Rimac pokazuje, jak pobić 23 rekordy w jeden dzień - Trends Magazines

Rimac pokazuje, jak pobić 23 rekordy w jeden dzień

Jeśli ktoś nie lubi pojazdów elektrycznych będzie musiał przyznać, że auta takie jak Rimac robią kolosalne wrażenie. Nie tylko ze względu na wygląd, ale także osiągi, którym nie jest w stanie dorównać żaden samochód spalinowy. 

Rimac Automobili to chorwackie przedsiębiorstwo założone w 2009 roku przez Mate’a Rimaca. Swoją przygodę z elektrycznością Mate zaczynał od konwersji BMW E30 na pojazd elektryczny. Nie był zadowolony z projektu, bo auto było wolne i ciężkie. Dlatego rozpoczął tworzenie auta elektrycznego od podstaw.

Concept One – prototyp elektrycznego superauta pojawił się w 2011 roku we Frankfurcie, ale jego produkcyjna wersja powstała dopiero pięć lat później. Miała mocny debiut, bowiem została rozbita przez Richarda Hammonda podczas kręcenia jednego z odcinków The Grand Tour w Szwajcarii. Dziś Rimac Automobili to firma, która posiada 55% akcji firmy Bugatti, przez co stała się jego większościową własnością (45% zachowało Porsche). 

Rimac bije 23 rekordy prędkości w jeden dzień

Firma rozwija skrzydła i właśnie chwali się 23 rekordami, które pobił Rimac Nevera. Poniższe liczby mówią chyba wszystko…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne

III zlot GAR-BUS VW CLASSIC MAZOWSZE

Impreza odbywa się po raz trzeci i nieprzerwanie cieszy się dużą popularnością wsród posiadaczy klasycznych VW. Odwiedzają nas goście z kraju jak i zagranicy oraz mediów krajowych . VW Trends obejmuje patronat medialny nad tą imprezą! Każdy fan marki musi tam być.   Już po raz trzeci organizatorzy zapraszają na zlot organizowany przez stowarzyszenie VW…

BMW i Rimac nawiązują współpracę. Niestety nie zrobią tego, co myślicie

BMW i chorwacki Rimac podpisali umowę o współpracę. Wydawałoby się, że możemy wkrótce spodziewać się supersamochodu o niebotycznych osiągach. Ale nie. Współpraca tych dwóch firm ma dotyczyć czegoś innego.   Czasami firmy motoryzacyjne łączą siły, po to aby pracować nad nową technologią. Tak było podczas "ożenku" BMW z Toyotą, gdy obydwa koncerny pracowały nad napędem…