VW naszych Czytelników: Patryk i jego VW Golf MK IV - Trends Magazines

VW naszych Czytelników: Patryk i jego VW Golf MK IV

Patryk Sieradzki to jeden z naszych czytelników. Jego projektem jest VW Golf MK IV z 1998 roku. Modyfikacje, które dotychczas przeprowadził to:

  • Silnik 2.3 v5 150 km,
  • pełna skóra, 
  • lakier z passata b5 kod LC5E, 
  • dach pomalowany na czarno, 
  • gwint KW v1, 
  • felgi 18″ 2x 8,5j i 2x 9,5j, 
  • dystanse (2x15mm, 2x20mm), 
  • przedni zderzak r32 zamiennik z ori kratkami, 
  • tylny zderzak wzór R-line również zamiennik, 
  • wydech od samego kolektora wydechowego przelotowy na kwasówce, powiększony do 2,5 cala, na końcu jedyny tłumik przelotowy,
  • przednie lampy ori ksenon z pozycją USA i przełącznik na EU,
  • tylne lampy ori USA r32,
  • tylna klapa zrobiona na wzór z mk5,

ciemne szyby.

Golf MK IV po zakupie:


Golf MK IV po modyfikacjach:

  • Chcesz zaprezentować nam swojego VW? Wyślij nam wiadomość, poprzez FP VW Trends, ze zdjęciami i opisem według powyższego schematu, a my opublikujemy je na łamach naszej strony. Najciekawsze projekty trafiają do „20 projektów naszych Czytelników i Fanów” do kolejnych numerów czasopisma VW Trends, a 2 najlepsze projekty przedstawiamy w formie obszernego artykułu.

Podobne

Tuning BMW E46 323Ti w czasie jazdy

BMW E46 „sleeper” – budzące respekt projekt

Bacznie obserwując od lat trendy  na polskiej scenie tuningu odnosimy wrażenie, że prezentowanemu gatunkowi grozi wyginięcie. Wśród ogromnych błyszczących kół pasowanych na milimetry z nadkolami, kolorowych lakierów i systemów air ride taki wilk w owczej skórze to ciekawa odmiana. BMW E46 to model, który pod względem zmodyfikowanych egzemplarzy nie ustępuje nawet E36. Udane stylistycznie auto jest nie…

VW Golf Mk3 TDI GTI 20-Jahre widok z przodu

Podwójnie limitowany Golf Mk3 TDI GTI  20-Jahre

Czarna „trójka” ma co najmniej dwa bardzo istotne powody, aby z pełną satysfakcją prężyć muskuły w słońcu. Po pierwsze, należy do limitowanej serii Golfów trzeciej generacji TDI GTI 20-Jahre. Po drugie, jej obecny właściciel dba o nią niczym o największy skarb świata.   Kto powiedział, że samochody nie mogą zaznać szczęścia? Popatrzcie sami... „Trójka” wygląda…