Jak rozpoznać nieoznakowane BMW 330i? Nowe radiowozy na drogach

Jak rozpoznać nieoznakowane BMW 330i?

W wielu regionach polski drogi są już patrolowane przez policyjne BMW. Wielu kierowców zastanawia się, jak rozpoznać nieoznakowane BMW. Podpowiadamy. / fot. sokolka.policja.gov.pl

Z tyłu radiowozy wyróżnia podwójna końcówka, montowany za tylną szybą panel do wyświetlania komunikatów oraz sygnały świetlne, które znalazły się także w nerkach. Charakterystyczne jest też oznaczenie 330i – dosyć rzadko widywane na drogach, gdyż w trójce F30 weszło dopiero w ramach face liftingu przeprowadzonego w 2015 r. Wraz z modernizacją pojawiły się też diodowe światła do jazdy dziennej w kształcie półotwartych ringów (przed liftingiem bazowe reflektory miały uproszczone światła do jazdy dziennej w postaci „kresek” w dolnej części każdej z lamp). Obok seryjnej anteny – nowoczesnej dachowej „płetwy” – montowana jest klasyczna druciana antena. Rzadko widywana w F30 – CB radio czas świetności ma już za sobą.

Karoserie radiowozów zostały pokryte metalizowanym lakierem. W większości grafitowym, chociaż w sieci pojawiły się też zdjęcia srebrnych i granatowych egzemplarzy. Nieoznakowane radiowozy BMW nie posiadają oczywiście M-pakietu czy innych dodatków podnoszących ich atrakcyjność. Nawet felgi to zwykłe, srebrne 17″.

Obiektyw kamery został zamontowany na desce rozdzielczej, więc nie należy do wypatrywać pod podsufitką – jak w innych nieoznakowanych radiowozach, którego obecność często próbowano maskować otwartym daszkiem przeciwsłonecznym.

Auta są regularnie myte, a funkcjonariusze, świecąc przykładem, dbają o czystość tablic, szyb czy reflektorów. Załoga każdego pojazdu składa się oczywiście z dwóch siedzących z przodu osób, zwykle ubranych na czarno.

Korzystając z okazji przypominamy, że istnieje jedna, stuprocentowo pewna metoda na uniknięcie mandatów. Wystarczy jeździć zgodnie z przepisami 🙂

Podobne

BMW M3 G80 – przyłapane na NÜRBURGRINGU

https://www.youtube.com/watch?v=nkC70JNI81E -- Wygląda na to, że na północnej pętli Bawarczycy testują nowe BMW M3. Podobnie jak poprzednia generacja, teraz też M3 będzie 4-drzwiowym sedanem. Zapewne pod maską znajdziemy silnik z X3M i X4M, czyli 3-litrowe R6 o mocy oscylującej wokół 500 KM. Podobno do wyboru będzie wersja RWD albo xDrive. Klienci będą też decydować pomiędzy…