"Przecież to nie jest BMW." - Trends Magazines

„Przecież to nie jest BMW.”

Właśnie z takim komentarzem spotykają się właściciele BMW E36 Compact. Tył nadwozia krótszy o 20 cm w porównaniu do sedana albo coupé nie we wszystkich wzbudza zachwyt.

A jaka jest Twoja opinia? Podziel się nią z nami na FP BMW Trends, włącz się do dyskusji.

Projekt BMW E36 323ti przykuł naszą uwagę na tyle mocno, że zdecydowaliśmy się zaprezentować go na łamach najnowszego 1/2017 nr BMW TRENDS. Artykuł znajduje się na 46-47 stronie kwartalnika. Dostępny jest w punktach sprzedaży sieci EMPIK, Relay, Inmedio oraz na stacjach benzynowych: Shell, Orlen i Lukoil.

Jeśli jeszcze nie udało Ci się kupić najnowszego nr BMW Trends, zachęcamy do skorzystania z prenumeraty i zamówienia czasopisma przez Internet. Szczegóły TUTAJ.

Fot. Car Rep Foto

Podobne

Te modele BMW można już rejestrować jako zabytki

Nowy rok spowodował, że niektóre modele skończyły 30 lat i można je już rejestrować jako pojazdy zabytkowe. Sprawdzamy, na które modele BMW można już zakładać żółte tablice.  Rok 2024 spowodował, że wiele ciekawych modeli kończy już 30 lat. Przypomnijmy, że w większości Polski rejestracja samochodu jako pojazd zabytkowy jest możliwa, gdy miną właśnie trzy dekady…

X5 LM Nürburgring

BMW X5 LM (V12 Le Mans) na Nürburgring – WIDEO

W 2000 roku BMW postanowiło zbudować najszybszego SUV-a świata. Bazą do jego przygotowania było produkowane od kilku miesięcy X5 E53.  Pod maskę trafiło 6.0 V12, które spisywało się na medal w bolidach startujących w 24-godzinnych wyścigach Le Mans. Prace nad BMW X5 Le Mans trwały cztery miesiące. Jednostka wciśnięta do X5 LM produkuje okrągłe 700…