Te wydechy do BMW M robią wrażenie i są legalne! - Trends Magazines

Te wydechy do BMW M robią wrażenie i są legalne!

Wydech NAP_BMW_M4 widok pod autem

Specjaliści z NAP Sportauspuff Manufaktur z siedzibą w Nordhorn w Niemczech, od lat słyną z zaawansowanych technicznie, akustycznie efektownych, a jednocześnie w pełni dopuszczonych do ruchu drogowego układów wydechowych. Niedawno właściciel firmy, Christian Lübke, wraz ze swoim zespołem rozpoczął prawdziwą ofensywę produktową, prezentując precyzyjnie zaprojektowane układy, które zapewniają doskonałą integrację techniczną, wizualną i akustyczną dla szerokiej gamy obecnych modeli BMW M.

Wydech NAP_BMW_M2

 

Program obejmuje w szczególności rozwiązania dla kompaktowego modelu G87 M2 Coupé, a także jego średniej wielkości odpowiedników, M3 i M4, we wszystkich wersjach nadwozia i poziomach mocy od 480 do 530 KM. Najnowszym dodatkiem do oferty jest system opracowany dla hybrydowego sportowca M5 typu plug-in – dostępny zarówno dla modelu G90 Sedan, jak i G99 Touring.

Wyjątkowa odporność na korozję

Wyprodukowane w Niemczech z certyfikowanymi metodami spawania TIG i najwyższej jakości stali nierdzewnej V2A, charakteryzują się gładkimi spawami, wyjątkową odpornością na korozję i maksymalną trwałością. Zintegrowane zawory wydechowe zapewniają szeroki zakres akustyczny – zawsze bez uciążliwego buczenia i grzechotania.

Wydech NAP_BMW_M4

Konfiguracja z prostą rurą i 3-calowym odprowadzeniem od filtra cząstek stałych zapewnia minimalne przeciwciśnienie i maksymalny moment obrotowy. Prawdziwym hitem jest tłumik NAP Flat-Design: dzięki niskoprofilowej konstrukcji jest całkowicie niewidoczny, a jednocześnie zapewnia optymalną redukcję hałasu.

Duży wybór

Jeśli chodzi o rury wydechowe, NAP oferuje wiele opcji. Klasycznym wyborem jest wersja 115 mm, dostępna w kolorze polerowanym lub matowym czarnym. Dla tych, którzy szukają czegoś bardziej wyjątkowego, dostępne są również 100-milimetrowe, matowo-czarne końcówki układu wydechowego z efektownym, aluminiowym rdzeniem, przypominającym koło zębate – dostępne w kolorze czarnym, szarym lub brązowym.

końcówki wydechu NAP do modeli BMW M

Homologacja ECE

Instalacja została zaprojektowana z myślą o bezproblemowej integracji z oryginalnym układem sterowania. W modelach G8x układy wydechowe dostarczane są jako kompletne rozwiązanie typu plug-and-play ze wszystkimi niezbędnymi elementami montażowymi. W przypadku M5 wymagane jest proste połączenie za pomocą adaptera, przycinanego i wspawanego – jednak nakład pracy pozostaje minimalny.

Wydech NAP_BMW_M5

Montaż może zostać przeprowadzony w dowolnym profesjonalnym warsztacie, w tym bezpośrednio w siedzibie NAP lub za pośrednictwem jednego z wielu warsztatów partnerskich. Co więcej, wszystkie układy posiadają homologację ECE, co oznacza, że ​​nie jest wymagana dodatkowa rejestracja.

To nie koniec

Oprócz układów wydechowych, NAP przygotowuje ekskluzywne ulepszenia do nowych modeli M5 G90 i G99. Już za kilka tygodni zostanie zaprezentowana pełna gama wysokiej jakości, idealnie dopasowanych karbonowych elementów zewnętrznych do tego hybrydowego modelu.

Fot. NAP

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

GEMBALLA_635_E24_HUSSEIN

BMW 635CSI Gemballa, które armia USA znalazła u pewnego dyktatora

Gemballa dziś kojarzy się z marką Porsche, ale firma ma na koncie spektakularne projekty na bazie BMW. Jednym z nich jest prezentowane E24 z niesamowitą historią  Żółte BMW 635CSi W 1985 r. nabywca ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich kupił ten egzemplarz 635CSi Gemballa. BMW E24 otrzymało pakiet poszerzeń, żółty lakier i czarne wnętrze. Gemballa zamontowała cztery w…

BMW M3 CS: Mocniejszego M3 nie było

BMW zaprezentowało najostrzejszą i najmocniejszą jak dotąd odmianę M-trójki, czyli M3 CS. Osiągi nowego auta jeżą włos na głowie.  O tym jak wygląda nowe BMW M3 CS mogliśmy się już przekonać kilka dni temu, gdy do sieci wyciekły zdjęcia auta. Dziwnym trafem zaledwie kilka dni później BMW prezentuje nowy model już oficjalnie. Jakie jest zatem…