VW naszych Czytelników: Emil i jego VW Corrado - Trends Magazines

VW naszych Czytelników: Emil i jego VW Corrado

Emil Gofron to jeden z naszych czytelników. Jego projektem jest VW Corrado z 1989 roku. Modyfikacje, które dotychczas przeprowadził to:

  • Lakier z palety Porsche,
  • swap silnika z 1.8g60 na 2.3V5 AQN 170KM, 
  • cały wydech z kwasówki 2.5cala łącznie z portkami zakończony puszką robioną na zamówienie w firmie RM Motors,
  • zawias przód gwint H&R tył TA Technics, 
  • koła to Japan Racing JR 9 4x9cali ET 20 z oponami przód naciąg 195/45 tył 215/35. Kiedyś Borbet A 4x9J,
  • clean pod maską, komora wymalowana w inny kolor,
  • z biegiem czasu skóra w środku kremowa ori z corrado, 
  • zmiana programu w sterowniku, inna dawka paliwa, odcinka wyżej przeniesiona, wgrany launch control,
  • założony zewnętrzny pakiet US blenda z tyłu z małą tablicą i zderzak przód bez wnęki na tablice z obrysami.
  • lokalna grupa Low&Strong Performance.

VW Corrado po zakupie:

VW Corrado po modyfikacjach:

  • Chcesz zaprezentować nam swojego VW? Wyślij nam wiadomość, poprzez FP VW Trends, ze zdjęciami i opisem według powyższego schematu, a my opublikujemy je na łamach naszej strony. Najciekawsze projekty trafiają do „20 projektów naszych Czytelników i Fanów” do kolejnych numerów czasopisma VW Trends, a 2 najlepsze projekty przedstawiamy w formie obszernego artykułu.

Podobne

VW Garbus 1200 de Luxe auto z lewego boku

Niecodzienna historia VW Garbusa 1200 de Luxe

Trudno o zabytkowy samochód posiadający komplet oryginalnych fabrycznych dokumentów, w których zapisane są jego losy. W większości przypadków zostały zgubione, gdzieś się zawieruszyły lub nie przeszły z rąk jednego właściciela do rąk następnego i przepadły. Wówczas kupując auto musimy się zadowolić umową kupna-sprzedaży, dowodem rejestracyjnym, potwierdzeniem opłaty składki ubezpieczenia OC i, jeżeli samochód jest  zarejestrowany…