SEAT MÓ. Hiszpańskie Ducati? - Trends Magazines

SEAT MÓ. Hiszpańskie Ducati?

SEAT MO 125 Scooter

Hiszpański producent ogłosił powstanie nowej marki SEAT MÓ. Pierwszymi pojazdami marki są elektryczny skuter SEAT MÓ eScooter 125 oraz elektryczna hulajnoga SEAT MÓ eKickScooter 65. SEAT MÓ to kolejna, po Ducati, marka produkująca jednoślady w portfolio Grupy Volkswagen

SEAT MO 125 Scooter

Pierwszą odsłoną strategii nowej marki są dwa jednoślady. Modele skutera MÓ eScooter 125 i hulajnogi elektrycznej MÓ eKickscooter 65 zostały zaprojektowane jako odpowiedzi na różnorodne, dynamicznie zmieniające się potrzeby miejskiego stylu życia. Wprowadzenie pojazdów na poszczególne rynki będzie stopniowe i dostosowane do regulacji prawnych w danym kraju.

SEAT MO 125 Scooter

SEAT MÓ eScooter 125  

SEAT zaprezentował produkcyjną wersję swojego pierwszego, całkowicie elektrycznego skutera MÓ eScooter 125, który ma ułatwić podróżowanie po mieście i uczynić je bardziej przyjaznym dla środowiska. Pojazd będzie dysponował silnikiem o mocy 9 kW – co stanowi ekwiwalent silnika spalinowego o pojemności 125 cm³ – który zapewni prędkość maksymalną 95 km/h i przyspieszenie od 0 do 50 km/h w jedyne 3,9 sekundy. Akumulator litowo-jonowy o pojemności 5,6 kWh zapewni zasięg do 125 km. SEAT zapowiada, że jedno ładowanie wystarczy średnio na tydzień jazdy po mieście. Ładowanie eScootera 125 będzie możliwe nie tylko na stacjach ładowania, ale też we własnym domu – akumulator pojazdu można łatwo wyjąć i podłączyć do normalnego gniazda zasilania.

SEAT MO 125 Scooter

SEAT MÓ eScooter 125 (do użytku indywidualnego)

SEAT MO 125 Scooter

Silnik

7kW (Moc szczytowa 9kW)

Przyspieszenie (0-50km/h)

3,9 sek.

Moment obrotowy

240 Nm

Prędkość maks.

95 km/h

Pojemność akumulatora

5.6 kWh

Zasięg

do 125 km

SEAT MO 125 Scooter


Zobacz więcej

Podobne

Volkswagen kolej pociąg wagony z samochodami

Volkswagen jeździ pociągami. Czy to ekologiczne?

Od początku 2021 roku wszystkie przewozy ładunków i samochodów realizowane przez Deutsche Bahn na zlecenie Działu Logistyki Grupy Volkswagen będą odbywały się przy użyciu energii elektrycznej pochodzącej ze źródeł odnawialnych. Pozwoli to obniżyć emisję CO2 o ponad 26.700 ton rocznie w porównaniu z transportem wykorzystującym dzisiejszy mix energetyczny w Niemczech. Aktualnie już 95 procent kolejowego…

VW_Golf_3_tuning

Dwa fajne projekty Golfa III. Którego tu wybrać… – TUNING

Pozycja rynkowa Golfa III mogłaby sugerować, że auto to jest bazą projektów zbliżonych pod względem finansowym. Prezentowane auta należące do Artura i Bartosza są jednak dowodem na to, że tak nie jest. Równocześnie pokazują też, że pomysłowość i zaangażowanie przynoszą ciekawe efekty zarówno wówczas, gdy dysponujemy naprawdę dużymi, jak i skromniejszymi środkami. ZIEMIA, czyli czarny Golf…