200 ładowarek w całym kraju- Volkswagen jest partnerem - Trends Magazines

200 ładowarek w całym kraju- Volkswagen jest partnerem

VW eUP! ładowanie

Volkswagen, Tesco i Pod Point połączyły siły, aby zbudować największą bezpłatną sieć ładowania dla pojazdów elektrycznych (EV) w całej Wielkiej Brytanii.

Od 18 miesięcy powstaje sieć ładowarek przy sklepach Tesco na terenie całej Wielkiej Brytanii. To inwestycja trzech partnerów, która dotarła właśnie do dwusetnego sklepu, gdzie montowane są ładowarki. Są to cztery punkty ładowania w hipermarkecie Tesco w Chester.

Ile to prądu?

W ciągu ostatnich 18 miesięcy punkty ładowania w Wielkiej Brytanii były używane 150 000 razy przez właścicieli pojazdów elektrycznych wszystkich marek – zapełniając ich akumulatory prądem o łącznej mocy 669 megawatów. To wystarczy, aby zasilić 1,3 miliona domów na godzinę lub 55 750 domów przez 24 godziny.

Oszczędność CO2

Szacuje się również, że kierowcy pojazdów elektrycznych korzystający z punktów ładowania zaoszczędzili 374 391 kg emisji CO2 z rury wydechowej – co stanowi równowartość ponad 1,8 miliona mil przejechanych przez przeciętny nowy samochód.

A w Polsce?

Brytyjska sieć sklepów Tesco obecnie zawęża swoje działania na terenie Polski dlatego niestety podobna współpraca na terenie naszego kraju jest wielce nieprawdopodobna. Miejmy nadzieję, że na wysokości zadania stanie niemiecki Lidl lub portugalska Biedronka- byłoby to ogromnym krokiem naprzód dla elektryfikacji samochodów w naszym kraju.

VW-Passat-GTE-ładowanie

Podobne

G-POWER_M2_G87 w czasie jazdy

700-konna bestia od G-Power

Przez ostatnie cztery dekady eksperci z G-POWER specjalizowali się w poprawianiu modeli BMW M i wydobywaniu z nich jeszcze więcej mocy. Teraz zaprezentowali pakiet ulepszeń dla BMW M2 (G87). Na początku tego roku G-POWER wprowadził trzypoziomowe portfolio ulepszeń dla 3-litrowego silnika twin-turbo montowanego w M2, przebijając ofertę zaprezentowanego latem ubiegłego roku modelu LCI (Life Cycle…

Najcenniejszy eksponat Muzeum VW w Wolfsburgu. Wart ponad ćwierć miliona euro!

Historia Garbusa jest długa i skomplikowana. Wizja prostego i taniego samochodu dla ludu została brutalnie przerwana przez wojnę i konieczność przestawienia się na produkcję frontowego Kübelwagena. Czy w całości? Okazuje się, że nie. Do końca drugiej wojny światowej udało się wyprodukować ok. 630 sztuk Garbusa. Nie do końca „cywilnego”, gdyż większość egzemplarzy trafiła do wojskowych…