Volkswagen Golf GTI TCR 421 KM - B&B AutomobileTechnik | Trends

Superszybki Golf GTI TCR od B&B AutomobileTechnik

Golf GTI TCR

Ile popularny obecnie rozmiar silnika, czyli 2-litrowy 4-cylindrowiec może wytrzymać i nadal być niezawodny? W przypadku samochodów seryjnych aktualnie na szczycie jest A45 S nowej generacji od Mercedes-AMG.

Volkswagen Golf GTI TCR z silnikiem 421 KM

Wartości generowane przez ten silnik to 421 KM i moment obrotowy 500 Nm. Takie wyniki zmotywowały niemieckiego B&B AutomobileTechnik, aby przygotować jeszcze mocniejsze auto. Ich Volkswagen Golf GTI TCR z łatwością pokonuje te wartości. Dzięki pakietowi dodatków Stage 4 ten hatchback z napędem na przednie koła generuje potężne 450 KM i moment obrotowy 580 Nm.

Dodatkowe 160 KM i 210 Nm względem seryjnych wartości skróciły czas 0-100 km/h z 5,6 do 4,5 sekundy. Po usunięciu ogranicznika samochód może osiągnąć maksymalną prędkość 280 km/h.

Podrasowanie Golfa GTI TCR – ile to kosztuje?

Wybranie zestawu Stage 4 tunera uszczupli konto bankowe właściciela Golfa TCR o 12 950 EUR. Pakiet modyfikacji obejmuje montaż większej turbosprężarki, wysokowydajnego intercoolera, wyścigowego układu wydechowego z katalizatorem sportowym i nowego oprogramowania silnika. 7-biegowa DSG została również wzmocniona.


Zamów prenumeratę

 

Podobne

Käfer 1303 Breitbau – Garbus na sterydach

Z racji prostoty konstrukcji Garbusjest podatny na tuning. To, co z poczciwego Volkswagena wyczarowała w 1973 roku firma Oettinger, przechodzi jednak najśmielsze oczekiwania. Symbioza występuje nie tylko w przyrodzie. Układów generujących obustronne korzyści można bez trudu doszukać się także w świecie motoryzacji. Założona w 1946 r. firma Oettinger Sportsystems GmbH zarabia na modyfikowaniu Volkswagenów. Fachowo podrasowane…

VW T-Roc 2.0 TSI

VW T-Roc: auto z mocnym charakterem

T-Roc pozytywnie wyróżnia się wśród innych kompaktowych SUV-ów. Ma wyrazistą sylwetkę, niezawodny napęd na obie osie i jest dostępny ze 190-konnym silnikiem 2.0 TSI. Specjalizująca się w badaniach motoryzacyjnego rynku firma Jato Dynamics pozycjonuje T-Roca w segmencie B-SUV. Należy do niego także T-Cross. Tak duża oferta Volkswagena w jednym segmencie tylko pozornie jest pozbawione sensu. W rzeczywistości ułatwia klientom dopasowanie…