Propozycja na tuning Golfa 8 - Trends Magazines

Propozycja na tuning Golfa 8

Golf 8 po tuningu firm JMS barracuda

Golf 8 nie musiał długo czekać na propozycje jego podrasowania. Zanim zdążył na dobre zadomowić się na rynku, tuningowa firma JMS Fahrzeugteile już przygotowało pakiet jego modyfikacji.

Specjaliści z Walddorfhäslach doszli do wniosku, że dostępne do wielu modeli akcesoria są do siebie zbyt podobne. Punktem wyjścia do stworzenia body kitu dla ósemki była więc czysta kartka papieru, na której sukcesywnie szkicowano dokładki i nakładki stylistycznie dopasowane do reszty auta.

Golf 8 po tuningu firm JMS barracuda

Trzeba przyznać, że plan zrealizowano z nawiązką. Zestaw JMS Racelook Exclusive Line wygląda tak dobrze, że z powodzeniem mógłby być oferowany przez Volkswagena – żaden element nie sprawia wrażenia doklejonego na siłę.

PRENUMERATA TRENDS

Dokładka przedniego zderzaka schodzi trzy centymetry niżej od seryjnej, co optycznie obniża samochód. Golf stał się przysadzisty także za sprawą nowych nakładek na progi. Tylny dyfuzor – z otworami na rury wydechowe do wycięcia we własnym zakresie – wygląda jak żywcem wzięty z wersji GTI. Skojarzenia z kultową wersją budzą też lakierowane na czerwono zaciski czy listwa między reflektorami.

Golf 8 po tuningu firm JMS barracuda

Koncepcyjną wersję Golfa z pakietem od JMS ustawiono na 19-calowych obręczach Barracuda Tzunamee EVO z oponami w rozmiarze 225/35 oraz inspirowanymi motosportem śrubami Barracuda. Szczelne wypełnienie błotników przez koła uzyskano za sprawą gwintowanego zawieszenia KW. JMS ma także w planie wprowadzenie do swojej oferty sportowych wydechów oraz modułów zwiększających moc silników ósemki.

Opr. Łukasz Szewczyk

Fot. JMS

Podobne

VW Passat B5 1.8T widok od frontu

Pneumatyczny V(W)ariant Passata

Passat w rodzinnym nadwoziu jest jednym z najchętniej kupowanych aut segmentu D. Nie ma się czemu dziwić, bo oferuje w standardzie więcej niż niejeden konkurent. Dzięki ogromnej jego popularności nie powinni też narzekać szukający używanego egzemplarza, bo w serwisach ogłoszeniowych znajdziemy tysiące rozmaitych ofert. Chociaż nie w każdym przypadku jest tak łatwo. Piotr zażyczył sobie…

BMW M5 CS vs Porsche Taycan Turbo – kto wygra pojedynek?

Elektryczna innowacja, czy tradycyjna klasyka? 625 KM z doładowanego V8, czy 680 KM z elektrycznych baterii? Odpowiedź na pytanie kto wygra ten wyścig nie jest prosta. Najlepiej obejrzeć filmik. Jak wiadomo samochody elektryczne znane są z błyskawicznego i nieprzerwanego przyspieszenia. Jeśli dodamy do tego kontrolę startu i przewagę w koniach mechanicznych zwycięzcą okazuje się Porsche…