VW naszych Czytelników: Michu i jego VW Golf - Trends Magazines

VW naszych Czytelników: Michu i jego VW Golf

Michu to jeden z naszych czytelników. Jego projektem jest VW Golf z 2003 roku. Modyfikacje, które dotychczas przeprowadził to:

  • Silnik i mechanika:
    – SWAP na 3.2 V6 BHE 250KM z 1.6 16v AZD,
    – skrzynia biegów manual 6b z 2.8 V6,
    – tarcza sprzęgła obita kevlarem,
    – nowe portki wydechu 2×52 mm z zejściem na 2,75″ – owinięte bandażem bazaltowym 4 mm,
    – wydech pełny przelot 2,75″ na dwóch tłumikach Sporttig – owinięty bandażem bazaltowym 4 mm,
    – sportowa wkładka filtra powietrza K&N,
    – doprowadzenie zimnego powietrza ze zderzaka,
    – podkładki pod silnik 2 cm,
    – kolektor ssący malowany w czarny mat + logo R32,
    – pokrywa zaworów malowana na żółto.
  • Elektronika:
    – ECU z 2.8 V6 BDE, 
    – soft z 3.2 V6 250KM manuala,
    – Launch Control, 
    – No Lift Shift (NLS),
    – Pop & Bangs,
     – twarda odcinka,
    – drugie sondy wydechu – OFF,
    – SAI – OFF,
    – EGR – OFF.

  • Hamulce:
    – zaciski przód 6-tłoczkowe Porsche + adaptery,
    – tarcze przód 334mm EBC BSD BLADE,
    – klocki EBC RedStuff,
    – zaciski tył 4-tłoczkowe Porsche + adaptery,
    – tarcze 323mm Rotinger,
    – klocki TRW,
    – przewody w stalowym oplocie przód i tył,
    – płyn hamulcowy FERODO Racing FSF050.
  • Felgi:
    – ori Porsche Turbo 18 cali, szerokość 8,5J,
    – ori dekielki Porsche,
    – adaptery Dystom (35 i 45 mm grubości) zmieniające rozstaw 5×130,
    – powłoka ceramiczna Gyeon.
  • Opony: 
    – Federal Evoluzion ST-1 205/40/18 i Nankang AS 1 205/40/18.

  • Zawieszenie:
    – gwint MTS Technik Gold,
    – twarde odboje poliuretan przód i tył,
    – brak regulacji z tyłu,
    – cambery tył 1,5 stopnia – finalnie ok. 3 stopni,
    – rozpórka przód górna GSG,
    – rozpórka dolna S3,
    – pełne tuleje wahacza R32,
    – stabilizator S3 + gumy poliuretan,
    – łączniki stabilizatora długie S3.
  • Opis zewnętrzny:
    – moduły LED postojówek xenonu od Tomnika (temp. 4500K),
    – ori xenon pomalowany w czarny mat + przesłony na czerwono,
    – światła drogowe z modułem na DRL 30% do jazdy dziennej,
    – spryskiwacze reflektorów (zbiorniczek 5,5l z dwiema pompkami, zaślepki, węże, spryskiwacze, wiązka),
    – lampy tył a’la R32 USA,
    – duże prawe lusterko,
    – znaczki VW w kolor nadwozia,
    – System Coming/Leaving Home,
    – naklejka na przedniej szybie Volkswagen Racing,
    – ori antena GPS z Golfa MK IV,
    – ori wycieraczka z Golfa MK V,
    – ori dokładka V6 przód,
    – ori dokładka V6 tył,
    – ori lusterka Skoda elektrycznie składane z doświetlaniem,
    – listwa USA,
    – zderzak tył a’la USA,
    – moduły kierunkowskazów US,
    – zerwana folia przyciemniająca z szyb,
    – polerka lakieru + ceramika Gtehniq.

  • Opis wewnętrzny:
    – kiera trójramienna wyprofilowana i obszyta perforowaną skórą z żółtą nicią, 
    – ręczny obszyty perforowaną skórą z żółtą nicią,
    – żółte pasy bezpieczeństwa, 
    – licznik Sport Edition immo3 1/2 Fis,
    – aktywowane opening ceremony, podświetlane wskazówki po zapłonie, dystans na baku,
    – gałka zmiany biegów Audi S3,
    – usunięta guma z plastików,
    – zmiana modułu komfortu + dozór wnętrza,
    – podświetlane kratki nawiewu Bora/R32,
    – włącznik Polo 6R szczotkowane alu z funkcją lamp AUTO,
    – podstopnica i nakładki na pedały ori z Audi TT,
    – lusterko wsteczne fotochromowe z ambitnym podświetleniem,
    – pełny komplet dekorów wraz z koszem z Golfa R32 + podświetlane na czerwono klamki,
    – lampka podsufitki ze Skody Superb/W8,
    – włączniki podgrzewanych foteli,
    – druga dioda sygnalizująca załączony alarm (drzwi pasażera), 
    – czarne plastikowe elementy wnętrza,
    – czarna podsufitka.
  • Car Audio:
    – nawigacja MFD ver.D + spolszczenie,
    – cyfrowa zmieniarka,
    – głośniki przód Audio System X165,
    – przewody głośnikowe czysta miedź, 
    – przewody zasilające Hollywood Energetic PRO OFC, 
    – tuba Blaupunkt GTt 1200SC,
    – wzmak Blaupunkt GTA 270 SF – schowany pod fotelem pasażera,
    – wygłuszone drzwi, bagażnik, klapa bagażnika matami GMS + pianka.

VW Golf po zakupie:

VW Golf po modyfikacjach:

  • Chcesz zaprezentować nam swojego VW? Wyślij nam wiadomość ze zdjęciami i opisem według powyższego schematu, a my opublikujemy je na łamach naszej strony. Najciekawsze projekty trafiają do „20 projektów naszych Czytelników i Fanów” do kolejnych numerów czasopisma VW Trends, a 2 najlepsze projekty przedstawiamy w formie obszernego artykułu.

Podobne

Tuning VW Golf Mk2 1000 KM przednia szyba

350 km/h, 2.5 sekundy do 100 km/h – oto VW Golf Mk2 VR6. Prawdziwy supercar!

Czerwony kolor, przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 2,5 sekundy, prędkość maksymalna 350 km/h… Pewnie wielu z was zastanawia się, kiedy Ferrari wyprodukowało tak szybki model. Odpowiedź ‒ nigdy. To nie żaden egzotyczny supercar, to po prostu VW Golf Mk2.   Tajemniczy właściciel uważa, że o historii tego auta można by napisać całą książkę,…

VW Golf Mk1 GL 1979

Oryginalny VW Golf Mk1 – ocalały

Oryginalny VW Golf Mk1 to rzadkość na naszych drogach. Upodobali go sobie szczególnie miłośnicy stylu stance, przez co liczba seryjnych Golfów wciąż spada. Tego taki los nie spotka, co nie znaczy, że w ogóle nie zmienił się, odkąd wyjechał z fabryki w 1979 roku. Dla marki VW to jeden z najważniejszych modeli. Podbił rynki motoryzacyjne…