VW naszych Czytelników: Michu i jego VW Golf - Trends Magazines

VW naszych Czytelników: Michu i jego VW Golf

Michał Urawski (Michu) to jeden z naszych czytelników. Jego projektem jest VW Golf  z 2003 roku. Modyfikacje, które dotychczas przeprowadził to:

  • Silnik i mechanika:
    – SWAP na 3.2 V6 BHE 250KM z 1.6 16v AZD,
    – Skrzynia biegów manual 6b z 2.8 V6,
    – tarcza sprzęgła obita kevlarem,
    – nowe portki wydechu 2x52mm z zejściem na 2,75″ – owinięte bandażem bazaltowym 4 mm,
    – wydech pełny przelot 2,75″ na dwóch tłumikach Sporttig – owinięty bandażem bazaltowym 4 mm,
    – sportowa wkładka filtra powietrza K&N,
    – doprowadzenie zimnego powietrza ze zderzaka,
    – podkładki pod silnik 2 cm,
    – kolektor ssący malowany w czarny mat + logo R32,
    – pokrywa zaworów malowana na żółto.
  • Elektronika:
    – ECU z 2.8 V6 BDE ,
    – soft z 3.2 V6 250KM manuala,
    – Launch Control,
    – No Lift Shift (NLS),
    – Pop & Bangs,
    – twarda odcinka,
    – drugie sondy wydechu – OFF,
    – SAI – OFF,
    – EGR – OFF.
  • Hamulce:
    – zaciski przód 6-tłoczkowe Porsche + adaptery,
    – tarcze przód 334mm EBC BSD BLADE,
    – klocki EBC RedStuff,
    – zaciski tył 4-tłoczkowe Porsche + adaptery,
    – tarcze 323 mm Rotinger,
    – klocki TRW,
    – przewody w stalowym oplocie przód i tył,
    – płyn hamulcowy FERODO Racing FSF050.
  • Felgi:
    – ori Porsche Turbo 18 cali, szerokość 8,5J,
    – ori dekielki Porsche,
    – adaptery Dystom (35 i 45 mm grubości) zmieniające rozstaw 5×130,
    – powłoka ceramiczna Gyeon.
  • Opony:
    – Federal Evoluzion ST-1 205/40/18 i Nankang AS 1 205/40/18.
  • Zawieszenie:
    – gwint MTS Technik Gold,
    – twarde odboje poliuretan przód i tył,
    – brak regulacji z tyłu,
    – cambery tył 1,5 stopnia – finalnie ok. 3 stopni,
    – rozpórka przód górna GSG,
    – rozpórka dolna S3,
    – pełne tuleje wahacza R32,
    – stabilizator S3 + gumy poliuretan,
    – łączniki stabilizatora długie S3.
  • Opis zewnętrzny:
    – moduły LED postojówek xenonu od Tomnika (temp. 4500K),
    – ori xenon pomalowany w czarny mat + przesłony na czerwono,
    – światła drogowe z modułem na DRL 30% do jazdy dziennej,
    – spryskiwacze reflektorów (zbiorniczek 5,5l z dwiema pompkami, zaślepki, węże, spryskiwacze, wiązka),
    – lampy tył a’la R32 USA,
    – duże prawe lusterko,
    – znaczki VW w kolor nadwozia,
    – System Coming/Leaving Home,
    – naklejka na przedniej szybie Volkswagen Racing,
    – ori antena GPS z Golfa MK IV,
    – ori wycieraczka z Golfa MK V,
    – ori dokładka V6 przód,
    – ori dokładka V6 tył,
    – ori lusterka Skoda elektrycznie składane z doświetlaniem,
    – listwa USA,
    – zderzak tył a’la USA,
    – moduły kierunkowskazów US,
    – zerwana folia przyciemniająca z szyb,
    – polerka lakieru + ceramika Gtehniq.
  • Opis wewnętrzny:
    – kiera trójramienna wyprofilowana i obszyta perforowaną skórą z żółtą nicią,
    – ręczny obszyty perforowaną skórą z żółtą nicią,
    – żółte pasy bezpieczeństwa,
    – licznik Sport Edition immo3 1/2 Fis,
    – aktywowane opening ceremony, podświetlane wskazówki po zapłonie, dystans na baku,
    – gałka zmiany biegów Audi S3,
    – usunięta guma z plastików,
    – zmiana modułu komfortu + dozór wnętrza,
    – podświetlane kratki nawiewu Bora/R32,
    – włącznik Polo 6R szczotkowane alu z funkcją lamp AUTO,
    – podstopnica i nakładki na pedały ori z Audi TT,
    – lusterko wsteczne fotochromowe z ambitnym podświetleniem,
    – pełny komplet dekorów wraz z koszem z Golfa R32 + podświetlane na czerwono klamki,
    – lampka podsufitki ze Skody Superb/W8,
    – włączniki podgrzewanych foteli,
    – druga dioda sygnalizująca załączony alarm (drzwi pasażera),
    – czarne plastikowe elementy wnętrza,
    – czarna podsufitka.
  • Car Audio:
    – nawigacja MFD ver.D + spolszczenie,
    – cyfrowa zmieniarka,
    – głośniki przód Audio System X165,
    – przewody głośnikowe czysta miedź,
    – przewody zasilające Hollywood Energetic PRO OFC,
    – tuba Blaupunkt GTt 1200SC,
    – wzmak Blaupunkt GTA 270 SF – schowany pod fotelem pasażera,
    – wygłuszone drzwi, bagażnik, klapa bagażnika matami GMS + pianka.

VW Golf po zakupie:

VW Golf po modyfikacjach:

  • Chcesz zaprezentować nam swojego VW? Wyślij nam wiadomość ze zdjęciami i opisem według powyższego schematu, a my opublikujemy je na łamach naszej strony. Najciekawsze projekty trafiają do „20 projektów naszych Czytelników i Fanów” do kolejnych numerów czasopisma VW Trends, a 2 najlepsze projekty przedstawiamy w formie obszernego artykułu.

Podobne

Tuning VW Golfa Mk3 Karmann Cabrio widok z góry

Ciekawa składanka: Golf Mk3 Karmann Cabrio, Seat i Skoda

Kilkunastoletni Golf czasem potrzebuje już rehabilitacji. Ten egzemplarz Mk 3 w rękach „doktora” Roberta został poddany zarówno unikatowemu przeszczepowi serca, jak i drobnej operacji plastycznej. Zabiegi udały się nadspodziewanie dobrze – pacjent przeżył i ma się lepiej niż kiedykolwiek!   Diesle prześcignęły
silniki bezynowe w wielu kategoriach. Niegdyś kabriolet z napędem wysokoprężnym zostałby uznany za
profanację, dziś…