VW naszych Czytelników: Mateusz i jego VW Golf mk2 - Trends Magazines

VW naszych Czytelników: Mateusz i jego VW Golf mk2

Mateusz Krawczyk to jeden z naszych czytelników. Jego projektem jest VW Golf mk2 z 1987 roku. Modyfikacje, które dotychczas przeprowadził to:

  • konserwacja karoserii,
  • polakierowany w oryginalny czerwony kolor LY3D,
  • remont całego zawieszenia, wszystkie elementy metalowe wypiaskowane i polakierowane proszkowo,
  • wszystkie tuleje nowe,
  • założone zawieszenie gwintowane,
  • hamulce największe jakie wychodziły seryjnie, tył tarcze 232 mm, przód 280 mm,
  • silnik swap na 1.8t seryjnie generujący 150 KM, 210 Nm – oznaczenie AUM, po moich modyfikacjach i wystrojeniu przez zaprzyjaźnionego tunera generuje teraz 220 KM i 350 Nm,
  • środek jak i całe auto utrzymane w klimacie OEM+,
  • zakupione całe wnętrze z wersji GTI z 1987 r,
  • przednie fotele RECARO LS obszyte w oryginalny materiał GTI,
  • kierownica RAID licznik z MFA z większą skalą (obroty do 8 tys, prędkość do 260 km/h).
  • z zewnątrz pakiet stylistyczny GTI z małym smaczkiem wymyślonym przeze mnie tzn emblematy zamiast seryjnych 16v są założone customowe 20vt.
  • felgi długo poszukiwane Epsilons trzyczęściowe o parametrach 16j 8.25 przód i 16j 8.75 tył.

VW Golf mk2 po zakupie:

VW Golf mk2 po modyfikacjach:

  • Chcesz zaprezentować nam swojego VW? Wyślij nam wiadomość ze zdjęciami i opisem według powyższego schematu, a my opublikujemy je na łamach naszej strony. Najciekawsze projekty trafiają do „20 projektów naszych Czytelników i Fanów” do kolejnych numerów czasopisma VW Trends, a 2 najlepsze projekty przedstawiamy w formie obszernego artykułu.

Podobne

VW Jetta A1 Coupé CL auto na tle budynku

Piękno klasyki – Volkswagen Jetta A1 Coupé

Volkswagen Golf – auto, którego nikomu nie trzeba przedstawiać. Nowe modele od wielu lat są wzorem samochodu kompaktowego. Starsze generacje wraz z upływem lat stają się pełnoprawnymi youngtimerami oraz klasykami. Widok takiego zadbanego klasycznego Golfa cieszy, ale już nie dziwi. Natomiast widok zadbanej Jetty A1 z dwudrzwiowym nadwoziem bardzo cieszy, ale też zaskakuje. Popatrzcie tylko na egzemplarz widoczny…

Tuning VW Golf Mk1 cabrio 2.0 16V auto w czasie jazdy

Z miłości do detali – niepowtarzalny VW Golf Mk1 cabrio 2.0 16V

Widząc tego Golfa na żywo docenimy nie tylko jego konstruktora - Giorgetto Giugiaro, ale też Fryderyka, który z niezwykłą pieczołowitością zadbał o każdy detal tego kultowego już kabrioletu. Podobnie było w chwili zaprezentowania gotowych projektów auta szefom koncernu Volkswagena w połowie lat 70.   32-letni wówczas Giorgetto Giugiaro otrzymał zadanie – stworzyć samochód, którego rozstaw…