Michu to jeden z naszych czytelników. Jego projektem jest VW Golf z 2003 roku. Modyfikacje, które dotychczas przeprowadził to:
- Silnik i mechanika:
– SWAP na 3.2 V6 BHE 250KM z 1.6 16v AZD,
– skrzynia biegów manual 6b z 2.8 V6,
– tarcza sprzęgła obita kevlarem,
– nowe portki wydechu 2×52 mm z zejściem na 2,75″ – owinięte bandażem bazaltowym 4 mm,
– wydech pełny przelot 2,75″ na dwóch tłumikach Sporttig – owinięty bandażem bazaltowym 4 mm,
– sportowa wkładka filtra powietrza K&N,
– doprowadzenie zimnego powietrza ze zderzaka,
– podkładki pod silnik 2 cm,
– kolektor ssący malowany w czarny mat + logo R32,
– pokrywa zaworów malowana na żółto. - Elektronika:
– ECU z 2.8 V6 BDE,
– soft z 3.2 V6 250KM manuala,
– Launch Control,
– No Lift Shift (NLS),
– Pop & Bangs,
– twarda odcinka,
– drugie sondy wydechu – OFF,
– SAI – OFF,
– EGR – OFF. - Hamulce:
– zaciski przód 6-tłoczkowe Porsche + adaptery,
– tarcze przód 334mm EBC BSD BLADE,
– klocki EBC RedStuff,
– zaciski tył 4-tłoczkowe Porsche + adaptery,
– tarcze 323mm Rotinger,
– klocki TRW,
– przewody w stalowym oplocie przód i tył,
– płyn hamulcowy FERODO Racing FSF050. - Felgi:
– ori Porsche Turbo 18 cali, szerokość 8,5J,
– ori dekielki Porsche,
– adaptery Dystom (35 i 45 mm grubości) zmieniające rozstaw 5×130,
– powłoka ceramiczna Gyeon. - Opony:
– Federal Evoluzion ST-1 205/40/18 i Nankang AS 1 205/40/18. - Zawieszenie:
– gwint MTS Technik Gold,
– twarde odboje poliuretan przód i tył,
– brak regulacji z tyłu,
– cambery tył 1,5 stopnia – finalnie ok. 3 stopni,
– rozpórka przód górna GSG,
– rozpórka dolna S3,
– pełne tuleje wahacza R32,
– stabilizator S3 + gumy poliuretan,
– łączniki stabilizatora długie S3. - Opis zewnętrzny:
– moduły LED postojówek xenonu od Tomnika (temp. 4500K),
– ori xenon pomalowany w czarny mat + przesłony na czerwono,
– światła drogowe z modułem na DRL 30% do jazdy dziennej,
– spryskiwacze reflektorów (zbiorniczek 5,5l z dwiema pompkami, zaślepki, węże, spryskiwacze, wiązka),
– lampy tył a’la R32 USA,
– duże prawe lusterko,
– znaczki VW w kolor nadwozia,
– System Coming/Leaving Home,
– naklejka na przedniej szybie Volkswagen Racing,
– ori antena GPS z Golfa MK IV,
– ori wycieraczka z Golfa MK V,
– ori dokładka V6 przód,
– ori dokładka V6 tył,
– ori lusterka Skoda elektrycznie składane z doświetlaniem,
– listwa USA,
– zderzak tył a’la USA,
– moduły kierunkowskazów US,
– zerwana folia przyciemniająca z szyb,
– polerka lakieru + ceramika Gtehniq. - Opis wewnętrzny:
– kiera trójramienna wyprofilowana i obszyta perforowaną skórą z żółtą nicią,
– ręczny obszyty perforowaną skórą z żółtą nicią,
– żółte pasy bezpieczeństwa,
– licznik Sport Edition immo3 1/2 Fis,
– aktywowane opening ceremony, podświetlane wskazówki po zapłonie, dystans na baku,
– gałka zmiany biegów Audi S3,
– usunięta guma z plastików,
– zmiana modułu komfortu + dozór wnętrza,
– podświetlane kratki nawiewu Bora/R32,
– włącznik Polo 6R szczotkowane alu z funkcją lamp AUTO,
– podstopnica i nakładki na pedały ori z Audi TT,
– lusterko wsteczne fotochromowe z ambitnym podświetleniem,
– pełny komplet dekorów wraz z koszem z Golfa R32 + podświetlane na czerwono klamki,
– lampka podsufitki ze Skody Superb/W8,
– włączniki podgrzewanych foteli,
– druga dioda sygnalizująca załączony alarm (drzwi pasażera),
– czarne plastikowe elementy wnętrza,
– czarna podsufitka. - Car Audio:
– nawigacja MFD ver.D + spolszczenie,
– cyfrowa zmieniarka,
– głośniki przód Audio System X165,
– przewody głośnikowe czysta miedź,
– przewody zasilające Hollywood Energetic PRO OFC,
– tuba Blaupunkt GTt 1200SC,
– wzmak Blaupunkt GTA 270 SF – schowany pod fotelem pasażera,
– wygłuszone drzwi, bagażnik, klapa bagażnika matami GMS + pianka.
VW Golf po zakupie:
VW Golf po modyfikacjach:
- Chcesz zaprezentować nam swojego VW? Wyślij nam wiadomość ze zdjęciami i opisem według powyższego schematu, a my opublikujemy je na łamach naszej strony. Najciekawsze projekty trafiają do „20 projektów naszych Czytelników i Fanów” do kolejnych numerów czasopisma VW Trends, a 2 najlepsze projekty przedstawiamy w formie obszernego artykułu.