Tak wygląda następca VW Passata - Trends Magazines

Tak wygląda następca VW Passata

Mowa tutaj o Volkswagenie ID.7, bo nowego Passata w nadwoziu sedan już nie zobaczymy. Do sieci wyciekły przedpremierowe zdjęcia nowego elektryka.

Volkswagen już zapowiedział nowy elektryczny model, jednak pokazane auto było mocno zakamuflowane. Oficjalna premiera VW ID.7 jest zaplanowana na 18 kwietnia, ale już teraz serwis CarNewsChina ujawnił zdjęcia pokazujące auto w pełnej krasie. 

Zaskoczenia nie ma, ID.7 wyglądem przypomina mniejszego ID.4, choć widać, że nadwozie jest znacznie dłuższe. Mamy tu delikatnie opadającą linię dachu, takie same klamki i bardzo podobne reflektory co w mniejszych elektrycznych modelach. Tył również przedstawia podobny język stylistyczny co w obecnych elektrycznych VW.

VW ID.7 – co już wiemy?

Z opisu wynika, że nowy Volkswagen ID.7 będzie spory – 4,56 m długości, 1,86 m szerokości i 1,54 m wysokości, przy rozstawie osi na poziomie aż 2,97 m. Baterie mają mieć pojemność 77 kWh netto, a auto ma ważyć aż 2122 kg. Moc jednostki napędowej ma wynosić 204 KM. O sensacyjnych osiągach nie może być więc mowy, ale nie o to w tym aucie przecież chodzi. 

W środku znajdziemy duży wyświetlacz centralny do obsługi systemu infotainment, oraz mniejszy służący jako zegary. Kabina będzie zapewne minimalistyczna i pozbawiona tradycyjnych przycisków. 

Na więcej szczegółów będziemy musieli poczekać do oficjalnej premiery, która ma odbyć się już 18 kwietnia.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

VW ID. Buzz – powrót Bulliego w nowoczesnej formie

Trzeba przyznać, że wygląda świetnie. Auto wyróżnia się spośród szaro-czarnych nowoczesnych aut nie tylko wesołymi kolorami, ale też stylistyką. Auto jest bardzo kompaktowe i ma napęd na tył! Nowy VW ID.Buzz naśladuje swojego protoplastę T1 i tak jak tamtem nie jest wielkiem dostawczakiem. Nadwozie mierzy 4712 mm długości. Rozstaw osi to 2988 mm. W wersji…

TEST Golf GTI Performance vs. Golf GTI TCR – Urodzony mistrz

Pochodzą z bardzo różnych światów, ale łączy je znacznie więcej niż tylko nazwa. W 2016 roku, czyli w pierwszym pełnym sezonie startów, wyścigowy Golf GTI TCR triumfował w siedemnastu wyścigach i sięgnął po dwa mistrzowskie tytuły. – Sukcesy wyścigowego Golfa GTI TCR to zasługa bardzo solidnej bazy, czyli seryjnego Golfa GTI – mówi Eduard Weidl,…