Seat Ibiza otrzymał nowy, mocny silnik - Trends Magazines

Seat Ibiza otrzymał nowy, mocny silnik

2020-09-02-seat-ibiza-z-mocniejszym-15-litrowym-silnikiem-tsi

Testowaliśmy obecną generację Ibizy (TUTAJ) – to świetne auto. Nowy silnik sprawi, że będzie jeszcze lepsza. Jest to motor o mocy 150 KM w połączeniu z automatyczną skrzynią DSG i pozwoli na rozpędzenie się do prędkości maksymalnej 219 km/h. 

Od premiery w 1984 roku kolejne generacje SEAT-a Ibizy znalazły ponad 5,9 miliona odbiorców. Model cieszy się szczególną popularnością wśród młodszych kierowców. Najnowsza opcja napędowa jest ofertą skierowaną do klientów poszukujących prawdziwie sportowych wrażeń.

Więcej mocy

Ibiza z 1,5-litrowym silnikiem TSI zapewnia moc 150 KM. Przekłada się to na prędkość maksymalną wynoszącą 219 km/h i maksymalny moment obrotowy równy 250 Nm. Silnik jest oferowany w połączeniu z dwusprzęgłową, siedmiobiegową skrzynią DSG, która umożliwia szybszą i bardziej płynną zmianę biegów. Dzięki temu nowa Ibiza przyspieszy od 0 do 100 km/h w jedyne 8,2 sekundy.

Ile to kosztuje?

SEAT-a Ibiza z 1,5-litrowym silnikiem możemy mieć już za 760 zł brutto miesięcznie przy rzeczywistej rocznej stopie oprocentowania (RRSO) wynoszącej 8,18%. Przy wyborze jednorazowej płatności samochód jest dostępny już od 86 500 zł.

Podobne

Sześć lat zmian VW Passata B2 (typ 32b) Fließheck

Passat B2, zwłaszcza w wersji hatchback, nazywany jest szczupakiem. Historia limuzyny Volkswagena może kojarzyć się jednak z tytułem delfina nadawanym następcy tronu. Szczególnie gdy patrzy się na takiego Passata, jak należący do Patryka. Jego auto przypomina o ewolucji nadwozi modelu. Passat B1 wywodził się z pierwszej generacji Audi 80. Jednak jak pisze Zdzisław Podbielski w…

Tuning VW Golf III VR6 Turbo Syncro wnętrze bagażnika

Toksyczny ale interesujący VW Golf III VR6 Turbo Syncro

Wielu fanów tuningu chciałoby przygotować samochód nieskażony kontrowersyjnymi rozwiązaniami. Wielu, ale nie Michał „Miki” z Grupy Tuningowej Exodus. Przekonanie, że w modyfikowaniu aut liczy się indywidualizm, wyraża on za pomocą „toksycznego” Golfa III VR6. Wystarczy zajrzeć do bagażnika... Żółto-czarny Toxic Project Historia projektu rozpoczęła się od zmian w jego poprzednim Golfie VR6. Przerabiane od 2006…