Trenuj razem z Rallysprint Challenge - Trends Magazines

Trenuj razem z Rallysprint Challenge

Automobilklub Bydgoski proponuje nową formułę treningów – nowym hasłem „trenuj z Rallysprint Challenge”. To treningi dla każdego, kto ma potrzebę wyjeździć się na bezpiecznym i zamkniętym obiekcie. Dla każdego, kto chciałby poczuć dawkę adrenaliny i sportowej rywalizacji lub po prostu przetestować samochód – na odcinku o długości ok. 3 km.

Do tej pory treningi były tylko dla uczestników cyklu Rallysprint Challenge, startujących dnia kolejnego w zawodach, w których walczyło się o punkty do rocznej klasyfikacji.

Zegrze Pomorskie jest bardzo wymagającym obiektem – słynie z niepowtarzalnego rajdowego klimatu – ze ślepymi zakrętami, leśnymi drogami z naniesionym piaskiem i bardzo przyczepnym asfaltem, dlatego samochód musi być wyposażony w klatkę bezpieczeństwa, pasy szelkowe oraz fotele sportowe.

Trening odbędzie się 12 lipca, na terenie lotniska Zegrze Pomorskie i trwać będzie w godzinach: 16:30 – 19:30. Koszt wynosi: 150 zł – płatne na miejscu w biurze zawodów.

  • Jak się zapisać?
    – jeśli bierzesz udział tylko w treningu, wyślij maila: biuro@ab.bydgoszcz.pl z informacjami takimi jak: imię i nazwisko, marka i model samochodu.
    – jeśli startujesz w V rundzie Rallysprint Challenge (13 lipca, Zegrze Pomorskie), zapisz się poprzez stronę www.rsch.pl

Fot. Straight Six

Podobne

BMW E28 Turbo – mistrz kamuflażu, czy profanacja?

BMW E28 śmiało można okrzyknąć klasykiem. Na tę limuzynę z lat 80. wzdycha każdy miłośnik bawarskiej marki. Pomijając wersję M5, auto niestety cierpi na brak mocy. Jednak na sprzedaż pojawiła się wersja, która zawstydzi nawet współczesne M5. Oto BMW E28 Turbo z 540-konnym silnikiem! Na naszej stronie pojawiały się różne projekty związane z "piątką" E28.…

BMW E60 2JZ GTE

2JZ single turbo w BMW serii 5 – M5 to przy nim grzeczny kotek – WIDEO

BMW E60 w chwili debiutu zasłynęło kontrowersyjną stylizacją nadwozia. Potem środowisko było zachwycone 507-konnym M5 z wolnossącym silnikiem V10. Po zakończeniu produkcji E60 i E61 zaczęło brylować na listach awaryjności. Jak więc sprawić, że żeby ten świetnie prowadzący się kilkunastoletni sedan był nie tylko piekielnie mocny, ale również bezawaryjny? Mocniejszy od M5 Tak naprawdę, to…