"Przecież to nie jest BMW." - Trends Magazines

„Przecież to nie jest BMW.”

Właśnie z takim komentarzem spotykają się właściciele BMW E36 Compact. Tył nadwozia krótszy o 20 cm w porównaniu do sedana albo coupé nie we wszystkich wzbudza zachwyt.

A jaka jest Twoja opinia? Podziel się nią z nami na FP BMW Trends, włącz się do dyskusji.

Projekt BMW E36 323ti przykuł naszą uwagę na tyle mocno, że zdecydowaliśmy się zaprezentować go na łamach najnowszego 1/2017 nr BMW TRENDS. Artykuł znajduje się na 46-47 stronie kwartalnika. Dostępny jest w punktach sprzedaży sieci EMPIK, Relay, Inmedio oraz na stacjach benzynowych: Shell, Orlen i Lukoil.

Jeśli jeszcze nie udało Ci się kupić najnowszego nr BMW Trends, zachęcamy do skorzystania z prenumeraty i zamówienia czasopisma przez Internet. Szczegóły TUTAJ.

Fot. Car Rep Foto

Podobne

VW Golf A59. Nieznany poprzednik Golfa R

Na przełomie lat 80. i 90. XX wieku Volkswagen zaczął równać do najlepszych. O epizodzie znanym jako Golf A59 mało kto słyszał, jednak powszechna jest wiedza, że napęd na cztery koła Syncro za dopłatą mógł zwiększyć właściwości jezdne wielu modeli. Mocne i zwarte silniki VR6 nie miały bezpośrednich odpowiedników pod maskami pojazdów innych marek. Proste Scirocco…

Lumma CLR X6 R, tuning BMW X6

Agresywny tuning BMW X6

BMW X6 ma sporą ofertę pakietów tuningowych. Propozycję dla odważnych ma Lumma Design. Tuner wziął na warsztat X6 we flagowej wersji xDrive 50i. W seryjnym wydaniu podwójnie doładowane 4.4 V8 zapewnia 450 KM i 650 Nm. Inżynierowie Lummy zamontowali większe turbosprężarki i bardziej przepustowy wydech z metalowymi katalizatorami, jak również przeprogramowali elektronikę, uzyskując 590 KM…