Twardo, nisko i szeroko... - Trends Magazines

Twardo, nisko i szeroko…

Od dziesięcioleci na szczycie oferty modelowej BMW znajduje się limuzyna serii 7. Po sukcesie typoszeregu E32 bawarska firma pokazała E38, które do dziś uznawane jest za jedną z najpiękniejszych limuzyn BMW. My przedstawiamy taki wóz w stylu german.

 

Kultowe V8 E38 coraz częściej trafia do ceniących dobry smak pasjonatów. Jednym z nich jest Daniel, który postanowił przerobić czarne BMW, żeby było jeszcze bardziej eleganckie. Pod maską pracuje silnik V8 o oznaczeniu M62B25, połączony z automatyczną skrzynią biegów. Przebieg ponad 300 tys. km nie zdołał zrobić krzywdy kultowej jednostce napędowej, dlatego V8 została jedynie poddana kompleksowemu serwisowi i tam, gdzie było to możliwe, wyposażona w nowy osprzęt. Skrzynia biegów po 25 latach od czasu produkcji wymagała już większej uwagi. Remont został wykonany z użyciem części sprowadzanych z USA.

Jak najniżej
Dużo więcej zmian zaszło w zawieszeniu. Firma Lowride zrobiła wszystko, żeby było jak najniżej. Zdaniem właściciela german to najlepszy styl dla niemieckiej limuzyny z lat 90. Zgadzacie się?

Twardo, nisko i szeroko – taka jest jego „siódemka”, o której więcej przeczytacie w BMW TRENDS 1/2021.

Podobne

Hamulce do BMW cz. III – docieranie

Kierowcy z doświadczeniem w sporcie motorowym wiedzą, że sztuką nie jest nabranie prędkości, tylko jej skuteczne wytracenie. Kluczową rolę w tym procesie odgrywają tarcze i klocki hamulcowe. Poprzednio pisaliśmy o wymaganiach jakie są stawiane hamulcom, na co zwracać uwagę i gdzie szukać dobrych produktów, pisaliśmy o  korozji i warstwie ochronnej. Teraz czas na  docieranie klocków i tarcz, o czym opowie…

Sekretne prototypy BMW M – na pewno ich nie widziałeś

BMW z okazji 50. rocznicy powstania sportowej dywizji "M", uchyla rąbka tajemnicy i pokazuje zawartość swoich garaży. Tym razem możemy obejrzeć dwa szalony koncepty, które mało kto widział. BMW już kiedyś pochwaliło się tym, co ma w swoich sekretnych garażach. Mogliśmy wtedy oglądać różne odmiany modeli CSL, które nigdy nie wyjechały na ulice. Tym razem…