Szybki i stylowy Golf R32 - Trends Magazines

Szybki i stylowy Golf R32

Nawet w fabrycznym wydaniu ostatni z Golfów R32 wygląda dobrze. Niemieckie RFK Tuning postanowiło dodać mu jednak charakteru.

Obłe nadwozie zostało oklejone matową folią. Jej złoty odcień świetnie kontrastuje z przydymionymi kloszami tylnych lamp w technologii LED, granatowymi zaciskami hamulców oraz czerwienią 19-calowych felg eleganceWheels E1 Concave.

O przywiązaniu do detali świadczy polakierowanie na złoto śrub aluminiowej obręczy. Pełnią jedynie funkcję dekoracyjną, gdyż felgi E1 nie składają się z wielu elementów. Na lepszą trakcję pracują opony w rozmiarze 225/35 R19 oraz gwintowane zawieszenie ST X z oferty ST Suspension – submarki KW Automotive.

Rewolucja pod maską nie była konieczna. Sercem Golfa R32 jest potężne 3.2 VR6, które oferuje 250 KM i 320 Nm. Przeprowadzone przez BHP Motorsport modyfikacje elektroniczne wyostrzyły reakcję na gaz, jak również zwiększyły maksymalne wartości do 270 KM i 340 Nm.

RFK Tuning udowodniło, że niewiele zmieniając można osiągnąć spektakularny efekt, który wciąż będzie mieścił się w granicach dobrego smaku. Zmodyfikowany Golf wpisał się w ogólnoświatowy trend.

Fot. RFK

(VW TRENDS 3/2015)

Podobne

Volkswagen kolej pociąg wagony z samochodami

Volkswagen jeździ pociągami. Czy to ekologiczne?

Od początku 2021 roku wszystkie przewozy ładunków i samochodów realizowane przez Deutsche Bahn na zlecenie Działu Logistyki Grupy Volkswagen będą odbywały się przy użyciu energii elektrycznej pochodzącej ze źródeł odnawialnych. Pozwoli to obniżyć emisję CO2 o ponad 26.700 ton rocznie w porównaniu z transportem wykorzystującym dzisiejszy mix energetyczny w Niemczech. Aktualnie już 95 procent kolejowego…

Koronawirus: Lamborghini zamyka fabryki we Włoszech. Porsche ponownie otwiera salony w Chinach. Dyrektor VW: „Z każdego z tych kryzysów uczysz się czegoś”- RYNEK

Z ostatniej chwili: Lamborghini Automobili zamyka swoje fabryki na terenie Włoch do 25 Marca w związku z zagrożeniem spowodowanym przez koronawirusa. Jak do tego doszło?   Na razie wydaje się, że największym problemem producentów samochodów nie jest to, czy mogą budować samochody, ale czy mogą je sprzedawać. Europejscy producenci samochodów do tej pory odrzucali myśl,…