Wygląda jak potwór, a to hybryda. Prior-Design BMW X5 Hybrid - Trends Magazines

Wygląda jak potwór, a to hybryda. Prior-Design BMW X5 Hybrid

Dziś nikogo nie dziwi agresywnie wyglądający samochód, który na drodze nie koniecznie jest demonem prędkości. Jeszcze kilkanaście lat temu tylko mocne BMW były godne mieć M-Pakiet, a dziś to w zasadzie norma. Jednak to BMW X5 Hybrid od Prior-Design może Cię zaskoczyć!

Fakt jest taki, że Prior-Design BMW X5 Hybrid wygląda nieziemsko. Agresywnie pociągnięty zderzak, tylny dyfuzor, „skromne” 23-calowe felgi oraz przede wszystkim wielkie „nozdrza” na masce robią kolosalne wrażenie. Jednak dopisek „Hybrid” pasuje tutaj jak siodło do świni. No cóż, takie czasy. Taki pakiet od Priora możesz jednak zamówić do X5 każdego rodzaju

Tuner zdecydował się mocno „ściemnić” całe auto, dlatego mamy tutaj pełen pakiet „dechromingu”, folią zaciemniającą pokryto też przednie i tylne lampy. Felgi Z-Performance ZP.FORGED MONO także są czarne i mają rozmiar 23 cali. Naciągnięto na nie opony o rozmiarze 315/25/23. Monstrum! Aby nadać agresywnego wyglądu X-piątkę obniżono montując niższe sprężyny H&R. 

Prior nic nie wspomina o tuningu mechanicznym i zapewne takowego tutaj nie ma. Jednak biorąc pod uwagę taki wygląd żal byłoby pominąć tę kwestię. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

VW Polo 86c auto z boku

Co za historia VW Polo 86C, a wszystkiemu winien szwagier…

Wszystko ma swój początek, fascynacja motoryzacją i konkretną marką również. W Andym volkswagenowego bakcyla zaszczepił szwagier. A on obiecał sobie, że kiedyś stanie się właścicielem VW Polo. Po długich poszukiwaniach w 2004 roku w Niemczech kupił Polo 86c wyprodukowane w 1987 roku. Było w nienagannym stanie z symbolicznym, jak na swój wiek, przebiegiem 150 tys.…

BMW 3D drukowanie fabryka elementy produkcja

Wydrukuj sobie BMW

BMW Group podejmuje kolejny krok w kierunku systematycznego wdrażania druku 3D w produkcji przemysłowej. Celem jest uprzemysłowienie wytwarzania addytywnego i jego niosąca korzyści ekonomiczne zrównoważona integracja w różnych działach koncernu. Dotyczy to przede wszystkim rozwoju i produkcji pojazdów.  Komponenty w druku 3D do małych serii Od połowy bieżącego roku BMW Group produkuje w technologii addytywnej komponenty samochodowe z metalu i tworzyw sztucznych dla Rolls-Royce…