Efektowany tuning serii 3 po japońsku - Trends Magazines

Efektowany tuning serii 3 po japońsku

3D-Design-BMW-G21-3-Series-Touring-tuning

Najnowsze BMW serii 3 można modyfikować na wiele sposób. Dostępne są M-pakiety, akcesoria z gamy M Performance, jak również części przygotowane przez niezależnych tunerów – chociażby renomowaną japońską firmę 3DDesign.

Stacjonująca w Yokohamie manufaktura wyspecjalizowała się w produkcji części dla najbardziej wymagających klientów. Część z nich powstaje z włókna węglowego, a zaprojektowane z myślą o poszczególnych modelach zestawy są utrzymane w konwencji stylistycznej danego auta – w efekcie nie wyglądają na doklejone na siłę.

3D-Design-BMW-G21-3-Series-Touring-tuning

Najnowszą propozycją 3DDesign jest zestaw dla nowej serii 3 – zarówno sedana, jak i Touringa. Dla samochodu z M-pakietem Japończycy przygotowali karbonowy splitter montowany pod przednim zderzakiem.

3D-Design-BMW-G21-3-Series-Touring-tuning

Z tego lekkiego i wytrzymałego materiału wykonano dokładki progów oraz tylny dyfuzor. Sportowy charakter kombi można podkreślić nakładką na spojler klapy bagażnika. Jest ona wykonana z tworzywa sztucznego.

Tuning BMW serii 3 kierownica

Kto chciałby w jeszcze większym stopniu spersonalizować swoją trójkę, ma możliwość zamówienia metalowych nakładek na manetki do zmiany biegów oraz pedały, jak również sygnowanych logiem tunera dywaników podłogowych.

Podobne

Najgorsze silniki BMW

Najgorsze silniki BMW – które i dlaczego?

Każdej firmie zdarzają się wzloty i upadki. BMW przez długie lata pracowało na renomę producenta nieprzeciętnie kulturalnych, mocnych i żywotnych silników. Przebiegi liczone w setkach tysięcy kilometrów do naprawy głównej nie były szokującą wartością – zarówno w przypadku motorów benzynowych, jak i wysokoprężnych. Do klientów trafiały miliony samochodów z różnymi jednostkami napędowymi. Jak to zwykle…

Przy tym BMW 5 E60 żadna pomoc drogowa niepotrzebna!

Kierowca tego BMW Serii 5 E60 wyciągał VW Passata z tarapatów. Sedan z Wolfsburga dachował i na ratunek przybyło poczciwe E60. Jak to się skończyło? BMW Serii 5 E60 było mocno krytykowane podczas premiery w 2003 roku. Fani marki byli sceptycznie nastawieni do stylistyki auta, za którą odpowiedzialny był Chris Bangle. Pojawiły się także negatywne…