1200 KM w klasycznym rekinie E24 - Trends Magazines

1200 KM w klasycznym rekinie E24

BMW E24 635 Turbo

Każdy rekin typoszeregu E24 jest niezwykły, ale ten egzemplarz 635 CSi to klasyk z innego świata! Auto jest podręcznikową definicją sleepera.

Z daleka widać, że to pieszczotliwie odbudowane Coupé, ale nikt nie spodziewa się tornada, które jest pod maską. To BMW generuje ponad 1200 KM! Wóz jest napędzany silnikiem S38B36, który został w pełni odbudowany i teraz jeździ na wysokooktanowej mieszance etanolu i benzyny E85. Do budowy motoru użyte zostały m.in. tłoki CP, niestandardowe wałki rozrządu 290 stopni, kolektor wydechowy Pure Perfomance Factory oraz turbosprężarka Precision Turbo 7675 Precision Gen 2. Moc przenosi skrzynia biegów S54 i sprzęgło podwójne Tilton.

Oprócz silnika imponuje też stan blacharski i to jak prezentuje się wnętrze klasyka. Felgi to 18-calowe AC Schnitzer Rennsport 2 i skrywają hamulce AP Racing. Sleeper został zbudowany przez Tim’s Turbo Centrum

A teraz zobaczcie to cacko w akcji!

Podobne

Zjawiskowe BMW E9 3.0 CSi

Zorganizowany dwa lata temu przez BMW Klub Warszawa zlot pod nazwą Przebudzenie Mocy (od tamtej pory impreza nabrała rozmachu) zgromadził wiele interesujących aut. Pośród kilku prawdziwych rodzynków udało nam się wypatrzeć piękne i zjawiskowe BMW 3.0 CSi w kolorze Fjord Blue Metallic. Poznajcie bliżej jego historię. Schyłek lat 60. był jednocześnie końcem produkcji BMW 2000CS,…

Tuning-VW-Caddy-1-R32-widok z przodu

VW Caddy mk1 z mocarnym silnikiem R32

Wśród silników produkowanych w fabryce w Wolfsburgu jest wiele jednostek napędowych, które przeszły do historii: z mechaniczną sprężarką G, TDI, uwielbiany przez tunerów 1.8T czy legendarny VR6. Na samym szczycie plasuje się prawdziwy mocarz R32. Caddy mk1 to już unikat Prezentowane auto to pod wieloma względami unikat. VW Caddy pierwszej generacji to model niezwykle rzadko…