Jak rozpoznać nieoznakowane BMW 330i? Nowe radiowozy na drogach

Jak rozpoznać nieoznakowane BMW 330i?

W wielu regionach polski drogi są już patrolowane przez policyjne BMW. Wielu kierowców zastanawia się, jak rozpoznać nieoznakowane BMW. Podpowiadamy. / fot. sokolka.policja.gov.pl

Z tyłu radiowozy wyróżnia podwójna końcówka, montowany za tylną szybą panel do wyświetlania komunikatów oraz sygnały świetlne, które znalazły się także w nerkach. Charakterystyczne jest też oznaczenie 330i – dosyć rzadko widywane na drogach, gdyż w trójce F30 weszło dopiero w ramach face liftingu przeprowadzonego w 2015 r. Wraz z modernizacją pojawiły się też diodowe światła do jazdy dziennej w kształcie półotwartych ringów (przed liftingiem bazowe reflektory miały uproszczone światła do jazdy dziennej w postaci „kresek” w dolnej części każdej z lamp). Obok seryjnej anteny – nowoczesnej dachowej „płetwy” – montowana jest klasyczna druciana antena. Rzadko widywana w F30 – CB radio czas świetności ma już za sobą.

Karoserie radiowozów zostały pokryte metalizowanym lakierem. W większości grafitowym, chociaż w sieci pojawiły się też zdjęcia srebrnych i granatowych egzemplarzy. Nieoznakowane radiowozy BMW nie posiadają oczywiście M-pakietu czy innych dodatków podnoszących ich atrakcyjność. Nawet felgi to zwykłe, srebrne 17″.

Obiektyw kamery został zamontowany na desce rozdzielczej, więc nie należy do wypatrywać pod podsufitką – jak w innych nieoznakowanych radiowozach, którego obecność często próbowano maskować otwartym daszkiem przeciwsłonecznym.

Auta są regularnie myte, a funkcjonariusze, świecąc przykładem, dbają o czystość tablic, szyb czy reflektorów. Załoga każdego pojazdu składa się oczywiście z dwóch siedzących z przodu osób, zwykle ubranych na czarno.

Korzystając z okazji przypominamy, że istnieje jedna, stuprocentowo pewna metoda na uniknięcie mandatów. Wystarczy jeździć zgodnie z przepisami 🙂

Podobne

Posłuchaj i wybierz najlepiej brzmiące wyścigowe BMW- VIDEO

Belgian-Motorsport przygotowało wspaniałą kompilację najlepiej brzmiących samochodów wyścigowych BMW. Są wśród nich silniki R4, R6, V8, a nawet V12... Podkręćcie volume (na własną odpowiedzialność), usiądźcie wygodnie i posłuchajcie. Nie zapomnijcie potem zagłosować na, waszym zdaniem, najlepszy dźwięk.  https://www.youtube.com/watch?v=kdRUZ69Dpyk [poll id="24"]

BMW 323i MK-Motosport (E21): delikatnie doprawiony DTM-em

Gdy myślimy o tuningowanym BMW, raczej nie wyobrażamy sobie auta, które dziś przedstawiamy. Ono nie ma potężnych spojlerów, wielkich felg z naciągami, spasami i negatywami. Zachowało za to styl z lat 80. ubiegłego wieku. BMW E21 produkowano w latach 1975–1983. Zastąpiło na rynku model 2002, a oferowane było jako dwudrzwiowy sedan. Za jego projekt odpowiadał Paul Bracq. Firma Baur wypuściła krótką serię E21…