"Przecież to nie jest BMW." - Trends Magazines

„Przecież to nie jest BMW.”

Właśnie z takim komentarzem spotykają się właściciele BMW E36 Compact. Tył nadwozia krótszy o 20 cm w porównaniu do sedana albo coupé nie we wszystkich wzbudza zachwyt.

A jaka jest Twoja opinia? Podziel się nią z nami na FP BMW Trends, włącz się do dyskusji.

Projekt BMW E36 323ti przykuł naszą uwagę na tyle mocno, że zdecydowaliśmy się zaprezentować go na łamach najnowszego 1/2017 nr BMW TRENDS. Artykuł znajduje się na 46-47 stronie kwartalnika. Dostępny jest w punktach sprzedaży sieci EMPIK, Relay, Inmedio oraz na stacjach benzynowych: Shell, Orlen i Lukoil.

Jeśli jeszcze nie udało Ci się kupić najnowszego nr BMW Trends, zachęcamy do skorzystania z prenumeraty i zamówienia czasopisma przez Internet. Szczegóły TUTAJ.

Fot. Car Rep Foto

Podobne

Ponad 100 lat rekordów BMW

Kochasz BMW? Dowiedz się o historii bawarskiej marki i rekordach, które zdobyła! 100 lat temu: lot na dużej wysokości jako pierwszy rekord BMW. 17 czerwca 1919 r. doświadczony pilot testowy Franz Zeno Diemer pomógł młodej firmie BMW zdobyć pierwszy rekord świata. Z monachijskiego lotniska w Oberwiesenfeld wystartował swoim samolotem wyprodukowanym przez Deutsche Flugzeugwerke i napędzanym…

1976 BMW 530 MLE to ojciec wszystkich BMW M5- HISTORIA

Po roku żmudnej renowacji BMW South Africa zaprezentowało swój najnowszy projekt - BMW 530 MLE. To południowoafrykańskie "M5", które nie tylko powstało długo przed E28 M5, ale też było samochodem homologacyjnym- faktycznie zbudowanym do ścigania się. Gdy BMW South Africa chciało ścigać się w połowie lat 70., firma skorzystała z pomocy słynnego kierowcy wyścigowego i…