Siedlce: E34 + 2,5 promila = sami zobaczcie - Trends Magazines

Siedlce: E34 + 2,5 promila = sami zobaczcie

E34 pościg

Siedleccy policjanci po pościgu zatrzymali 36-latka, który nie zatrzymał się do kontroli drogowej. W trakcie ucieczki potrącił policjanta i staranował dwa radiowozy. Mężczyzna był nietrzeźwy. Został zatrzymany i osadzony w areszcie siedleckiej komendy.

Do zdarzenia doszło wczoraj, 17.03.2021 r., około godziny 21.00. Oficer dyżurny siedleckiej komendy otrzymał informację od jednego z patroli ruchu drogowego, że kierujący bmw nie zatrzymał się do kontroli drogowej i zaczął uciekać. Policjanci podjęli pościg. O tym zdarzeniu zostały powiadomione inne patrole, które w tym czasie pełniły służbę.

Pościg

Kilka minut po zgłoszeniu pojazd został zlokalizowany na jednej z ulic wylotowych z miasta i kolejne patrole włączyły się w pościg. Podczas próby zatrzymania w miejscowości Chodów kierujący ponownie nie zareagował na wydane sygnały do zatrzymania pojazdu i potrącił jednego z policjantów. Drugi z funkcjonariuszy oddał kilka strzałów w kierunku uciekającego samochodu, który po przejechaniu kilkuset metrów uderzył w dwa radiowozy blokujące mu drogę ucieczki, w których byli policjanci. Wtedy funkcjonariusze wyciągnęli siedzącego za kierownicą mężczyznę, obezwładnili go i zatrzymali.

Alkohol

Jak się okazało kierujący BMW, 36-letni mieszkaniec Siedlec był nietrzeźwy. Badanie wykazało niemal 2,5 promila alkoholu w organizmie. W aucie było jeszcze dwóch dorosłych pasażerów w wieku 21 i 27 lat oraz półtoraroczne dziecko, które zostało oddane pod opiekę rodziny. Od kierującego i pasażerów pobrano krew do badań pod kątem obecności substancji odurzających. Kierujący posiada dożywotni zakaz prowadzenia pojazdów mechanicznych. W wyniku tego zdarzenia dwóch policjantów odniosło obrażenia i trafili do szpitala.

Z zatrzymanymi zostaną wykonane czynności procesowe pod nadzorem Prokuratury Rejonowej w Siedlcach. źródło: policja.pl

Podobne

BMW 323 ti Compact. Niby nic, a jednak…

„Przecież to nie jest BMW” – z takim komentarzem spotykają się właściciele BMW 323ti Compact. Tył nadwozia krótszy o 20 cm w porównaniu do sedana albo coupé nie we wszystkich wzbudza zachwyt. Prosta deska rozdzielcza oraz zawieszenie nawiązują bardziej do modelu E30 niż do E36, co w oczach wielu miłośników marki czyni compact uboższą wersją…

Sprzęgło fabryczne czy wzmocnione? Poradnik

Sprzęgło jest jedną z najdroższych części eksploatacyjnych. Komplet wraz z dociskiem i - jeżeli jest potrzebne - dwumasowym kołem zamachowym, może kosztować przeszło dwa tysiące złotych. Stojąc przed koniecznością jego wymiany można wybierać między oryginałem i zamiennikiem. Można wybrać także sprzęgło wzmocnione lub oddać posiadaną już tarczę do zakładu, który w ramach regeneracji zastosuje okładziny…