Tuning BMW X7 po bułgarsku - Trends Magazines

Tuning BMW X7 po bułgarsku

Tuning-BMW-X7-Vilner-Garage-wnętrze

BMW X7, czyli flagowy model SUVa szokuje rozmiarami, ceną i różnorodnością dostępnych opcji. Okazuje się, że przewidziane przez fabrykę dodatki nie są w stanie sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających kierowców. Propozycję dla nich ma Vilner Garage z Bułgarii.

– To nie do przyjęcia, by flagowy model marki miał takie braki w wykończeniu. Zwłaszcza w topowej wersji M50d – stwierdził Atanas Vilner w trakcie oględzin X7. Właściciel firmy tuningowej z Sofii zwrócił uwagę na nieosłonięte plastiki w kabinie. Znajdują się one m.in. w dolnych częściach foteli i na konsoli środkowej, przy przełącznikach, lampce i w innych miejscach, które są dosyć często dotykane przez kierowcę i pasażerów. W ocenie Vilnera użyte tworzywo należy do jednych z najtwardszych we współczesnych modelach BMW, a jego obecności nie maskuje nawet rozbudowany pakiet skórzany. Nie są to bynajmniej cechy, których oczekiwałoby się od samochodu nazywanego przez BMW President, a kosztującego przeszło pół miliona złotych.

Tuning-BMW-X7-Vilner-Garage-widok z przodu

Właściciel Vilner Garage wziął więc sprawy we własne ręce i bezpośrednio w Monachium zamówił oryginalną skórę BMW Individual Merino Tartufo. Obszyto nią dolne części kokpitu i słupków drzwiowych, boczki drzwiowe i inne elementy. Niczym nie różnią się od detali tapicerowanych przez BMW. Tam, gdzie było to możliwe i uzasadnione, wykonano przeszycia w kształcie rombów oraz perforacje z napisem X7. Vilner nie oszczędzał na materiale. Tylko na wykończenie tylnych części oparć foteli zużyto dwa metry kwadratowe skóry.

Tuning-BMW-X7-Vilner-Garage-obicie foteli

X7 M50d ma w standardzie M-pakiet, którego częścią jest podsufitka wykończona antracytową alcantarą. Uznano, że nie pasuje ona do kolorystyki wnętrza. Aby ujednolicić jego wystrój, brązowym zamszem pokryto podsufitkę i górne części słupków dachu. Oczywiście z jednakową starannością wykończono elementy wszystkich trzech rzędów siedzeń. Pamiętano przy tym o takich detalach, jak flokowanie kieszeni w drzwiach. Została ona uszyta ze skóry Merino Tartuf z paskiem, do którego wykonania użyto materiał znany z pasów bezpieczeństwa. Wygląda jak produkt z oferty BMW Collection. Tymczasem została zaprojektowana i wykonana przez Vilner Garage.

Tuning-BMW-X7-Vilner-Garage-tapicerka drzwi

Bułgarscy styliści wprowadzili także kilka zmian na zewnątrz pojazdu. Na efektownych, 21-calowych felgach pojawiły się brązowe obramówki, natomiast folia na boczne części tylnych lamp daje złudzenie obecności na nich trójwymiarowych logotypów X7.

Tuning-BMW-X7-Vilner-Garage-tylne światła z logo X7

– Nie zrozumcie mnie źle. BMW X7 jest wybitnie luksusowym i technicznie zaawansowanym samochodem. Większość osób nawet nie zauważy wprowadzonych przez nas zmian. I właśnie taki efekt chcieliśmy osiągnąć – usunąć mankamenty na zlecenie klientów, którzy są w stanie je dostrzec – wyjaśnia cel operacji Atanas Vilner.

Podobne

BMW i4

Nowe BMW i4 – „Wszystkie dane liczbowe są tymczasowe”, ale wiemy przynajmniej ile kosztuje

BMW i4 to pierwszy pojazd elektryczny marki, który jest konsekwentnie skoncentrowany na dynamice jazdy. Radość z jazdy bez lokalnej emisji spalin, bezkompromisowa jakość premium i dostosowana do potrzeb klienta indywidualizacja po raz pierwszy dają się odczuć w tradycyjnym centrum segmentu klasy średniej. BMW i4 łączy charakterystyczny sportowy charakter i przekonujący nawet na długich dystansach zasięg z elegancką stylistyką, komfortem przestrzennym i praktycznością…

BMW E36 323i

Czy używane BMW E36 323i to dobra lokata kapitału?

Wielu kierowców marzy o BMW E36 w mocnej wersji 328i, ale jego ceny stały się na tyle zaporowe, że warto rozejrzeć się za słabszą o 23 KM odmianą 323i. Przede wszystkim silnik Sercem debiutującego w 1995 roku BMW E36 323i jest oznaczony kodem M52B25 silnik 2.5 R6. Motor dostępny we wszystkich wersjach nadwoziowych, z Compactem włącznie, zajął miejsce jednostki M50B25 z 325i, która oferowała 192 KM. Ubytek…