VW naszych Czytelników: Mateusz i jego VW Golf MK2 - Trends Magazines

VW naszych Czytelników: Mateusz i jego VW Golf MK2

Mateusz Matusiński to jeden z naszych czytelników. Jego projektem jest VW Golf MK2 z 1989 roku. Modyfikacje, które dotychczas przeprowadził to:

  • doprowadzenie blacharki i lakieru do dobrego stanu,
  • swap silnika z 1.3 benzyna na 1.9 tdi,
  • kapitalna wymiana całego zawieszenia i układu hamulcowego na bardziej wydajniejszy,
  • wymiana foteli i kanapy na fotele z mk3 GTI 20 jahre,
  • cały układ wydechowy przelotowy ze stali nierdzewnej,
  • modyfikacje aktualnego silnika podnoszące moc, aktualnie 190 KM i 442 Nm potwierdzone wykresem z hamowni,
  • koła to szeroka stal, przód 16×8, a tył 16×9.5 z oponami 195/40-16 Toyo t1r,
  • zderzaki przód i tył z wersji USA, tylne lampy również.
  • kilka smaczków i rarytasów, np. komputer mfa, tempomat czy chociażby hokej z GTI.

VW Golf po zakupie:

VW Golf po modyfikacjach:

  • Chcesz zaprezentować nam swojego VW? Wyślij nam wiadomość ze zdjęciami i opisem według powyższego schematu, a my opublikujemy je na łamach naszej strony. Najciekawsze projekty trafiają do „20 projektów naszych Czytelników i Fanów” do kolejnych numerów czasopisma VW Trends, a 2 najlepsze projekty przedstawiamy w formie obszernego artykułu.

Podobne

Niebanalna Jetta

Czas mija, ale nie dla nich. Spośród mnóstwa seryjnych pojazdów tylko niektóre mają szansę na niebanalną korektę urody. Tak, jak ten Volkswagen Jetta.   Takie skądinąd oczywiste stwierdzenie przychodzi mi na myśl, kiedy patrzę na kultowo „doprawione” samochody starszej daty. Dla wszystkich VW-zakręconych często serfujących w sieci słowo cultstyle i związane z nim forum z…

Biały VW Scirocco 2 po tuningu i swapie silnika

Scirocco, które zachwyca wielu miłośników VW

Widoczne na zdjęciu Scirocco drugiej generacji miało już swój debiut na łamach VW TRENDS. Jego właściciel włożył jednak na tyle dużo pracy w zmianę wizerunku swojego pojazdu, że zdecydowaliśmy się na ponownie go zaprezentować. Biały Volkswagen opuścił bramy fabryki w 1989 r. Był zwykłym i stosunkowo funkcjonalnym samochodem z kapitalnie narysowanym nadwoziem, które do dziś…