Tuning BMW: 600 KM w M4 - Trends Magazines

Tuning BMW: 600 KM w M4

Pojedynek na konie mechaniczne i niutonometry trwa w najlepsze. W wyścigu o palmę pierwszeństwa coraz lepiej poczyna sobie M4.

Jedną z najostrzejszych propozycji przygotował G-Power. Doświadczony tuner z Aresing wycisnął z trzylitrowego motoru okrągłe 600 KM i 740 Nm. To aż 200 KM i 246,7 Nm z litra pojemności! Czy ktokolwiek będzie jeszcze twierdził, że motory po downsizingu są skrajnie wysilone?!

Co ciekawe, skok mocy nie wymusił drastycznej przebudowy silnika. Zamontowano w nim nowe turbosprężarki ze zoptymalizowanymi korpusami sekcji kompresyjnej i turbinowej oraz wirnik z poprawionymi łopatkami. Miejsce seryjnego wydechu zajął tytanowy odpowiednik bez katalizatorów, który wydatnie poprawił przepływ spalin i obniżył ich temperaturę.

Dawki podawanego do cylindra paliwa, ciśnienie doładowania i mapę zapłonu reguluje moduł G-Power Bi-Tronic 2 V3. Komplet uszczupla stan konta o 8211 euro. Po dociśnięciu gazu do podłogi kierowca szybko zapomni o słonym rachunku. Jeżeli przyczepności nie zabraknie, 100 km/h pojawi się na liczniku po 3,7 s od startu, a M4 będzie rozpędzało się aż do 320 km/h.

W tak szybkim aucie warto poprawić też układ jezdny. Wszystko, co niezbędne, można zamówić również u G-Tronic. Tuner ma w ofercie gwintowane zawieszenie oraz 21-calowe kute felgi Hurricane RR z oponami w rozmiarach 255/30 oraz 295/25.

Dodajmy, że dostępne są też pakiety zapewniające 520 KM i 700 Nm lub 560 Nm i 720 Nm.

Podobne

E30 HEAVEN. Nic dodać, nic ująć, trzeba zobaczyć- VIDEO

Niedawno w sieci ukazał się 12-minutowy klip z E30 Meeting Poland 2019. Musze przyznać, że to nie tylko przepiękne maszyny, ale również porcja świetnej kinematografii motoryzacyjnej. Koniecznie musicie to zobaczyć! Mnie najbardziej podoba się C2 2.7. Zapraszamy właściciela do kontaktu w sprawie certyfikatu Alpina (TUTAJ). Ja uwielbiam niszowe E30. W tym roku chyba poproszę Św. Mikołaja…

Zdjęcie stuningowanego BMW E34 w kolorze granatowym

BMW E34. Piątka w sam raz dla studenta

Karol, który ma 22 lata i należy do płockiego Stowarzyszenia Miłośników BMW, jeździł dwoma E30: 316i oraz 320i, lecz od dzieciństwa marzył o E34. Ceny „piątki” z lat 1987 ‒ 1996 wynoszą obecnie od kilku do kilkunastu tysięcy złotych. W sam raz dla studenta? Kupno używanego BMW E34? Tak, jeżeli powiedzie się niełatwa misja znalezienia…