Volkswagen Golf R w ostrym sosie - Trends Magazines

Volkswagen Golf R w ostrym sosie

Flagowa wersja Golfa potrafi zaskoczyć osiągami. Dla niektórych nawet 300 KM to zbyt mało. Propozycję dla nich ma O.CT Tuning.

Tuner ze szwajcarskiego Widnau specjalizuje się w optymalizacji oprogramowania do komputerów sterujących silnikami. Łącząc je ze sportowym układem wydechowym czy udrożnionym dolotem jest w stanie wycisnąć naprawdę dużo. Świetnym przykładem jest Golf VII R. Katalogowo – 300 KM i 380 Nm. Faktycznie – przynajmniej kilka procent więcej.

Volkswagen Golf R
fot. O.CT Oberscheider Tuning GmbH

Wykrzesane przez O.CT Tuning wartości są dalekie od marginesu błędu. W grę wchodzi nawet 450 KM i 550 Nm! Kto chciałby w mniejszym stopniu ingerować w parametry silnika, może zamówić programy zapewniające 370 KM i 460 Nm, 378 KM i 480 Nm, 395 KM i 505 Nm.

Specjaliści z O.CT Tuning podkreślają, że nawet w najbardziej wysilonym wariancie Golf R nadaje się do codziennego użytku i z powodzeniem pełni dwie role – prawdziwie sportowego auta i samochodu dla rodziny.

Podobne

VW Golf 3 GT Special widok z przodu

Stormowóz w wersji Specjal

Ten Volkswagen Golf błyszczy dyskretnym blaskiem i grzmi dźwiękiem 16-zaworowego silnika. Nadchodzi równie szybko jak burza i potrafi czynić takie samo spustoszenie. Poszukiwania ciekawego Golfa Historia tego auta jest dość dziwna. Po sprzedaży ukochanego Golfa mk2 GTD „Storm” rozglądał się za nowym samochodem. Początkowo planował zakup modelu mk3 GTI, jednak w okazyjnej cenie trafiła się…

Jak kupować VW Garbusa – PORADNIK

Volkswagen Garbus ma niezaprzeczalny urok i ciekawą historię. Znany w każdym zakątku globu samochód jest najbardziej przyjaznym dla kieszeni pomysłem na klasycznego Volkswagena. Egzemplarz na chodzie kupimy za 5- 10 tys. zł., natomiast na odrestaurowany używany Garbus może kosztować 30 ‒ 50 tysięcy złotych i więcej. Historia Pierwszy model Volkswagena stanowi przykład chłodnego spojrzenia na…