Tak wygląda następca VW Passata - Trends Magazines

Tak wygląda następca VW Passata

Mowa tutaj o Volkswagenie ID.7, bo nowego Passata w nadwoziu sedan już nie zobaczymy. Do sieci wyciekły przedpremierowe zdjęcia nowego elektryka.

Volkswagen już zapowiedział nowy elektryczny model, jednak pokazane auto było mocno zakamuflowane. Oficjalna premiera VW ID.7 jest zaplanowana na 18 kwietnia, ale już teraz serwis CarNewsChina ujawnił zdjęcia pokazujące auto w pełnej krasie. 

Zaskoczenia nie ma, ID.7 wyglądem przypomina mniejszego ID.4, choć widać, że nadwozie jest znacznie dłuższe. Mamy tu delikatnie opadającą linię dachu, takie same klamki i bardzo podobne reflektory co w mniejszych elektrycznych modelach. Tył również przedstawia podobny język stylistyczny co w obecnych elektrycznych VW.

VW ID.7 – co już wiemy?

Z opisu wynika, że nowy Volkswagen ID.7 będzie spory – 4,56 m długości, 1,86 m szerokości i 1,54 m wysokości, przy rozstawie osi na poziomie aż 2,97 m. Baterie mają mieć pojemność 77 kWh netto, a auto ma ważyć aż 2122 kg. Moc jednostki napędowej ma wynosić 204 KM. O sensacyjnych osiągach nie może być więc mowy, ale nie o to w tym aucie przecież chodzi. 

W środku znajdziemy duży wyświetlacz centralny do obsługi systemu infotainment, oraz mniejszy służący jako zegary. Kabina będzie zapewne minimalistyczna i pozbawiona tradycyjnych przycisków. 

Na więcej szczegółów będziemy musieli poczekać do oficjalnej premiery, która ma odbyć się już 18 kwietnia.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Brazylijski Volkswagen BY widok z przodu

Co to jest? Czyli brazylijski pomysł Volkswagena na miejskie auto

Jednym ze sztandarowych modeli w brazylijskiej ofercie Volkswagena był Gol. Na jego bazie postanowiono stworzyć mniejsze i bardziej nowoczesne auto. W 1953 roku rząd Brazylii zakazał importu gotowych samochodów. Przepis mający na celu ożywienie lokalnego przemysłu stał się zaczątkiem jednego z najciekawszych rozdziałów w historii Volkswagena. Początkowo w São Paulo Garbusy tylko składano, dopiero w 1959 roku uruchomiono ich produkcję. Ponieważ oczekiwania tamtejszych…

VW Bora IV 1.9 TDI, tuning

VW Bora dla statecznego pana? Chyba nie ta!

Pierwszy Volkswagen Grzegorza – kupiony sześć lat wcześniej Golf trzeciej generacji – z powodu silnika i ubogiego wyposażenia po niespełna 6 miesiącach został sprzedany. Jednak jego miejsce zajęło auto z tym samym logo. Mniej popularna, lecz według Grześka prezentująca dużo większy potencjał Bora. Borunia – jak nazywa swój pojazd Grzesiek – była w momencie zakupu…