VW naszych Czytelników: Mateusz i jego VW Golf MK2 - Trends Magazines

VW naszych Czytelników: Mateusz i jego VW Golf MK2

Mateusz Matusiński to jeden z naszych czytelników. Jego projektem jest VW Golf MK2 z 1989 roku. Modyfikacje, które dotychczas przeprowadził to:

  • doprowadzenie blacharki i lakieru do dobrego stanu,
  • swap silnika z 1.3 benzyna na 1.9 tdi,
  • kapitalna wymiana całego zawieszenia i układu hamulcowego na bardziej wydajniejszy,
  • wymiana foteli i kanapy na fotele z mk3 GTI 20 jahre,
  • cały układ wydechowy przelotowy ze stali nierdzewnej,
  • modyfikacje aktualnego silnika podnoszące moc, aktualnie 190 KM i 442 Nm potwierdzone wykresem z hamowni,
  • koła to szeroka stal, przód 16×8, a tył 16×9.5 z oponami 195/40-16 Toyo t1r,
  • zderzaki przód i tył z wersji USA, tylne lampy również.
  • kilka smaczków i rarytasów, np. komputer mfa, tempomat czy chociażby hokej z GTI.

VW Golf po zakupie:

VW Golf po modyfikacjach:

  • Chcesz zaprezentować nam swojego VW? Wyślij nam wiadomość ze zdjęciami i opisem według powyższego schematu, a my opublikujemy je na łamach naszej strony. Najciekawsze projekty trafiają do „20 projektów naszych Czytelników i Fanów” do kolejnych numerów czasopisma VW Trends, a 2 najlepsze projekty przedstawiamy w formie obszernego artykułu.

Podobne

Tuning VW Passata B3 Variant GT auto od tyłu

Nieźle wzmocniony VW Passat Variant B3

Maćka nie musimy Wam bliżej przedstawiać. W jednym z numerów VW TRENDS mieliśmy przyjemność zaprezentować jego Scirocco pierwszej generacji po zaawansowanych modyfikacjach. Po pewnym czasie Maciek postanowił sprawić sobie drugie auto o zupełnie innym charakterze. O ile wiekowe sportowe coupé nadal może wzbudzać zainteresowanie, o tyle Passat w rodzinnym nadwoziu niekoniecznie. Na szczęście istnieje bogata…

Wojskowy VW Iltis Typ 183 od frontu

Wojskowy Volkswagen zwany Fretką, który pokonał Mercedesa G!

Fani VW! Przed Wami wielozadaniowy lekki pojazd wojskowy! Typ 183 został skonstruowany przez Volkswagena specjalnie dla potrzeb niemieckiej Bundeswehry. Był produkowany zaledwie przez cztery lata. Skąd się wziął Iltis, czyli fretka dla armii Na licencji wytwarzały go również fabryki znajdujące się w Kanadzie i Belgii, gdzie pojazdy te służyły lokalnym siłom zbrojnym. Trafiały też do…