Wygląda jak potwór, a to hybryda. Prior-Design BMW X5 Hybrid - Trends Magazines

Wygląda jak potwór, a to hybryda. Prior-Design BMW X5 Hybrid

Dziś nikogo nie dziwi agresywnie wyglądający samochód, który na drodze nie koniecznie jest demonem prędkości. Jeszcze kilkanaście lat temu tylko mocne BMW były godne mieć M-Pakiet, a dziś to w zasadzie norma. Jednak to BMW X5 Hybrid od Prior-Design może Cię zaskoczyć!

Fakt jest taki, że Prior-Design BMW X5 Hybrid wygląda nieziemsko. Agresywnie pociągnięty zderzak, tylny dyfuzor, „skromne” 23-calowe felgi oraz przede wszystkim wielkie „nozdrza” na masce robią kolosalne wrażenie. Jednak dopisek „Hybrid” pasuje tutaj jak siodło do świni. No cóż, takie czasy. Taki pakiet od Priora możesz jednak zamówić do X5 każdego rodzaju

Tuner zdecydował się mocno „ściemnić” całe auto, dlatego mamy tutaj pełen pakiet „dechromingu”, folią zaciemniającą pokryto też przednie i tylne lampy. Felgi Z-Performance ZP.FORGED MONO także są czarne i mają rozmiar 23 cali. Naciągnięto na nie opony o rozmiarze 315/25/23. Monstrum! Aby nadać agresywnego wyglądu X-piątkę obniżono montując niższe sprężyny H&R. 

Prior nic nie wspomina o tuningu mechanicznym i zapewne takowego tutaj nie ma. Jednak biorąc pod uwagę taki wygląd żal byłoby pominąć tę kwestię. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

BMW M240i M Performance – w oczekiwaniu na M2

BMW pokazało pakiet stylistyczny do Serii 2 w nadwoziu coupe. Patrząc na auto można zadać sobie pytanie - po co mi M2? "Dwójka" w biżuterii od M Performance wygląda świetnie, a do tego odmiana M240i jeździ równie dobrze. Jeżeli wygląd zwykłego M240i nie powoduje u was szybszego bicia serca, możecie zainwestować w pakiet części i…

opony koła

Opony całoroczne – czy warto je kupić?

Opony wielosezonowe to temat dość kontrowersyjny i na ich temat istnieje wiele opinii. Czy jeśli coś jest do wszystkiego to jest do niczego? A może w naszym klimacie to ma sens? Jakie są opinie o oponach całorocznych? Sprawdzamy, czy i kiedy warto zainwestować w opony całoroczne. Nasz klimat bardzo się zmienia. Coraz rzadziej doświadczamy siarczystych…