VW Golf R 333 to prawdopodobnie najszybciej wyprzedany model na świecie - Trends Magazines

VW Golf R 333 to prawdopodobnie najszybciej wyprzedany model na świecie

Volkswagen Golf R 333 to bardzo limitowana wersja, trzycyfrowa liczba sugeruje nie tylko ilość sprzedanych egzemplarzy, ale też moc silnika. VW przykleił astronomiczną metkę z ceną do tego samochodu, ale mimo to auto wyprzedało się w rekordowym tempie, raczej niespotykanym w motoryzacji.

Tak naprawdę niewiadomo czym jest Golf R 333. Wydaje się, że to limitowana wersja limitowanej wersji VW Golfa R 20 Years Edition, biorąc pod uwagę wygląd oraz parametry techniczne.

Mamy tutaj silnik 2.0 TSI o mocy 333 KM, czas 0-100 km/h na poziomie 4,5 s oraz prędkość maksymalną zbliżoną do 300 km/h. Wrażeń akustycznych dostarcza tu firma Akrapovič, która wyposażyła Golfa R 333 w układ wydechowy. 

Czy VW Golf R 333 to najdroższy model w historii?

Prawdopodobnie tak – samochód był oferowany tylko w Niemczech za cenę €76,410. Dla porównania – Golf R 20 Years Edition (model o tych samych parametrach) kosztował €59,995. Audi RS3 kosztuje €66,111, a za podobną kwotę można już kupić Porsche 718 Caymana. 

Spora kwota jednak nie odstraszyła klientów, bowiem limitowana edycja Golfa wyprzedała się w rekordowe 480 sekund, czyli 8 minut. Czy jakieś egzemplarze trafią na polski rynek?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Skóra – ale jaka i jak wybierać?

Skórzana tapicerka w aucie jest przede wszystkim synonimem prestiżu – zawsze płacimy za nią dodatkowo. Do tego jest oczywiście praktyczna i wygodna w utrzymaniu (np. gdy coś się wyleje), choć nowoczesne tkaniny często dorównują jej jakością. Postaramy się odpowiedzieć na pytanie, na co zwracać uwagę przy zakupie skóry. Atrakcyjna cena uszycia czy zakupu skórzanej tapicerki…

Tuning-BMW-G22-440i-ACSchnitzer-silnik

Poprawione BMW M440i, ale czy lepsze?

Nie każdy jest zachwycony urodą najnowszego BMW serii 4 Coupé. AC Schnitzer postanowił nieco poprawić wygląd auta, a przy okazji zadbał o zastrzyk mocy nawet dla topowej wersji M440i. Ubiegłorocznej premierze serii 4 (G22) towarzyszył duży szum medialny. Wszystko przez nerki, które zostały rozciągnięte prawie na całą wysokość pasa przedniego. BMW wyjaśniało, że to nawiązanie…