Tak wygląda następca VW Passata - Trends Magazines

Tak wygląda następca VW Passata

Mowa tutaj o Volkswagenie ID.7, bo nowego Passata w nadwoziu sedan już nie zobaczymy. Do sieci wyciekły przedpremierowe zdjęcia nowego elektryka.

Volkswagen już zapowiedział nowy elektryczny model, jednak pokazane auto było mocno zakamuflowane. Oficjalna premiera VW ID.7 jest zaplanowana na 18 kwietnia, ale już teraz serwis CarNewsChina ujawnił zdjęcia pokazujące auto w pełnej krasie. 

Zaskoczenia nie ma, ID.7 wyglądem przypomina mniejszego ID.4, choć widać, że nadwozie jest znacznie dłuższe. Mamy tu delikatnie opadającą linię dachu, takie same klamki i bardzo podobne reflektory co w mniejszych elektrycznych modelach. Tył również przedstawia podobny język stylistyczny co w obecnych elektrycznych VW.

VW ID.7 – co już wiemy?

Z opisu wynika, że nowy Volkswagen ID.7 będzie spory – 4,56 m długości, 1,86 m szerokości i 1,54 m wysokości, przy rozstawie osi na poziomie aż 2,97 m. Baterie mają mieć pojemność 77 kWh netto, a auto ma ważyć aż 2122 kg. Moc jednostki napędowej ma wynosić 204 KM. O sensacyjnych osiągach nie może być więc mowy, ale nie o to w tym aucie przecież chodzi. 

W środku znajdziemy duży wyświetlacz centralny do obsługi systemu infotainment, oraz mniejszy służący jako zegary. Kabina będzie zapewne minimalistyczna i pozbawiona tradycyjnych przycisków. 

Na więcej szczegółów będziemy musieli poczekać do oficjalnej premiery, która ma odbyć się już 18 kwietnia.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Volkswagen stworzył biurowe krzesło. Ale jakie!

Norweska filia Volkswagena zaprezentowała nietypowy fotel biurowy, którym można dosłownie pędzić po biurowcu.  Specjaliści z norweskiego działu Volkswagena stworzyli krzesło biurowe, które może rozpędzić się do 20 km/h! Twórcy chcieli przybliżyć funkcjonalności nietypowego mebla jak najbardziej do samochodu. Dlatego mamy tu klakson, pasy bezpieczeństwa, reflektory, kamerę cofania i oczywiście silnik elektryczny, który pozwala rozpędzić się…

Volkswagen w Chinach – historia sukcesu

W ciągu czterech dekad Volkswagen wypracował i od lat utrzymuje pozycję lidera na chińskim rynku, będącym największym światowym odbiorcą nowych aut. Sukces nie jest dziełem przypadku. Historia przemysłu motoryzacyjnego w Chinach sięga lat 50. XX wieku, kiedy Kraj Środka rozpoczął produkcję aut w kooperacji z ZSRR. Po śmieci Stalina w sowieckiej Rosji nastał okres tzw. odwilży, a jednocześnie przybrała na sile rywalizacja o prymat…