Volkswagen Golf GTI TCR 421 KM - B&B AutomobileTechnik | Trends

Superszybki Golf GTI TCR od B&B AutomobileTechnik

Golf GTI TCR

Ile popularny obecnie rozmiar silnika, czyli 2-litrowy 4-cylindrowiec może wytrzymać i nadal być niezawodny? W przypadku samochodów seryjnych aktualnie na szczycie jest A45 S nowej generacji od Mercedes-AMG.

Volkswagen Golf GTI TCR z silnikiem 421 KM

Wartości generowane przez ten silnik to 421 KM i moment obrotowy 500 Nm. Takie wyniki zmotywowały niemieckiego B&B AutomobileTechnik, aby przygotować jeszcze mocniejsze auto. Ich Volkswagen Golf GTI TCR z łatwością pokonuje te wartości. Dzięki pakietowi dodatków Stage 4 ten hatchback z napędem na przednie koła generuje potężne 450 KM i moment obrotowy 580 Nm.

Dodatkowe 160 KM i 210 Nm względem seryjnych wartości skróciły czas 0-100 km/h z 5,6 do 4,5 sekundy. Po usunięciu ogranicznika samochód może osiągnąć maksymalną prędkość 280 km/h.

Podrasowanie Golfa GTI TCR – ile to kosztuje?

Wybranie zestawu Stage 4 tunera uszczupli konto bankowe właściciela Golfa TCR o 12 950 EUR. Pakiet modyfikacji obejmuje montaż większej turbosprężarki, wysokowydajnego intercoolera, wyścigowego układu wydechowego z katalizatorem sportowym i nowego oprogramowania silnika. 7-biegowa DSG została również wzmocniona.


Zamów prenumeratę

 

Podobne

Witamina B12 – TUNING

Niemiecki tuner B&B Automobiltechnik GmbH wprowadził na rynek najnowszą felgę o oznaczeniu B12. W ludzkim ciele B12 oznacza witaminę, której brak powoduje niedokrwistość. Czy nowa felga sprawi, że wyposażone w nią projekty będą pełniejszej krwi? Zapraszamy na zdjęcia Audi TT z felgami w wersji gold. Poniżej pełna "rozmiarówka" i cennik. Größe silber schwarz- matt schwarz-…

Chiptuning i emisja CO2: Mocniej nie znaczy mniej ekologicznie

W poprzednim artykule opublikowanym we wrześniu 2017 roku, a pochodzącym z VW TRENDS 5/2009 prezentowaliśmy materiał, w którym udowadnialiśmy, że silnik po chiptuningu emituje do atmosfery takie same wartości poszczególnych związków chemicznych, jak jednostka pracująca na fabrycznym programie. Do celów badawczych użyliśmy VW Scirocco 1.4 TSI o mocy 160 KM. Podwójnie doładowana jednostka (kompresor plus turbosprężarka) zamiast…