VW naszych Czytelników: Mateusz i jego VW Golf MK2 - Trends Magazines

VW naszych Czytelników: Mateusz i jego VW Golf MK2

Mateusz Matusiński to jeden z naszych czytelników. Jego projektem jest VW Golf MK2 z 1989 roku. Modyfikacje, które dotychczas przeprowadził to:

  • doprowadzenie blacharki i lakieru do dobrego stanu,
  • swap silnika z 1.3 benzyna na 1.9 tdi,
  • kapitalna wymiana całego zawieszenia i układu hamulcowego na bardziej wydajniejszy,
  • wymiana foteli i kanapy na fotele z mk3 GTI 20 jahre,
  • cały układ wydechowy przelotowy ze stali nierdzewnej,
  • modyfikacje aktualnego silnika podnoszące moc, aktualnie 190 KM i 442 Nm potwierdzone wykresem z hamowni,
  • koła to szeroka stal, przód 16×8, a tył 16×9.5 z oponami 195/40-16 Toyo t1r,
  • zderzaki przód i tył z wersji USA, tylne lampy również.
  • kilka smaczków i rarytasów, np. komputer mfa, tempomat czy chociażby hokej z GTI.

VW Golf po zakupie:

VW Golf po modyfikacjach:

  • Chcesz zaprezentować nam swojego VW? Wyślij nam wiadomość ze zdjęciami i opisem według powyższego schematu, a my opublikujemy je na łamach naszej strony. Najciekawsze projekty trafiają do „20 projektów naszych Czytelników i Fanów” do kolejnych numerów czasopisma VW Trends, a 2 najlepsze projekty przedstawiamy w formie obszernego artykułu.

Podobne

Tuning VW Golf Mk3 GTI auto do przodu

Trzydrzwiowy i czarny jak atrament VW Golf Mk3 GTI

Taki cel postawiono sobie przy zakupie. Ma to być Golf Mk3 GTI, najlepiej w czarnym nadwoziu. Pomyśleć można, że jego znalezienie to żaden problem. Rzeczywistość okazała się inna...   Poprzednim autem właściciela było Polo 86c2f, które jak nietrudno się domyślić, przeszło „kilka” zmian. Po jego sprzedaży zaczęto rozglądać się za następcą. Miał to być konkretny…

VW Golf Mk2 10 Milionen napis 10 milionen na boku auta

VW Golf II „10 Millionen” – to auto może być warte majątek

Nie można nie znać Golfa. To stosunkowo tani w zakupie i  eksploatacji, a do tego bezawaryjny miejski hatchback, do którego nie brak części zamiennych na rynku wtórnym. Pierwsza generacja należy już do klasyków, powoli staje się poszukiwanym youngtimerem. Jej śladem podąża Golf II. Są jednak takie wersje dwójki, które przykuwają wzrok fanów klasyków już dzisiaj i za…