Prawie 3 tys. nowych BMW i MINI niszczeje w Kanadzie - Trends Magazines

Prawie 3 tys. nowych BMW i MINI niszczeje w Kanadzie

Flota samochodów BMW i MINI rdzewieje od 2015 na placu w Kanadzie. Wśród nich znajdują się zupełnie nowe BMW serii 2, 3, 4, 5, 6, 7, i3, i8, crossover X1, roadster Z4 i wiele modeli MINI.

W lutym 2015 r. Zimowa burza wstrząsnęła portem w Halifax, gdy przybył statek zawierający tysiące BMW i MINI. Ze względu na duże „narażenie na stojącą wodę i sól przez długi okres czasu” Transport Canada – departament regulacyjny ds. Transportu rządu kanadyjskiego – wycofał 2966 pojazdów. Badania wykazały, że BMW były narażone na zwiększone ryzyko wypadku. Jak podali Kanadyjczycy „smarowanie niektórych wewnętrznych elementów w zębatce kierownicy mogło być narażone na nadmierną ilość wody lub soli, co może skutkować większym niż normalnie tarciem układu lub blokowaniem się kierownicy”.

Ciekawe, co stałoby się z tymi autami, gdyby do podobnej sytuacji doszło w Polsce…

Podobne

Turbo w BMW. Co trzeba wiedzieć o Twin Scroll czy Twin Turbo?

Turbodoładowanie to skuteczny sposób na podniesienie osiągów silnika przy jednoczesnym zachowaniu zużycia paliwa na rozsądnym poziomie. Szczególnie w BMW. Był rok 1973. Od ponad 10 lat BMW wyrabiało sobie markę producenta niedużych sportowych sedanów, które już niebawem miały przekształcić się w serię 3. Na razie zadebiutował pierwszy seryjny europejski samochód wyposażony w turbodoładowanie BMW 2002…

Niemcy nie chcą elektryfikacji, BMW nawet bardzo

BMW już wielokrotnie dawało do zrozumienia, że prędko nie zrezygnuje z rozwoju silników spalinowych. Te jednak będą trafiały głównie do dużych i drogich modeli marki. Coraz częściej pojawiają się głosy sprzeciwu na temat decyzji UE o zakazie sprzedaży nowych aut z silnikami spalinowymi po 2035 roku. Rząd w Berlinie mówi, że czeka na kompromisową propozycję…