VW naszych Czytelników: Mateusz i jego VW Golf MK2 - Trends Magazines

VW naszych Czytelników: Mateusz i jego VW Golf MK2

Mateusz Matusiński to jeden z naszych czytelników. Jego projektem jest VW Golf MK2 z 1989 roku. Modyfikacje, które dotychczas przeprowadził to:

  • doprowadzenie blacharki i lakieru do dobrego stanu,
  • swap silnika z 1.3 benzyna na 1.9 tdi,
  • kapitalna wymiana całego zawieszenia i układu hamulcowego na bardziej wydajniejszy,
  • wymiana foteli i kanapy na fotele z mk3 GTI 20 jahre,
  • cały układ wydechowy przelotowy ze stali nierdzewnej,
  • modyfikacje aktualnego silnika podnoszące moc, aktualnie 190 KM i 442 Nm potwierdzone wykresem z hamowni,
  • koła to szeroka stal, przód 16×8, a tył 16×9.5 z oponami 195/40-16 Toyo t1r,
  • zderzaki przód i tył z wersji USA, tylne lampy również.
  • kilka smaczków i rarytasów, np. komputer mfa, tempomat czy chociażby hokej z GTI.

VW Golf po zakupie:

VW Golf po modyfikacjach:

  • Chcesz zaprezentować nam swojego VW? Wyślij nam wiadomość ze zdjęciami i opisem według powyższego schematu, a my opublikujemy je na łamach naszej strony. Najciekawsze projekty trafiają do „20 projektów naszych Czytelników i Fanów” do kolejnych numerów czasopisma VW Trends, a 2 najlepsze projekty przedstawiamy w formie obszernego artykułu.

Podobne

Tuning VW Polo 86C auto do tyłu

Prawdziwie wyścigowe Polo II 86C

Widniejące na przedniej szybie białego VW Polo 86C Łukasza motto „Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą” pochodzi z dzieł Aureliusza Augustyna z Hippony, czyli Świętego Augustyna. Na samochodzie umieścił je poprzednik Łukasza – Zbigniew Janiec. Pan Zbigniew prowadzi komis samochodowy w Piotrkowie Trybunalskim, a przygotowanie auta do sportu zlecił specjaliście z Czech. Zadaniem właściciela było tylko testowanie.…

VW Golf Mk1 cabrio widok na auto z otwartym dachem

Dopracowany w każdym calu i zwracający uwagę VW Golf Mk1 cabrio

Ten Golf zwraca na siebie uwagę – szczególnie latem, gdy ma złożony dach. To dopracowane w każdym calu czarne cabrio wcześniej było srebrne i powstało z dwóch takich samych modeli, kupionych w 2008 roku za niespełna 7 tys. zł!   Kamil, twórca i właściciel tego pięknego auta, nie od razu miał kompletną wizję tego, co chce zrobić z dwóch aut. Zaczął więc od…