VW naszych Czytelników: Mateusz i jego VW Golf MK2 - Trends Magazines

VW naszych Czytelników: Mateusz i jego VW Golf MK2

Mateusz Matusiński to jeden z naszych czytelników. Jego projektem jest VW Golf MK2 z 1989 roku. Modyfikacje, które dotychczas przeprowadził to:

  • doprowadzenie blacharki i lakieru do dobrego stanu,
  • swap silnika z 1.3 benzyna na 1.9 tdi,
  • kapitalna wymiana całego zawieszenia i układu hamulcowego na bardziej wydajniejszy,
  • wymiana foteli i kanapy na fotele z mk3 GTI 20 jahre,
  • cały układ wydechowy przelotowy ze stali nierdzewnej,
  • modyfikacje aktualnego silnika podnoszące moc, aktualnie 190 KM i 442 Nm potwierdzone wykresem z hamowni,
  • koła to szeroka stal, przód 16×8, a tył 16×9.5 z oponami 195/40-16 Toyo t1r,
  • zderzaki przód i tył z wersji USA, tylne lampy również.
  • kilka smaczków i rarytasów, np. komputer mfa, tempomat czy chociażby hokej z GTI.

VW Golf po zakupie:

VW Golf po modyfikacjach:

  • Chcesz zaprezentować nam swojego VW? Wyślij nam wiadomość ze zdjęciami i opisem według powyższego schematu, a my opublikujemy je na łamach naszej strony. Najciekawsze projekty trafiają do „20 projektów naszych Czytelników i Fanów” do kolejnych numerów czasopisma VW Trends, a 2 najlepsze projekty przedstawiamy w formie obszernego artykułu.

Podobne

Dwa modele VW T2 - doga i bus

Doka i Bus – dwa światy VW T2

Dwóch ludzi, dwa Volkswageny T2, stanowiące zjawisko niespotykane na polskiej scenie tuningowej. Gdy pojawiają się na zlocie czy przejeżdżają ulicami Warszawy, niczym magnez przyciągają spojrzenia. Każdy z samochodów prezentuje odrębny styl modyfikacji. Nie trzeba być Sherlockiem Holmesem, by już po krótkiej chwili spędzonej z nimi dopatrzyć się znaczących różnic. Wydaje się, że każdy „skręcił” we…

Tuning VW Jetta auto do frontu

Lekko podrasowana Jetta „Pussy Wagon” budząca emocje

Ten sedan Volkswagena nigdy nie był popularny wśród miłośników modyfikacji. Być może wpływ na to miał zbyt klasyczny design, familijny charakter i bliskość techniczna z Golfem, który jest najchętniej modyfikowany przez zapalonych tunerów. Niemniej bliższy kontakt z każdą odmienioną nieco Jettą budzi pozytywne emocje, dlatego przedstawiamy auto Krystiana, które wyjechało z fabryki w 2005 jako…