Znamy cenę BMW M3 CS w Polsce - Trends Magazines

Znamy cenę BMW M3 CS w Polsce

Zaledwie dwa dni po światowej premierze poznaliśmy cenę najmocniejszego BMW M3 w historii, czyli nowego BMW M3 CS. Nie myślcie, że jest tanio.

Nowym BMW M3 CS bawarska marka pokazała szczyt możliwości M-trójki. Najnowsza i najostrzejsza odmiana jest jednocześnie najmocniejsza niż kiedykolwiek, a także najszybsza. Jednostka 3.0 R6 krzesa teraz 550 KM (tyle samo ile M4 CSL) i 650 Nm, co pozwala osiągnąć setkę w czasie w 3,4 s. Auto jest w stanie pokonać barierę 300 km/h. 

O tym, jak skomplikowana jest to konstrukcja pisaliśmy już podczas premiery auta. Takie osiągi, połączone z najnowocześniejszą technologią oraz egzotycznymi materiałami muszą swoje kosztować i nikt nie spodziewał się, że będzie tanio. Jednak tutaj BMW prawdziwie zaszalało z ceną. 

Cennik nowego BMW M3 CS otwiera kwota 769 900 zł. Dla porównania – wersja Competition xDrive kosztuje… 485 000 zł. To prawie 300 tys. mniej! Co ciekawe, auto jest nawet droższe od dużo większego i mocniejszego BMW M8 Gran Coupe

Mimo to, naszym zdaniem chętnych nie zabraknie. BMW M3 CS będzie z pewnością propozycją dla kogoś szukającego ekstremalnego auta o nieziemskich osiągach, a takie dostarcza nowe M3 CS. 

Oczywiście nie zabraknie opcji dodatkowych, np. takich jak przednia rozpórka (5400 zł), czy węglowo-ceramiczne tarcze hamulcowe (42 800 zł!). Ciekawe ilu klientów na to auto znajdzie się w Polsce.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Finał konkursu – oto zwycięzcy!

Dobiegł końca nasz KONKURS - "Pokaż swoje BMW". Po kilku tygodniach i wielu dyskusjach wyłoniliśmy zwycięzców. Za chwilę przedstawimy pierwszego z laureatów.Z przyjemnością mogę Was poinformować, że z roku na rok poziom zgłaszanych do "BMW TRENDS" aut jest coraz wyższy. To, co robicie ze swoimi bawarkami, jak je dopieszczacie - nie tylko wizualnie - robi…

BMW 520i Turbo, czyli 373 KM z silnika M50B25

W dzisiejszych czasach turbodoładowane silniki benzynowe nikogo nie dziwią. Niewielka pojemność skokowa, turbosprężarka oraz relatywnie duża moc to niemal codzienność. Jednak jeszcze kilkanaście lat temu niewielu było odważnych, którzy do silników benzynowych dokładali popularne dziś turbiny. BMW serii 5 generacji E28 to typowa bawarska limuzyna, która doczekała się statusu klasyka. Auto debiutowało w 1980 roku…