VADERY od SIEMONEIT Racing- TUNING - Trends Magazines

VADERY od SIEMONEIT Racing- TUNING

Jak to się stało, że niemiecki tuner „pożyczył” sobie nazwę od foteli z BMW E36 M3? Nie wiem… Również Lord Vader mógłby być urażony.

Zbieżność nazwisk jest przypadkowa i przechodzimy do prezentacji tych czarnych piękności. Ależ one dobrze wyglądają na Cuprze! Szczególnie na przedniej osi, gdzie dodatkowo mamy zaciski z Audi RS (a przynajmniej tak oznaczone). Wyposażone w ramiona „Y” felgi, ze świetnym logo SIEMONEIT na jednym z nich, są zaprojektowane do produktów grupy VAG o rozstawie śrub 5×112 i otworze centrującym 57.1 mm. Felgi fajnie łączą racingowy styl z nową szkołą tuningu performance. A Wam jak się te felgi podobają? LINK do strony producenta.

Podobne

TEST Passata 2.0 TSI: lepszy wybór niż eRki

Flagowy Passat ma cztery cylindry i 280 KM. Jego przeciwnicy niemal jednogłośnie twierdzą, że „Pasek” miał lepsze chwile – wspominają V6 pod maską i 300 KM. Czy faktycznie można mówić o kroku wstecz? Nowoczesna technika sukcesywnie wypiera stare, niezbyt efektywne rozwiązania. Trend doskonale obrazują silniki, których cylindry i pojemność zastępuje się turbosprężarką i większą ilością…

BMW M240i vs VW Golf R vs Audi S3 – kto wygra pojedynek na prostej?

BMW ma najwięcej mocy pośród niemieckiej trójki, ale jest też o 150 kg cięższe i finalnie waży najwięcej w stawce. Czy jednak duża moc i dwa cylindry więcej od rywali zadecydują o wyniku wyścigu? Dzisiejsze mocne kompakty niemieckich producentów potrafią być piekielnie szybkie. Dość powiedzieć, że VW Golf R w najnowszej odsłonie przyspiesza do 100…