Volkswagen Golf GTI TCR 421 KM - B&B AutomobileTechnik | Trends

Superszybki Golf GTI TCR od B&B AutomobileTechnik

Golf GTI TCR

Ile popularny obecnie rozmiar silnika, czyli 2-litrowy 4-cylindrowiec może wytrzymać i nadal być niezawodny? W przypadku samochodów seryjnych aktualnie na szczycie jest A45 S nowej generacji od Mercedes-AMG.

Volkswagen Golf GTI TCR z silnikiem 421 KM

Wartości generowane przez ten silnik to 421 KM i moment obrotowy 500 Nm. Takie wyniki zmotywowały niemieckiego B&B AutomobileTechnik, aby przygotować jeszcze mocniejsze auto. Ich Volkswagen Golf GTI TCR z łatwością pokonuje te wartości. Dzięki pakietowi dodatków Stage 4 ten hatchback z napędem na przednie koła generuje potężne 450 KM i moment obrotowy 580 Nm.

Dodatkowe 160 KM i 210 Nm względem seryjnych wartości skróciły czas 0-100 km/h z 5,6 do 4,5 sekundy. Po usunięciu ogranicznika samochód może osiągnąć maksymalną prędkość 280 km/h.

Podrasowanie Golfa GTI TCR – ile to kosztuje?

Wybranie zestawu Stage 4 tunera uszczupli konto bankowe właściciela Golfa TCR o 12 950 EUR. Pakiet modyfikacji obejmuje montaż większej turbosprężarki, wysokowydajnego intercoolera, wyścigowego układu wydechowego z katalizatorem sportowym i nowego oprogramowania silnika. 7-biegowa DSG została również wzmocniona.


Zamów prenumeratę

 

Podobne

Ozdoba AutoMuseum Volkswagena

Przed laty samochody były budowane ręcznie, powstawały w niewielkich seriach i zachwycały linią nadwozia czy wykończeniem wnętrza. Jednym z ostatnich reliktów złotej ery jest Rometsch Lawrence. Karosserie Friedrich Rometsch rozpoczęło działalność w 1924 r. Korzenie berlińskiej manufaktury sięgają jeszcze dalej – jej założyciel wraz z synem Fritzem uczył się fachu w manufakturze Erdmann & Rossi.…

Używany Volkswagen Bora. Oszczędny, niedrogi i praktyczny sedan

Bora została zbudowana na bazie Golfa IV, ale mierzyła wyżej. Znajdowało to odzwierciedlenie w bogatszym wyposażeniu i wyższych cenach nowych samochodów. Na rynku wtórnym dysproporcje stały się symboliczne. Czy warto kupić używaną Borę? W 1979 roku zadebiutował Volkswagen Jetta – sedan wywodzący się z Golfa pierwszej generacji. Pięć lat później do walki o klientów ruszyła…