, która dotarła właśnie do dwusetnego sklepu, gdzie montowane są ładowarki. Są to cztery punkty ładowania w hipermarkecie Tesco w Chester.

Ile to prądu?

W ciągu ostatnich 18 miesięcy punkty ładowania w Wielkiej Brytanii były używane 150 000 razy przez właścicieli pojazdów elektrycznych wszystkich marek – zapełniając ich akumulatory prądem o łącznej mocy 669 megawatów. To wystarczy, aby zasilić 1,3 miliona domów na godzinę lub 55 750 domów przez 24 godziny.

Oszczędność CO2

Szacuje się również, że kierowcy pojazdów elektrycznych korzystający z punktów ładowania zaoszczędzili 374 391 kg emisji CO2 z rury wydechowej – co stanowi równowartość ponad 1,8 miliona mil przejechanych przez przeciętny nowy samochód.

A w Polsce?

Brytyjska sieć sklepów Tesco obecnie zawęża swoje działania na terenie Polski dlatego niestety podobna współpraca na terenie naszego kraju jest wielce nieprawdopodobna. Miejmy nadzieję, że na wysokości zadania stanie niemiecki Lidl lub portugalska Biedronka- byłoby to ogromnym krokiem naprzód dla elektryfikacji samochodów w naszym kraju.

VW-Passat-GTE-ładowanie

Podobne

„Butelkowy” Golf III

Sprowadzony z Belgii Golf III miał – podobnie jak większość samochodów, które trafiły do Polski po maju 2004 roku – zostać szybko sprzedany. Auto spodobało się jednak Danielowi na tyle, że postanowił je sobie zostawić. Dziś, wie, że zrobił dobrze. Prace nad poprawą wyglądu ruszyły wraz z rejestracją w Polsce – w sierpniu 2004 roku.…

Rendery Golfa VIII. Wolfsburg podkręca atmosferę przed premierą- KONCEPT

Za dwa tygodnie, 24 października, marka Volkswagen zaprezentuje ósmą generację Golfa na światowej premierze w Wolfsburgu. Tak VW opisuje nadchodzący model: więcej digitalizacji i łączności niż kiedykolwiek wcześniej, wypełniony innowacjami i charakteryzujący się bardzo wyrazistym designem. Co to oznacza? Z doświadczenia wiemy, że Volkswagen raczej preferuje metodę ewolucji, niż rewolucji. Robi to zawsze bardzo celnie…