"Przecież to nie jest BMW." - Trends Magazines

„Przecież to nie jest BMW.”

Właśnie z takim komentarzem spotykają się właściciele BMW E36 Compact. Tył nadwozia krótszy o 20 cm w porównaniu do sedana albo coupé nie we wszystkich wzbudza zachwyt.

A jaka jest Twoja opinia? Podziel się nią z nami na FP BMW Trends, włącz się do dyskusji.

Projekt BMW E36 323ti przykuł naszą uwagę na tyle mocno, że zdecydowaliśmy się zaprezentować go na łamach najnowszego 1/2017 nr BMW TRENDS. Artykuł znajduje się na 46-47 stronie kwartalnika. Dostępny jest w punktach sprzedaży sieci EMPIK, Relay, Inmedio oraz na stacjach benzynowych: Shell, Orlen i Lukoil.

Jeśli jeszcze nie udało Ci się kupić najnowszego nr BMW Trends, zachęcamy do skorzystania z prenumeraty i zamówienia czasopisma przez Internet. Szczegóły TUTAJ.

Fot. Car Rep Foto

Podobne

Test BMW i3 – więcej prądu w prądzie

Najpopularniejszym samochodem elektrycznym Europy jest BMW i3. Teraz zainteresowanie nim może być jeszcze większe, bo producent popracował nad zasięgiem – wydłużył go do przeszło 200 km. BMW najpoważniej ze wszystkich wiodących marek potraktowało kwestię samochodów elektrycznych. Koncern odszedł od klasycznych hybryd – zbyt mało wydajnych, by spełnić oczekiwania wymagających klientów, jak również by zapewnić im…

BMW 4 2020

A jednak! Nowe BMW serii 4 Coupé

Najnowsza generacja dwudrzwiowego sportowego modelu klasy średniej premium stawia na oryginalny charakter i wyraźne odróżnienie od nowego BMW serii 3. Czwórka stanowi kontynuację tradycji coupé marki BMW ukształtowanych przez wiele legendarnych modeli. Wprowadzenie na rynek nastąpi od października 2020 r. Tak BMW określa stylistykę nowej serii 4 Oryginalna stylistyka karoserii, wyraźnie odróżniająca się od nowego BMW serii…