1200 KM w klasycznym rekinie E24 - Trends Magazines

1200 KM w klasycznym rekinie E24

BMW E24 635 Turbo

Każdy rekin typoszeregu E24 jest niezwykły, ale ten egzemplarz 635 CSi to klasyk z innego świata! Auto jest podręcznikową definicją sleepera.

Z daleka widać, że to pieszczotliwie odbudowane Coupé, ale nikt nie spodziewa się tornada, które jest pod maską. To BMW generuje ponad 1200 KM! Wóz jest napędzany silnikiem S38B36, który został w pełni odbudowany i teraz jeździ na wysokooktanowej mieszance etanolu i benzyny E85. Do budowy motoru użyte zostały m.in. tłoki CP, niestandardowe wałki rozrządu 290 stopni, kolektor wydechowy Pure Perfomance Factory oraz turbosprężarka Precision Turbo 7675 Precision Gen 2. Moc przenosi skrzynia biegów S54 i sprzęgło podwójne Tilton.

Oprócz silnika imponuje też stan blacharski i to jak prezentuje się wnętrze klasyka. Felgi to 18-calowe AC Schnitzer Rennsport 2 i skrywają hamulce AP Racing. Sleeper został zbudowany przez Tim’s Turbo Centrum

A teraz zobaczcie to cacko w akcji!

Podobne

BMW M2 jako Safety Car w MotoGP

BMW w tym roku świętuje 25. rocznicę włączenia się do wyścigów serii MotoGP i z tej okazji zaprezentowało nowego Safety Cara - nowe BMW M2. „Rok 2023 to nasz 25. sezon jako oficjalny samochód MotoGP — taka wieloletnia, bliska współpraca jest wyjątkowa w wyścigach międzynarodowych” — powiedział Franciscus van Meel, dyrektor generalny BMW M GmbH.…

Piękny “rekin” BMW 320 Automatic E21

Piękny „rekin” BMW 320 Automatic E21

Rok 2015 był wyjątkowym i jubileuszowym dla BMW serii 3. Równo czterdzieści lat wcześniej niemiecki gigant motoryzacyjny rozpoczął produkcję sedana klasy średniej, czyli popularnej „trójki”. My postanowiliśmy cofnąć się w czasie i poczuć magię ówczesnej motoryzacji. Jak powstał Rekin BMW? Wszystko zaczęło się w 1975 roku. Po zakończeniu produkcji modelu 2002, oznaczonego kodem E114, BMW…