Twardo, nisko i szeroko... - Trends Magazines

Twardo, nisko i szeroko…

Od dziesięcioleci na szczycie oferty modelowej BMW znajduje się limuzyna serii 7. Po sukcesie typoszeregu E32 bawarska firma pokazała E38, które do dziś uznawane jest za jedną z najpiękniejszych limuzyn BMW. My przedstawiamy taki wóz w stylu german.

 

Kultowe V8 E38 coraz częściej trafia do ceniących dobry smak pasjonatów. Jednym z nich jest Daniel, który postanowił przerobić czarne BMW, żeby było jeszcze bardziej eleganckie. Pod maską pracuje silnik V8 o oznaczeniu M62B25, połączony z automatyczną skrzynią biegów. Przebieg ponad 300 tys. km nie zdołał zrobić krzywdy kultowej jednostce napędowej, dlatego V8 została jedynie poddana kompleksowemu serwisowi i tam, gdzie było to możliwe, wyposażona w nowy osprzęt. Skrzynia biegów po 25 latach od czasu produkcji wymagała już większej uwagi. Remont został wykonany z użyciem części sprowadzanych z USA.

Jak najniżej
Dużo więcej zmian zaszło w zawieszeniu. Firma Lowride zrobiła wszystko, żeby było jak najniżej. Zdaniem właściciela german to najlepszy styl dla niemieckiej limuzyny z lat 90. Zgadzacie się?

Twardo, nisko i szeroko – taka jest jego „siódemka”, o której więcej przeczytacie w BMW TRENDS 1/2021.

Podobne

BMW E24 635CSi, sport

BMW E24 635CSi idealne na tor

BMW E24 było produkowane w latach 1975 ‒ 1989. Ekskluzywne coupé z Bawarii ma dwa oblicza. Jest pięknym i szybkim youngtimerem, który może stanowić cenne uzupełnienie każdej kolekcji. Odpowiednio zmodyfikowana „szóstka” staje się niezwykle konkurencyjnym samochodem wyścigowym ‒ bez większego wysiłku dorównuje nowszym konstrukcjom. Dawid Bokiej ma sentyment do klasycznej „szóstki”. Zawodnik Automobilklubu Wielkopolskiego wspomina,…

Replika BMW E30 M3 Sport Evolution

Oryginał, czy nie? BMW E30 M3 Sport Evolution

Ceny oryginalnych i sprawnych M3 E30 Sport Evolution są wręcz horrendalne. Aby stać się posiadaczem tego wyjątkowego samochodu, trzeba liczyć się z wydatkiem co najmniej 500.000 zł. Ale... można zbudować replikę. Tak, jak Maciek. Trochę historii BMW E30 M3 Sport Evolution powstało w liczbie raptem 600 sztuk. Pod maską miało 2,5-litrowy benzynowy silnik R4 o mocy niespełna 240 KM osiąganych przy 7000 obr./min.…