VW naszych Czytelników: Mateusz i jego VW Golf mk2 - Trends Magazines

VW naszych Czytelników: Mateusz i jego VW Golf mk2

Mateusz Krawczyk to jeden z naszych czytelników. Jego projektem jest VW Golf mk2 z 1987 roku. Modyfikacje, które dotychczas przeprowadził to:

  • konserwacja karoserii,
  • polakierowany w oryginalny czerwony kolor LY3D,
  • remont całego zawieszenia, wszystkie elementy metalowe wypiaskowane i polakierowane proszkowo,
  • wszystkie tuleje nowe,
  • założone zawieszenie gwintowane,
  • hamulce największe jakie wychodziły seryjnie, tył tarcze 232 mm, przód 280 mm,
  • silnik swap na 1.8t seryjnie generujący 150 KM, 210 Nm – oznaczenie AUM, po moich modyfikacjach i wystrojeniu przez zaprzyjaźnionego tunera generuje teraz 220 KM i 350 Nm,
  • środek jak i całe auto utrzymane w klimacie OEM+,
  • zakupione całe wnętrze z wersji GTI z 1987 r,
  • przednie fotele RECARO LS obszyte w oryginalny materiał GTI,
  • kierownica RAID licznik z MFA z większą skalą (obroty do 8 tys, prędkość do 260 km/h).
  • z zewnątrz pakiet stylistyczny GTI z małym smaczkiem wymyślonym przeze mnie tzn emblematy zamiast seryjnych 16v są założone customowe 20vt.
  • felgi długo poszukiwane Epsilons trzyczęściowe o parametrach 16j 8.25 przód i 16j 8.75 tył.

VW Golf mk2 po zakupie:

VW Golf mk2 po modyfikacjach:

  • Chcesz zaprezentować nam swojego VW? Wyślij nam wiadomość ze zdjęciami i opisem według powyższego schematu, a my opublikujemy je na łamach naszej strony. Najciekawsze projekty trafiają do „20 projektów naszych Czytelników i Fanów” do kolejnych numerów czasopisma VW Trends, a 2 najlepsze projekty przedstawiamy w formie obszernego artykułu.

Podobne

VW Garbus 1976 – rodzinna pasja

Co najmniej kilka rzeczy potrafi mocno połączyć dwoje ludzi. Małżeństwo, wspólny kredyt oraz… pasja. Nie jesteśmy poradnikiem rodzinnym, nie zamierzamy udzielać wskazówek odnośnie domowego budżetu oraz rozwiązywać małżeńskich problemów. Jednak na temat pasji do czterech kółek mamy sporo do powiedzenia. Motoryzacja łączy pokolenia. Ile razy słyszałeś to powiedzenie? Dla jednych będzie to tylko nic nieznaczący…

VW Garbus w stylu rat widok od tyłu

Garbus w stylu rat i z pneumatyką

Volkswagen Garbus to bez wątpienia jedno z najbardziej rozpoznawalnych aut w historii motoryzacji. Dziś pierwsze Garbusy nieczęsto widuje się na naszych drogach. Można je za to podziwiać na zlotach fanów niemieckiej marki. Cenione są zarówno w pełni seryjne modele, jak i takie, które poddano gruntownym i gustownym modyfikacjom. Bartek, właściciel opisywanego Garba, postanowił połączyć dwa style. Co z tego wyszło?…