W salonach marki Volkswagen w Polsce pojawiają się już egzemplarze modelu ID.4 - Trends Magazines

W salonach marki Volkswagen w Polsce pojawiają się już egzemplarze modelu ID.4

Volkswagen ID.4 dynamika

Pierwsze samochody trafiają też do klientów, którzy zdecydowali się na zakup aut w ich premierowej odmianie. Wersje z limitowanej serii 1ST są wyposażone w akumulator o pojemności energetycznej 77 kWh, który pozwala na pokonanie do 520 km (wg WLTP). ID.4 1ST przyspiesza od 0 do 100 km/h wynosi 8,5 s. Limitowana wersja 1ST była ograniczona i modele w tej wersji nie są już możliwe do zamówienia. Aktualna oferta ID.4 jest dostępna na stronie internetowej Volkswagena.

Pierwsi klienci, którzy w najbliższych dniach będą odbierać zamówione przez siebie samochody, mogli wybrać spośród dwóch (niedostępnych już) wersji wyposażania: 1ST oraz 1ST Max. W obydwu wersjach ID.4 wyposażony jest w silnik o mocy 150 kW/204 KM, który napędza tylne koła i współpracuje z 1-biegową przekładnią automatyczną.
VW ID.4
Volkswagen ID.4 ma długość 4,58 m. Krótkie zwisy i duży rozstaw osi, wynoszący 2,77 metra, sprawiają, że wnętrze elektrycznego SUV-a Volkswagena jest równie przestronne, jak samochodów o rozmiarach większych. Bagażnik ID.4 ma pojemność 543 l i łatwo można powiększyć ją do 1.575 litrów.

VW design
Volkswagen ID.4 1ST

Bogato wyposażony elektryk

ID.4 w wersji 1ST jest wyposażony w 20-calowe obręcze kół, wewnętrzny pakiet Style i przyciemniane tylne szyby. Przednie fotele oraz kierownica są podgrzewane, a o dodatkowy nastrój we wnętrzu dba oświetlenie Ambiente dostępne w 30 kolorach. Seryjne w wersji 1ST są także system nawigacyjny Discover Pro, cztery wejścia USB typu C oraz liczne systemy asystujące jak monitorujący przestrzeń przed pojazdem Front Assist, predykcyjny tempomat ACC, oraz asystent pasa ruchu Lane Assist.

Wersja 1ST Max jest dodatkowo wyposażona w, między innymi, matrycowe reflektory LED, zawieszenie o regulowanej charakterystyce tłumienia nierówności, trzystrefową klimatyzację oraz wyświetlacz head-up z rozszerzoną rzeczywistością.

Jeden komentarz

Comments are closed.

Podobne

Używany Volkswagen Phaeton. Czy warto kupić tańszego bliźniaka Bentleya?

Volkswagen, czyli samochód dla ludu. Nazwa zupełnie nie pasowała do Phaetona, którego flagowe wersje z motorem W12 kosztowały ponad 100 tysięcy euro. Używany Phaeton stał się limuzyną dla ludu. Najtańsze egzemplarze można kupić już za 20 tysięcy złotych. Na przełomie XX i XXI wieku doszło do istotnych przemian w świecie motoryzacji. Marki Premium zaczęły żywo…

Tuning silnika BMW N57

Tuning silnika BMW N57 3.0d

Silnik BMW N57 3.0d jest bardzo popularny i występuje w wielu modelach niemieckiej marki. To także jednostka mocno podatna na modyfikacje, czego doskonałym przykładem jest ta propozycja tuningu. Oto tuning silnika BMW N57 3.0d. Silnik BMW N57 pojawił się w 2008 roku i niemiecki koncern wykorzystywał go prawie we wszystkich modelach - od Serii 3…