Przed tym radiowozem BMW M850i nie uciekniesz nawet na Autobahnie! - Trends Magazines

Przed tym radiowozem BMW M850i nie uciekniesz nawet na Autobahnie!

Radiowóz BMW M850i ​​xDrive AC Schnitzer

Niemiecki AC Schnitzer po raz kolejny jest zaangażowany w budowę pojazdu do kampanii TUNE IT! SAFE! Poznajcie policyjne BMW M850i ​​xDrive firmy AC Schnitzer

Tuning – słowo, które sprawia, że ​​serca wielu mężczyzn i kobiet biją szybciej, ale jest też powodem skarg ze strony organów licencyjnych i stróżów prawa. Inicjatywa TUNE IT co roku udowadnia, że ​​tuning może być bezpieczny! SAFE! Po raz szósty AC Schnitzer bierze udział w kampanii, budując sportowy bolid do kampanii, który jest również wspierany przez Federalne Ministerstwo Transportu i Infrastruktury Cyfrowej.

Radiowóz BMW M850i ​​xDrive AC Schnitzer

TUNE IT! SAFE!

Celem inicjatywy jest wykorzystanie  kampanii dotyczącej homologowanego i bezpiecznego tuningu. Jest rzeczą oczywistą, że wszystkie komponenty wykorzystane przez AC Schnitzer są dostępne i zatwierdzone dla M850i. Wspólny „projekt tuningowy”, finansowany wyłącznie przez sponsorów, po raz kolejny pokazuje, że tuning w Niemczech może przyspieszyć bicie serc fanów motoryzacji i zapewnić im bezpieczeństwo.

BMW M850i ​​xDrive

W najnowsze edycji do akcji wykorzystano BMW M850i ​​xDrive, którego moc wzrosła do 620 KM dzięki ulepszeniom AC Schnitzer. Oczywiście zwiększenie wydajności jest zgodne z prawem, a na części jest gwarancja. Coupe otrzymało sportowy tylny tłumik AC Schnitzer z dwiema podwójnymi końcówkami „Carbon Sport” , który zapewnia bogaty dźwięk zgodny z określonymi limitami hałasu. M850i zostało obniżone za pomocą zestawu sprężyn zawieszenia AC Schnitzer o ok. 20 – 30 mm z przodu i ok. 20 – 25 mm z tyłu w porównaniu z pojazdem seryjnym.

Radiowóz BMW M850i ​​xDrive AC Schnitzer

Pozostałe Modyfikacje

BMW otrzymało felgi ​​firmy AC Schnitzer. To model AC3 w matowym antracycie z przodu o wymiarach 9,0 J x 21 cali i z tyłu o wymiarach 10,0 J x 21 cali. Oczywiście nie może zabraknąć przednich elementów spojlera z włókna węglowego AC Schnitzer, przedniego splittera, bocznych osłon z włókna węglowego, tylnego dyfuzora z włókna węglowego i tylnego spojlera z włókna węglowego.

Radiowóz BMW M850i ​​xDrive AC Schnitzer

Radiowóz BMW M850i ​​xDrive AC Schnitzer

WIDEO

Podobne

TEST Skoda Scala 1.0 TSI 115 KM

TEST Skoda Scala 1.0 TSI 115 KM – pełnowartościowe daily

Skoda Scala plasuje się pomiędzy Fabią a Octavią i to czuć, zarówno na zewnątrz, jak w środku. Samochód nie jest ani za duży, ani za mały i świetnie sprawdza się w roli auta na codzień. Oto Skoda Scala 1.0 TSI 115 KM.  Model Scala zastąpił udanego Rapida i pełni rolę większego od Fabii kompakta w…

VW Polo CL auto od frontu

Trzy lata przemian VW Polo CL – warto było?

W 2007 roku widoczne na zdjęciach Polo zmieniło właściciela na zagorzałego fana wszelkiego rodzaju modyfikacji. Łatwo się domyślić, co działo się potem. Prace prowadzono w trzech etapach. ETAP I (2007) Czarne Polo CL z silnikiem o pojemności 1 litra z „wypasów”, w jakie wyposażyła go fabryka, miało: szyberdach, zielone szyby, licznik z obrotomierzem i dzieloną tylną…