VW naszych Czytelników: Bongo i jego VW Golf 3 - Trends Magazines

VW naszych Czytelników: Bongo i jego VW Golf 3

Bongo to jeden z naszych czytelników. Jego projektem jest VW Golf 3 z 1993 roku. Modyfikacje, które dotychczas przeprowadził to:

  • lakier odświeżony,
  • zrobiona kompletna blacharka,
  • swap silnika z 1.8 gt na 2.8V6 AUE 205 KM, w chwili obecnej 3.2 R32 250 KM,
  • cały wydech z kwasówki 2.5 cala, zakończony puszką RM Motors,
  • zawias całość Air ride, każde koło sterowane z osobna,
  • koła to RH ZW1 4 x 8.5 cali ET 53 z oponami naciąg 195/45,
  • clean pod maską, komora wymalowana w kolor nadwozia z dodatkiem HOLO PRISMATIC effect,
  • fotele skóra z audi TT,
  • kierownica ride hp plus snap off,
  • pół klatka benson pro,
  • zabudowa Air ride na rurkach aluminiowych,
  • zmiana programu w sterowniku, inna dawka paliwa, odcinka wyżej przeniesiona, wgrany launch control,
  • założony zewnętrzny pakiet US klapa tył z małą tablicą, zderzak tył i zderzak przód bez wnęki na tablice z obrysami.

VW Golf 3 po zakupie:

VW Golf 3 po modyfikacjach:

  • Chcesz zaprezentować nam swojego VW? Wyślij nam wiadomość ze zdjęciami i opisem według powyższego schematu, a my opublikujemy je na łamach naszej strony. Najciekawsze projekty trafiają do „20 projektów naszych Czytelników i Fanów” do kolejnych numerów czasopisma VW Trends, a 2 najlepsze projekty przedstawiamy w formie obszernego artykułu.

Podobne

VW Golf Mk2 GTI 12

VW Golf Mk2 GTI – nie ma to jak oryginał

Volkswagen Golf Mk2 GTI to coraz bardziej ceniony klasyk. Nawet podstawowe i całkowicie seryjne, ale zadbane wersje cieszą się dużym powodzeniem. Szczytem marzeń wielu jest odmiana GTI. Należące do Ernesta auto to oryginalna sportowa wersja. Poznajcie jej historię. Volkswagena Golfa nikomu przedstawiać nie trzeba. To auto zna każdy, nawet jeśli nie jest wielkim fanem motoryzacji.…

Garbus z przyczepką: Taki zestaw to prawdziwy skarb!

W Polsce zadbanych Garbusów jest na tyle dużo, że trudno jest się wyróżnić. Ta trudna sztuka udała się Arturowi, który swoim Garbusem z oryginalną przyczepą Eriba Panafamilia przemierza kolejne kilometry, meldując się na wielu zlotach fanów marki z Wolfsburga. Oto jego historia.