VW naszych Czytelników: Piotr i jego VW Golf MK3 - Trends Magazines

VW naszych Czytelników: Piotr i jego VW Golf MK3

Piotr Wawryk to jeden z naszych czytelników. Jego projektem jest VW Golf MK3 z 1989 roku. Modyfikacje, które dotychczas przeprowadził to:

  • kompletna renowacja, piaskowanie, blacharka, oryginalny lakier, zabezpieczenia antykorozyjne,
  • silnik to 1,9 TDI AFN obecnie o mocy około 190 KM i 420 Nm,
  • pod maską zaadoptowana ori pompa 11′, wtryski 230 WZM,
  • IC centralny z dolotem,
  • wydech przelot 2’5″ Turbo GTB2056,
  • mapa sensor 3 bar,
  • zawieszenie air ride custom na gwincie AP sterowanie każde koło z osobna,
  • koło Kerscher CS 17″ 8’5″ przód i 9″ tył,
  • hamulce ori GTI,
  • nagłośnienie Nokia DSP,
  • czerwone pasy z XX JAHRE,
  • ręczny z czerwonym guzikiem,
  • czarne słupki z Colour Concept,
  • podświetlane czarne daszki z Cabrio.

VW Golf Mk3 po zakupie:

VW Golf po modyfikacjach:

  • Chcesz zaprezentować nam swojego VW? Wyślij nam wiadomość ze zdjęciami i opisem według powyższego schematu, a my opublikujemy je na łamach naszej strony. Najciekawsze projekty trafiają do „20 projektów naszych Czytelników i Fanów” do kolejnych numerów czasopisma VW Trends, a 2 najlepsze projekty przedstawiamy w formie obszernego artykułu.

Podobne

VW Garbus 1200 de Luxe auto z lewego boku

Niecodzienna historia VW Garbusa 1200 de Luxe

Trudno o zabytkowy samochód posiadający komplet oryginalnych fabrycznych dokumentów, w których zapisane są jego losy. W większości przypadków zostały zgubione, gdzieś się zawieruszyły lub nie przeszły z rąk jednego właściciela do rąk następnego i przepadły. Wówczas kupując auto musimy się zadowolić umową kupna-sprzedaży, dowodem rejestracyjnym, potwierdzeniem opłaty składki ubezpieczenia OC i, jeżeli samochód jest  zarejestrowany…

Tuning VW Caddy Mk1 auto od tyłu

Air Caddy Mk1 czyli pickup na powietrzu

VW Caddy Typ14d to pierwsze auto użytkowe Volkswagena, produkowane początkowo jedynie na rynek amerykański pod nazwą Rabbit. W roku 1983 trafiło do Europy. Wtedy nikt w fabryce w Sarajewie nie wyobrażał sobie, że może ono skończyć, tak jak prezentowany egzemplarz.   To miało być stare, nietuzinkowe auto z grupy VAG. Wybór był przemyślany ‒ Caddy…