Kamil Zieliński to jeden z naszych czytelników. Jego projektem jest VW Golf Mk3 20 Jahre GTI z 1996 roku. Modyfikacje, które dotychczas przeprowadził to:
- turbo CAHA z Audi a4 B8,
- pompa wtryskowa 11mm,
- wtryski 0.216,
- centralny intercooler plus doloty z nierdzewki,
- downpipe 2.5″z nierdzewki,
- doloty powietrza i tip z nierdzewki,
- kolektor ssący z 1.9tdi AWX,
- hamulce przód tarcza 312mm Audi S3, zacisk oryginalny, jarzmo z Audi S3,,
- hamulce tył tarcza 280mm z golfa IV zaciski z audi A8 D1 na dorobionym adapterze,
- sztywne koło zamachowe + sprzęgło G60, tarcza obita kevlarem,
- zawieszenie gwintowane,
- wydech przelotowy 2.5″na jednym tłumiku,
- końcówki wydechu dopasowane z Audi a6 c5,
- 17″ felgi oryginalne z Porsche Mille Miglia cup 3, 7.5 i 9 cali, opony przód 185/35, tył 195/40,
- adaptery zmieniające rozstaw z 5×130 na 5×100, przód 30mm, tył 32mm,
- rozpórki kielichów przód/tył,
- przedni zderzak bez miejsca na rejestracje,
- przyciemnione przednie halogeny, kierunkowskazy i blendy,
- przednie lampy projektory,
- tylna klapa bez wycieraczki, zaślepiona,
- kierownica Momo Race,
- oryginalny podłokietnik Kamei dedykowany do golfa mk3,
- czarna podsufitka,
- krótka antena radiowa,
- dolna dokładka przedniego zderzaka z wersja amerykańskiej.
VW Golf MK3 po zakupie:
VW Golf MK3 po modyfikacjach:
- Chcesz zaprezentować nam swojego VW? Wyślij nam wiadomość ze zdjęciami i opisem według powyższego schematu, a my opublikujemy je na łamach naszej strony. Najciekawsze projekty trafiają do „20 projektów naszych Czytelników i Fanów” do kolejnych numerów czasopisma VW Trends, a 2 najlepsze projekty przedstawiamy w formie obszernego artykułu.