VW naszych Czytelników: Bongo i jego VW Golf 3 - Trends Magazines

VW naszych Czytelników: Bongo i jego VW Golf 3

Bongo to jeden z naszych czytelników. Jego projektem jest VW Golf 3 z 1993 roku. Modyfikacje, które dotychczas przeprowadził to:

  • lakier odświeżony,
  • zrobiona kompletna blacharka,
  • swap silnika z 1.8 gt na 2.8V6 AUE 205 KM, w chwili obecnej 3.2 R32 250 KM,
  • cały wydech z kwasówki 2.5 cala, zakończony puszką RM Motors,
  • zawias całość Air ride, każde koło sterowane z osobna,
  • koła to RH ZW1 4 x 8.5 cali ET 53 z oponami naciąg 195/45,
  • clean pod maską, komora wymalowana w kolor nadwozia z dodatkiem HOLO PRISMATIC effect,
  • fotele skóra z audi TT,
  • kierownica ride hp plus snap off,
  • pół klatka benson pro,
  • zabudowa Air ride na rurkach aluminiowych,
  • zmiana programu w sterowniku, inna dawka paliwa, odcinka wyżej przeniesiona, wgrany launch control,
  • założony zewnętrzny pakiet US klapa tył z małą tablicą, zderzak tył i zderzak przód bez wnęki na tablice z obrysami.

VW Golf 3 po zakupie:

VW Golf 3 po modyfikacjach:

  • Chcesz zaprezentować nam swojego VW? Wyślij nam wiadomość ze zdjęciami i opisem według powyższego schematu, a my opublikujemy je na łamach naszej strony. Najciekawsze projekty trafiają do „20 projektów naszych Czytelników i Fanów” do kolejnych numerów czasopisma VW Trends, a 2 najlepsze projekty przedstawiamy w formie obszernego artykułu.

Podobne

Tuning VW Garbus 1302 V8 widok z boku

Potwór ze Słowacji, czyli VW Garbus 1302, 3.5 V8

Podobno mocy i pojemności nigdy nie za dużo. Z takiego założenia wyszedł Jan, który spektakularnie przebudował poczciwego Garbusa.   Sercem Garbusa jest czterocylindrowy bokser o stosunkowo małej pojemności. Korzystając z elementów przeznaczonych do Transportera czy wybranych modeli Porsche można powiększyć jednostkę, zachowując jej charakter – dźwięk oraz powietrzno-olejowe chłodzenie. Można też wybrać inny sposób, na co zdecydował się Jan,…

Tuning VW Scirocco auto z przodu

VW Scirocco w stylu stance

Na fali mody na tzw. coaching ktoś powinien wreszcie zrobić karierę w oparciu o tezę, że najlepszą inspiracją dla takiego treningu psychologicznego jest motoryzacja.   Motto fanów Bugatti „Vive la marque!” można traktować jako wskazówkę, że marka jest bezcennym kapitałem nie tylko dla firmy, ale i dla jednostki, zaś wyścigi i rajdy przypominają, iż nie ten, kto powtarza sobie…