VW naszych Czytelników: Mateusz i jego VW Golf mk2 - Trends Magazines

VW naszych Czytelników: Mateusz i jego VW Golf mk2

Mateusz Krawczyk to jeden z naszych czytelników. Jego projektem jest VW Golf mk2 z 1987 roku. Modyfikacje, które dotychczas przeprowadził to:

  • konserwacja karoserii,
  • polakierowany w oryginalny czerwony kolor LY3D,
  • remont całego zawieszenia, wszystkie elementy metalowe wypiaskowane i polakierowane proszkowo,
  • wszystkie tuleje nowe,
  • założone zawieszenie gwintowane,
  • hamulce największe jakie wychodziły seryjnie, tył tarcze 232 mm, przód 280 mm,
  • silnik swap na 1.8t seryjnie generujący 150 KM, 210 Nm – oznaczenie AUM, po moich modyfikacjach i wystrojeniu przez zaprzyjaźnionego tunera generuje teraz 220 KM i 350 Nm,
  • środek jak i całe auto utrzymane w klimacie OEM+,
  • zakupione całe wnętrze z wersji GTI z 1987 r,
  • przednie fotele RECARO LS obszyte w oryginalny materiał GTI,
  • kierownica RAID licznik z MFA z większą skalą (obroty do 8 tys, prędkość do 260 km/h).
  • z zewnątrz pakiet stylistyczny GTI z małym smaczkiem wymyślonym przeze mnie tzn emblematy zamiast seryjnych 16v są założone customowe 20vt.
  • felgi długo poszukiwane Epsilons trzyczęściowe o parametrach 16j 8.25 przód i 16j 8.75 tył.

VW Golf mk2 po zakupie:

VW Golf mk2 po modyfikacjach:

  • Chcesz zaprezentować nam swojego VW? Wyślij nam wiadomość ze zdjęciami i opisem według powyższego schematu, a my opublikujemy je na łamach naszej strony. Najciekawsze projekty trafiają do „20 projektów naszych Czytelników i Fanów” do kolejnych numerów czasopisma VW Trends, a 2 najlepsze projekty przedstawiamy w formie obszernego artykułu.

Podobne

Tuning VW Golf Mk1 widok od tyłu

Ten wyjątkowy Golf Mk1 kosztował tylko 5oo zł!

Wszyscy modyfikujący swoje autka miłośnicy Volkswagenów starają się, by stały się one wyjątkowe. Każdy szuka unikatowego modelu, dodatków czy rzadko spotykanych części. Prezentowany Golf bije jednak na głowę wszystkie inne. Po pierwsze, za jego kierownicą zasiada kobieta, co już czyni go niepowtarzalnym, po drugie, kosztował 500 zł, a to niewiele więcej niż chociażby felgi w…

VW SAM 1200 widok od tyłu

Jedyny taki na świecie model VW znaleziony w Polsce

Natknąłem się na to srebrne zjawisko, serfując po Internecie. Pierwsze skojarzenie: to chyba jest nietypowa i nieznana dotąd wersja Karmanna. Podobne kształty oraz widniejący z przodu znaczek VW zmyliły już jednak wielu podobnych do mnie nieświadomych odkrywców tego cennego znaleziska. W podróż do Białegostoku wyruszyłem z tym przyjemnym podnieceniem, jakie wywołuje oczekiwanie na coś zupełnie…