Propozycja O.CT Tuning - 450 KM w Golfie R! - Trends Magazines

Propozycja O.CT Tuning – 450 KM w Golfie R!

Flagowa wersja Golfa potrafi zaskoczyć osiągami. Dla niektórych nawet 300 KM to zbyt mało. Propozycję dla nich ma O.CT Tuning.

Tuner ze szwajcarskiego miasta Widnau specjalizuje się w optymalizacji oprogramowania do komputerów sterujących silnikami. Łącząc je ze sportowym układem wydechowym czy udrożnionym dolotem jest w stanie wycisnąć naprawdę dużo. Świetnym przykładem jest Golf VII R. Katalogowo (w wersji przed liftingiem) – 300 KM i 380 Nm. Faktycznie – przynajmniej kilka procent więcej.

Uzysakane przez O.CT Tuning wartości są dalekie od marginesu błędu. W grę wchodzi nawet 450 KM i 550 Nm! Kto chciałby w mniejszym stopniu ingerować w parametry silnika, może zamówić programy zapewniające 370 KM i 460 Nm, 378 KM i 480 Nm, 395 KM i 505 Nm.

Specjaliści z O.CT Tuning podkreślają, że nawet w najbardziej wysilonym wariancie Golf R nadaje się do codziennego użytku i z powodzeniem pełni dwie role – prawdziwie sportowego auta i samochodu dla rodziny.

Podobne

K70 – Burzliwe losy pierwszego przednionapędowego Volkswagena

Początki modelu K 70 sięgają roku 1969, gdy na genewskim salonie samochodowym zaprezentowano go na stoisku NSU. Tak, to nie pomyłka. Pojazd ten jest konstrukcją zespołu inżynierów z Neckarsulm, kierowanego przez ówczesnego szefa rozwoju Ewalda Praxla. Zaprojektowano go jako mniejszego brata Ro 80, który odniósł ogromny sukces w chwili debiutu, zdobywając tytuł Samochodu Roku –…

Klasyczny Garbus na prąd

Volkswagen Group Components przedstawia koncepcję elektrycznego klasyka ze swoim partnerem firmą eClassics. Jest to Volkswagen Garbus o napędzie elektrycznym. W konwersji wykorzystano wyłącznie nowe części, które są seryjnie produkowane przez grupę Volkswagen. Napęd elektryczny, 1-biegowa skrzynia biegów i układ akumulatorowy oparte są na nowym VW e-up! Konwersji klasycznego Garbusa dokonała specjalistyczna firma eClassics. Jego premiera…