W tych miejscach zatankujesz najtaniej - Trends Magazines

W tych miejscach zatankujesz najtaniej

Wiecie, że różnice w cenie potrafią dochodzić nawet do 37 gr na litrze? Nie chodzi tutaj tylko o konkretną stację, ale także województwo. W których regionach Polski jest najtańsze paliwo?

Twórcy popularnej aplikacji PanParagon przeanalizowali zgromadzone rachunki za paliwo przesłane przez użytkowników. W okresie od 1 do 31 sierpnia 2022 roku przesłano tysiące paragonów, na podstawie których sprawdzono, gdzie w Polsce można zatankować najtaniej.  

Okazuje się, że największe różnice w cenie widać przy benzynie 98. Średnia cena tego paliwa w sierpniu w województwie podkarpackim wynosiła 7,63 zł. Tymczasem w zachodniopomorskim mogliśmy zatankować za 7,26 zł, a więc o 37 gr mniej! Mówimy tutaj o kwotach widocznych na pylonach, nie licząc obowiązujących zniżek. 

Przy paliwie Pb95 różnice są także spore. Najtaniej zatankujemy w woj. warmińsko-mazurskim (6,86 zł), najdrożej z kolei jest w lubuskim (7,05 zł). Średnie ceny powyżej 7 zł były jeszcze widoczne w woj. opolskim, mazowieckim i zachodniopomorskim. 

Najdroższym paliwie dziś pozostaje ON. Średnio za litr oleju napędowego w sierpniu płaciliśmy aż 7,40 zł (woj. podlaskie). Nieco taniej płacą mieszkańcy woj. pomorskiego (7,28 zł). Tutaj różnice więc nie są aż tak widoczne. 

PanParagon przeanalizował także ceny LPG. Różnica między najdroższymi a najtańszymi regionami sięgnęła 30 gr.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Zakończenie sezonu z BMW Klub Piła

BMW Klub Piła, Night Street Riders oraz Aeroklub Ziemi Pilskiej zapraszają wszystkich miłośników i właścicieli samochodów marki BMW na wspólne zakończenie sezonu. Wydarzenie odbędzie się w najbliższą niedzielę, 3 października, na lotnisku w Pile i rozpocznie się o godz. 10:30.  Organizatorzy przygotowali dla uczestników atrakcje takie jak:  Drift Taxi, odcinek sprawnościowy (drift), strefa aut, scena…

VW Golf R32 o mocy Bugatti Veyrona – sleeper idealny?

VW Golf R32 piątej generacji może już ubiegać się o status kultowego. Jego problemem jest jednak moc, a raczej jej niedomiar. Dziś 250 KM nie robi wrażenia nawet na Polo. Właściciel tego R32 postanowił to zmienić i stworzył potwora! Seryjny motor VR6 pochodził z Golfa IV, ale tutaj moc nieznacznie wzrosła do 250 KM. W…