Wygląda jak potwór, a to hybryda. Prior-Design BMW X5 Hybrid - Trends Magazines

Wygląda jak potwór, a to hybryda. Prior-Design BMW X5 Hybrid

Dziś nikogo nie dziwi agresywnie wyglądający samochód, który na drodze nie koniecznie jest demonem prędkości. Jeszcze kilkanaście lat temu tylko mocne BMW były godne mieć M-Pakiet, a dziś to w zasadzie norma. Jednak to BMW X5 Hybrid od Prior-Design może Cię zaskoczyć!

Fakt jest taki, że Prior-Design BMW X5 Hybrid wygląda nieziemsko. Agresywnie pociągnięty zderzak, tylny dyfuzor, „skromne” 23-calowe felgi oraz przede wszystkim wielkie „nozdrza” na masce robią kolosalne wrażenie. Jednak dopisek „Hybrid” pasuje tutaj jak siodło do świni. No cóż, takie czasy. Taki pakiet od Priora możesz jednak zamówić do X5 każdego rodzaju

Tuner zdecydował się mocno „ściemnić” całe auto, dlatego mamy tutaj pełen pakiet „dechromingu”, folią zaciemniającą pokryto też przednie i tylne lampy. Felgi Z-Performance ZP.FORGED MONO także są czarne i mają rozmiar 23 cali. Naciągnięto na nie opony o rozmiarze 315/25/23. Monstrum! Aby nadać agresywnego wyglądu X-piątkę obniżono montując niższe sprężyny H&R. 

Prior nic nie wspomina o tuningu mechanicznym i zapewne takowego tutaj nie ma. Jednak biorąc pod uwagę taki wygląd żal byłoby pominąć tę kwestię. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

3D-Design-BMW-G21-3-Series-Touring-tuning

Efektowany tuning serii 3 po japońsku

Najnowsze BMW serii 3 można modyfikować na wiele sposób. Dostępne są M-pakiety, akcesoria z gamy M Performance, jak również części przygotowane przez niezależnych tunerów – chociażby renomowaną japońską firmę 3DDesign. Stacjonująca w Yokohamie manufaktura wyspecjalizowała się w produkcji części dla najbardziej wymagających klientów. Część z nich powstaje z włókna węglowego, a zaprojektowane z myślą o…

VW ID. Buzz i VW T1

Pierwsza jazda VW ID.Buzz – każdy się za nim obejrzy

Zaczęło się od pierwszego Golfa, który wyniósł Volkswagena na wyżyny i do niedawna sprzedawał się w Europie w liczbie blisko 400.000 egzemplarzy rocznie. Od dłuższego czasu Wolfsburg przestawia się na elektryfikację, której najlepszą reklamą jest VW ID.Buzz. Jak wypada na tle spalinowych krewniaków? Już pierwsze spotkanie z ID.Buzz wywołuje pozytywne emocje. Podczas inauguracyjnych jazd w Danii, gdzie…