SEAT MÓ. Hiszpańskie Ducati? - Trends Magazines

SEAT MÓ. Hiszpańskie Ducati?

SEAT MO 125 Scooter

Hiszpański producent ogłosił powstanie nowej marki SEAT MÓ. Pierwszymi pojazdami marki są elektryczny skuter SEAT MÓ eScooter 125 oraz elektryczna hulajnoga SEAT MÓ eKickScooter 65. SEAT MÓ to kolejna, po Ducati, marka produkująca jednoślady w portfolio Grupy Volkswagen

SEAT MO 125 Scooter

Pierwszą odsłoną strategii nowej marki są dwa jednoślady. Modele skutera MÓ eScooter 125 i hulajnogi elektrycznej MÓ eKickscooter 65 zostały zaprojektowane jako odpowiedzi na różnorodne, dynamicznie zmieniające się potrzeby miejskiego stylu życia. Wprowadzenie pojazdów na poszczególne rynki będzie stopniowe i dostosowane do regulacji prawnych w danym kraju.

SEAT MO 125 Scooter

SEAT MÓ eScooter 125  

SEAT zaprezentował produkcyjną wersję swojego pierwszego, całkowicie elektrycznego skutera MÓ eScooter 125, który ma ułatwić podróżowanie po mieście i uczynić je bardziej przyjaznym dla środowiska. Pojazd będzie dysponował silnikiem o mocy 9 kW – co stanowi ekwiwalent silnika spalinowego o pojemności 125 cm³ – który zapewni prędkość maksymalną 95 km/h i przyspieszenie od 0 do 50 km/h w jedyne 3,9 sekundy. Akumulator litowo-jonowy o pojemności 5,6 kWh zapewni zasięg do 125 km. SEAT zapowiada, że jedno ładowanie wystarczy średnio na tydzień jazdy po mieście. Ładowanie eScootera 125 będzie możliwe nie tylko na stacjach ładowania, ale też we własnym domu – akumulator pojazdu można łatwo wyjąć i podłączyć do normalnego gniazda zasilania.

SEAT MO 125 Scooter

SEAT MÓ eScooter 125 (do użytku indywidualnego)

SEAT MO 125 Scooter

Silnik

7kW (Moc szczytowa 9kW)

Przyspieszenie (0-50km/h)

3,9 sek.

Moment obrotowy

240 Nm

Prędkość maks.

95 km/h

Pojemność akumulatora

5.6 kWh

Zasięg

do 125 km

SEAT MO 125 Scooter


Zobacz więcej

Podobne

BMW 520i Turbo, czyli 373 KM z silnika M50B25

W dzisiejszych czasach turbodoładowane silniki benzynowe nikogo nie dziwią. Niewielka pojemność skokowa, turbosprężarka oraz relatywnie duża moc to niemal codzienność. Jednak jeszcze kilkanaście lat temu niewielu było odważnych, którzy do silników benzynowych dokładali popularne dziś turbiny. BMW serii 5 generacji E28 to typowa bawarska limuzyna, która doczekała się statusu klasyka. Auto debiutowało w 1980 roku…

To zmodyfikowane BMW E46 zadziałało jak wabik na policję

To mocno przerobione BMW E46 wygląda jak tania podróbka auta znanego z gry "Need for Speed". Dlaczego tania? Bez tablic rejestracyjnych, sprawnego oświetlenia i całego szeregu nieścisłości. Przerobione E46 zadziałało jak wabik na policyjną grupę Speed. Uwagę policjantów z poznańskiej drogówki przykuło BMW E46 coupe, które poruszało się ulicą Warszawską bez przedniej tablicy rejestracyjnej. Szybko…