"Przecież to nie jest BMW." - Trends Magazines

„Przecież to nie jest BMW.”

Właśnie z takim komentarzem spotykają się właściciele BMW E36 Compact. Tył nadwozia krótszy o 20 cm w porównaniu do sedana albo coupé nie we wszystkich wzbudza zachwyt.

A jaka jest Twoja opinia? Podziel się nią z nami na FP BMW Trends, włącz się do dyskusji.

Projekt BMW E36 323ti przykuł naszą uwagę na tyle mocno, że zdecydowaliśmy się zaprezentować go na łamach najnowszego 1/2017 nr BMW TRENDS. Artykuł znajduje się na 46-47 stronie kwartalnika. Dostępny jest w punktach sprzedaży sieci EMPIK, Relay, Inmedio oraz na stacjach benzynowych: Shell, Orlen i Lukoil.

Jeśli jeszcze nie udało Ci się kupić najnowszego nr BMW Trends, zachęcamy do skorzystania z prenumeraty i zamówienia czasopisma przez Internet. Szczegóły TUTAJ.

Fot. Car Rep Foto

Podobne

RONAL R62 Jetblack

Zbliża się okres zmiany opon na zimowe. Wiele osób decyduje się na zakup drugiego kompletu felg. Z pomocą przychodzi szwajcarski RONAL i proponuje ciekawą kolorystykę felgi R62. Obręcz pokryta błyszczącą powierzchnią Jetblack i jest dostępna dla pojazdów klasy średniej i wyższej, takich jak Audi A6, BMW serii 3, Mercedes GLC, Škoda Octavia, Ford Focus, Hyundai…

Zawieszenie_KW_BMW_E24_tuning

Zglebić E24 z KW – TUNING

Samochody sprzed lat miały znacznie większe prześwity od obecnych aut. Kto planuje przybliżenie ich karoserii do ziemi, często ma trudny orzech do zgryzienia. Problemy miłośników BMW serii 6 rozwiązało KW. W ofercie firmy pojawiło się gwintowane zawieszenie Raab Variant 3, które KW Automotive opracowało we współpracy ze specjalizującym się w zabytkowych BMW Raab Classics. „Gwint”…