Tuning BMW: X3 na sterydach - Trends Magazines

Tuning BMW: X3 na sterydach

BMW zapewnia, że X3 jest SUV-em o sportowym charakterze. I faktycznie tak jest, jeżeli auto zostanie wyposażone w nowy pakiet AC Schnitzera.

 

Przy zmodyfikowanym X3 nawet flagowe M40i prezentuje się skromnie. Najbardziej rzucającym się w oczy elementem pakietu jest tylny spojler, który montuje się do… fabrycznej lotki klapy bagażnika. Przedni zderzak z M-pakietu został optycznie zbliżony do nawierzchni przez aerodynamiczną dokładkę. Swoje zrobił też komplet sprężyn zmniejszających prześwit o 20 mm z przodu i 25 mm z tyłu.

AC Schnitzer proponuje właścicielom X3 cztery różne komplety dwukolorowych felg. Na najmniejsze z nich zakładane jest ogumienie w rozmiarze 245/50 R19, natomiast na najbardziej efektowne, kute obręcze Type VIII opony w rozmiarach 245/40 R21 i 275/35 R21.

 (z wyjściowych 265 KM). W tak mocnym aucie przesadą nie będą akcesoryjne nakładki na tylny tłumik – do wyboru są chromowane, czarne oraz karbonowe.

Podobne

BMW M3 CS, czyli więcej radości z jazdy

Eksperci z BMW M GmbH przyzwyczaili nas do niespodzianek w postaci fabrycznych pakietów do sportowych modeli. Ich najnowszą propozycją jest BMW M3 CS. Limitowany model ma być spadkobiercą legendarnego E30 BMW M3 Evolution. Nieprzypadkowo wejdzie do sprzedaży w 2018 r., czyli 30. urodziny wspomnianego E30.  Na tym analogie się jednak nie kończą. M3 Evolution było…

xDrive vs quattro vs 4Matic – VIDEO

Nadeszła zima. Ta pora roku dobitnie uwidacznia zalety napędu na cztery koła. Jak xDrive wypada na tle rozwiązań konkurencji? Czy jest w stanie pokonać w pojedynku legendarny napęd quattro? Z tego, co zauważyłem, to quattro obiektywnie jest najskuteczniejsze. Ale tylko BMW charakterystyką przypomina auto tylnonapędowe, a to oznacza tylko jedno - DOBRĄ ZABAWĘ. Wniosek jest…