Trenuj razem z Rallysprint Challenge - Trends Magazines

Trenuj razem z Rallysprint Challenge

Automobilklub Bydgoski proponuje nową formułę treningów – nowym hasłem „trenuj z Rallysprint Challenge”. To treningi dla każdego, kto ma potrzebę wyjeździć się na bezpiecznym i zamkniętym obiekcie. Dla każdego, kto chciałby poczuć dawkę adrenaliny i sportowej rywalizacji lub po prostu przetestować samochód – na odcinku o długości ok. 3 km.

Do tej pory treningi były tylko dla uczestników cyklu Rallysprint Challenge, startujących dnia kolejnego w zawodach, w których walczyło się o punkty do rocznej klasyfikacji.

Zegrze Pomorskie jest bardzo wymagającym obiektem – słynie z niepowtarzalnego rajdowego klimatu – ze ślepymi zakrętami, leśnymi drogami z naniesionym piaskiem i bardzo przyczepnym asfaltem, dlatego samochód musi być wyposażony w klatkę bezpieczeństwa, pasy szelkowe oraz fotele sportowe.

Trening odbędzie się 12 lipca, na terenie lotniska Zegrze Pomorskie i trwać będzie w godzinach: 16:30 – 19:30. Koszt wynosi: 150 zł – płatne na miejscu w biurze zawodów.

  • Jak się zapisać?
    – jeśli bierzesz udział tylko w treningu, wyślij maila: biuro@ab.bydgoszcz.pl z informacjami takimi jak: imię i nazwisko, marka i model samochodu.
    – jeśli startujesz w V rundzie Rallysprint Challenge (13 lipca, Zegrze Pomorskie), zapisz się poprzez stronę www.rsch.pl

Fot. Straight Six

Podobne

Silniki 1.8 TSI i 2.0 TSI EA888: opinie i usterki

Coraz więcej osób szukających nowego, czy używanego auta kieruje uwagę na jednostki benzynowe. Te nowoczesne mogą być trwałe, dynamiczne i bez typowych problemów "ropniaków". Silniki 1.8 TSI i 2.0 TSI z gamy EA888 są bardzo popularne, a naszym zdaniem to bardzo dobra jednostka. Sprawdźmy, jakie są opinie i usterki motorów EA888 i jaka wersja jest…

Tuning – zawieszenie gwintowane. Poradnik

Zawieszenie gwintowane w samochodach użytkowanych „cywilnie” to tylko pozornie ekstrawagancja i kosztowny kaprys użytkownika. Jeśli ze względu na budowę auta możemy je zamontować, okazuje się idealnym sposobem na efektywne i bezpieczne podrasowanie podwozia. Na równej asfaltowej nawierzchni podwozia tuninguje się stosunkowo łatwo i tanio. Mały prześwit, niski profil opon i jedno twarde zestrojenie zawieszenia. Problem…