Szwed ignoruje polskie przepisy. Na liczniku ponad 220 km/h - Trends Magazines

Szwed ignoruje polskie przepisy. Na liczniku ponad 220 km/h

Audi przekroczenie

Funkcjonariusze zatrzymali do kontroli kierującego Audi, który zignorował ograniczenie prędkości. Mężczyzna jadąc drogą ekspresową S8, pędził 221 km/h na odcinku, gdzie obowiązywało ograniczenie do 120 km/h. 

Mundurowi z wrocławskiej drogówki patrolując drogę S8, zauważyli osobowe Audi poruszające się z prędkością znacznie przekraczającą obowiązujące ograniczenie. Funkcjonariusze dokonali pomiaru i jak się okazało mężczyzna jedzie dokładnie 221 km/h, a  na drogach ekspresowych dwujezdniowych można poruszać się z maksymalną prędkością do 120 km/h. FILM

Audi przekroczenie

Zawinił telefon?

48-letni obywatel Szwecji tłumaczył swój pośpiech umówionym spotkaniem, a także rozmową telefoniczną, przez którą stracił czujność. Na szczęście mężczyzna prowadził ją z wykorzystaniem zestawu głośnomówiącego.

Co by było w Szwecji?

Spotkanie kierowcy z funkcjonariuszami zakończyło się nałożeniem na niego mandatu w wysokości 500 złotych – najwyższego, jaki przewiduje taryfikator. To mniej od najniższego możliwego mandatu za przekroczenie prędkości w Szwecji. Tam taryfikator zaczyna się od 1500 kr (około 650 zł), a podobne wykroczenie kosztowałoby Szweda 4000 kr, czyli 1700 zł.

źródło: policja.pl


Zobacz więcej

Podobne

Kontrowersyjne BMW E30 Touring Rocket Bunny – galeria zdjęć

Widzieliście kiedyś BMW E30 w nadwoziu touring poddane wielu gustownym modyfikacjom? Nie? To spójrzcie na prezentowany egzemplarz Jego właściciel nie brał jeńców! Nisko, szeroko, bardzo szeroko oraz z olbrzymim tylnym skrzydłem. Podoba Wam się taki pomysł na touringa czy widoczne zmiany są jednak grubą przesadą?

Nowe BMW iX samo zaparkuje, samo się naładuje, a nawet umyje

Samochody stają się coraz bardziej autonomiczne. To fakt, który można zaobserwować w motoryzacji od kilkunastu lat. BMW idzie dalej i pokazuje, że przy odpowiedniej infrastrukturze kierowca staje się całkowicie zbędny. Samochody autonomiczne (czyli tak naprawdę samosterujące) testowano już w latach 20-tych ubiegłego wieku. Jednak dopiero początki XXI wieku, rozwój komputerów i czujników pozwolił tej technologii…