Zainspirowany wyścigowym designem RONAL R10 TURBO z lat 80. jej producent wprowadza na rynek RR10 RACING, felgę, która przypomina złote czasy z przeszłości. Jeśli chcesz jeszcze bardziej poczuć klimat sportów motorowych, opcjonalnie możesz ją wyposażyć w kołpak piasty z centralnym zamkiem.
Felga RR10 RACING ma dwie charakterystyczne cechy. Po pierwsze, jest to wieloczęściowa obręcz składająca się z tarczy koła i podstawy obręczy z polerowanym toczonym rogiem, montowana za pomocą oryginalnych tytanowych śrub. Po drugie, dwuczęściowa konstrukcja może być opcjonalnie wyposażona w kołpaki z centralnym zamkiem w kolorze czarnym, niebieskim lub czerwonym. Pokrywę zamka centralnego zatrzaskujemy jak zwykły kołpak piasty. Nie jest konieczne wiercenie ani inne modyfikacje obręczy. Aplikacje można zamówić u dealera jako akcesoria.
Obręcz RR10 RACING, która została ponownie opracowana w wersji dwuczęściowej ze względu na duże zapotrzebowanie i jest obecnie jedyną wieloczęściową obręczą w ofercie RONAL na rynku wtórnym dostępną w rozmiarach 7,0×15 i później również w 7,5×16 cali. Do wyboru są powierzchnie Bronze matt lub Retro silver.
– Nowa konstrukcja bazuje na historycznym wyścigowym wyglądzie klasycznej obręczy z lat 80-tych, ale RR10 jest jeszcze bardziej ekskluzywna i wyrafinowana. Podobnie jak kultowa obręcz R10 turbo, RR10 ma również szprychy w kształcie wachlarza do chłodzenia hamulców i zamknięty kształt dla lepszej aerodynamiki – wyjaśnia Mirco Herrmann, EVP Group Sales w RONAL GROUP.
Wyścigowa konstrukcja RR10 pasuje m.in. do takich klasyków jak VW Polo, Golfa, Jetty, Scirocco, BMW serii 3 (E30), Opla Corsa, Ascony, Kadetta, Mercedes W123, W124, W201 oraz Audi 80, 90, 100, 200.