Strach zobaczyć w lusterku to BMW M2! - Trends Magazines

Strach zobaczyć w lusterku to BMW M2!

Z pewnością  jadąc autobahnem nie chciałbyś zobaczyć w lusterku wstecznym tego radiowozu z włączonym kogutem! Chociaż BMW M2 w barwach AC Schnitzera jest tylko prototypem, to wciąż wygląda łudząco podobnie do prawdziwych aut niemieckiej policji.

Jak każdy radiowóz przygotowany przez AC Schnitzera, tak i najnowszy posiada homologację drogową i został zatwierdzony przez niemieckie Federalne Ministerstwo Transportu i Infrastruktury Cyfrowej.


Tuner z Akwizgranu swoimi policyjnymi projektami zachęca miłośników tuningu, aby wybierali modyfikacje zgodne z prawem, jednocześnie promując bezpieczeństwo na drogach. Najnowszym projektem BMW M2 pokazuje, że to nie musi być nudne. BMW M2 AC Schnitzera spełnia wszystkie wymagania dotyczące dynamicznego, mocnego i sportowego wyglądu, a jednocześnie jest zgodne z przepisami.


Pod maską pracuje trzylitrowa jednostka S58, standardowo produkująca 460 KM i 550 Nm, a po kuracji u AC Schnitzera moc wzrosła do 560 KM i 650 Nm. Świadczy o tym chociażby nowa pokrywa silnika, wskazująca, że mamy do czynienia z mocniejszym niż seryjne autem.


Aby podkreślić rasowe brzmienie, zamontowano wydech z aktywnymi zaworami oraz dwie rury wydechowe Carbon Sport. Nowy wydech, oczywiście zgodny z homologacją, zapewnia charakterystyczny donośny dźwięk i doskonale pasuje do szybkiego i agresywnie wyglądającego M2.

Bodykit został tak zaprojektowany, aby zwiększyć siłę docisku i z pewnością sprawi, że serce każdego fana tuningu zabije szybciej. Na przykład przedni spliter sam jest źródłem dodatkowych 60 kg docisku. Do tego dochodzą jeszcze przednie boczne skrzydła i fartuchy, które też poprawiają aerodynamikę.

Z tyłu widzimy sporych rozmiarów spojler dachowy i lotkę z klapą Gurneya wykonaną z włókna węglowego– te elementy zapewniają 80-kilogramową siłę docisku. Te modyfikacje powodują, że tył samochodu mocno trzyma się drogi. W tylnym dyfuzorze znalazło się idealne miejsce na wkomponowanie dwóch podwójnych końcówek wydechu.


Także wnętrze przerobionego przez AC Schnitzera BMW M2 jest tyle stylowe, co funkcjonalne. Aluminiowe łopatki zmiany biegów są zauważalnie większe od standardowych, mamy także aluminiowe pedały i podnóżek, uchwyt na klucze oraz aluminiową osłonę kontrolera iDrive. Nie zabrakło policyjnego „lizaka”, który służy, póki co,  jako ozdoba.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

Cupra Formentor VZ5

TEST Cupra Formentor VZ5 – jeździmy autem Lewandowskiego

Cupra Formentor VZ5 to samochód wyjątkowy. To nie tylko najmocniejsza Cupra w ofercie, ale także mocno limitowany egzemplarz. Takim autem jeździ także Robert Lewandowski. Oto test najmocniejszej Cupry na rynku.  Cupra bardzo dobrze radzi sobie na polskim rynku. W pierwszej połowie 2023 roku hiszpańska marka sprzedała w naszym kraju 4250 samochodów, co jest wzrostem o…

BMW 330e iPerformance – sprawdzamy, czy naprawdę spala 1,9 l/100km

Producent zapewnia, że hybrydowe 330e jest w stanie połączyć radość z jazdy z niskim zużyciem paliwa. Mimo że deklarowane 1,9 l/100 km można włożyć między bajki, nowa limuzyna z linii iPerformance i tak pozytywnie nas zaskoczyła. Zapasy paliw kopalnych kurczą się z roku na rok. Z ich spalania uzyskujemy energię niezbędną do produkcji prądu, ciepła…