Porsche Panamera 10 Years Edition - PREZENTACJA - Trends Magazines

Porsche Panamera 10 Years Edition – PREZENTACJA

Porsche znane jest z prezentowania wielu limitowych edycji. Teraz przyszła kolej na 4-drziwowy model Panamera i obchody dziesiątej rocznicy na rynku. Nowa Panamera 10 Years Edition oferuje bogate wyposażenie standardowe z zakresu komfortu i konfiguracji podwozia. Wyróżniają ją również zarezerwowane wyłącznie dla specjalnej edycji elementy stylistyczne, takie jak nowe 21-calowe obręcze Panamera Sport Design w metalizowanym kolorze białego złota, z satynowym wykończeniem, oraz utrzymane w tym samym odcieniu logo „Panamera10 na przednich drzwiach. Jubileuszowe logo znajduje się także w kabinie, na panelu ozdobnym przed pasażerem z przodu i osłonach progów drzwi. Wnętrze wykończono czarną, częściowo skórzaną tapicerką. Atmosferę podkreślają dekoracyjne przeszycia w kolorze białego złota. Nowa urodzinowa edycja jest dostępna dla wariantów Panamera 4 i Panamera 4 E-Hybrid oraz dla odmian Sport Turismo z tymi samymi zespołami napędowymi.

 Do rozszerzonej standardowej specyfikacji należą: matrycowe reflektory LED z PDLS Plus, Asystenci zmiany i utrzymania pasa ruchu z rozpoznawaniem znaków drogowych, Asystent parkowania z kamerą cofania, a także panoramiczny dach, przyciemniane szyby, podgrzewane komfortowe fotele z 14-zakresową regulacją i herbem Porsche na zagłówkach, domykanie drzwi, cyfrowe radio oraz nagłośnienie przestrzenne BOSE®.

Standardowe trójkomorowe adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne z systemem Porsche Active Suspension Management (PASM) i wspomaganie układu kierowniczego Plus sprawiają, że warianty Panamera10 są również idealnie wyposażone pod kątem zapewniania niezrównanej dynamiki jazdy.

Porsche Panamera 4 10 Years Edition z 2,9-litrową jednostką biturbo o mocy 243 kW (330 KM) można już zamawiać w cenie od 522 tys. zł. Wariant Sport Turismo z tym samym silnikiem kosztuje od 535 tys. zł. Ceny urodzinowej edycji Porsche Panamera 4 E-Hybrid startują od 580 tys. zł, a odmiany Sport Turismo – od 593 tys. zł. 2,9-litrowy motor biturbo i mocny, 136 konny silnik elektryczny dostarczają tu łącznie 340 kW (462 KM). Hybrydowe odmiany Panamera 10 Years Edition zostają wyposażone w pokładową ładowarkę o mocy 7,2 kW zamiast standardowych 3,6 kW. Obserwując rynek samochodów można pokusić się o stwierdzenie, że generalnie samochody z limitowych edycji oferują więcej w standardzie oraz lepiej trzymają wartość na rynku, dlatego polecamy zwrócić uwagę na tę wersję.


Zamów prenumeratę

Podobne

Widok z boku VW-Passat-B8-GTE

Passat na prąd! Trzy twarze wersji GTE

Na rynku jest mnóstwo hybryd, które cierpią na tzw. choroby wieku dziecięcego wskutek błędów tworzących je inżynierów. Niedopracowane samochody zniechęcają klientów do tej rozwijającej się technologii. Ale ten problem nie dotyczy Passata GTE. To dojrzała, bardzo sprawna i skuteczna hybryda typu plug-in z mnóstwem mądrych i przydatnych rozwiązań. Wygląda na to, że konstruktorom w jednym aucie udało się połączyć…

ABT A1 1of1 to szalony projekt niemieckiego tunera – GALERIA/PREMIERA

ABT Sportsline nie czeka, aż Audi wypuści model S1, czy być może nawet RS1, i nadaje własny spin temu maluchowi klasy premium. W miejscu seryjnego silnika 1.5 znalazł się znany z innych modeli motor 2.0 TSI. Jest on teraz wzmocniony do mocy ponad 400 KM. Za niesamowitą stylistykę odpowiedzialny jest  Erik Aleksanjan. To człowiek, który ma…