Porsche Panamera 10 Years Edition - PREZENTACJA - Trends Magazines

Porsche Panamera 10 Years Edition – PREZENTACJA

Porsche znane jest z prezentowania wielu limitowych edycji. Teraz przyszła kolej na 4-drziwowy model Panamera i obchody dziesiątej rocznicy na rynku. Nowa Panamera 10 Years Edition oferuje bogate wyposażenie standardowe z zakresu komfortu i konfiguracji podwozia. Wyróżniają ją również zarezerwowane wyłącznie dla specjalnej edycji elementy stylistyczne, takie jak nowe 21-calowe obręcze Panamera Sport Design w metalizowanym kolorze białego złota, z satynowym wykończeniem, oraz utrzymane w tym samym odcieniu logo „Panamera10 na przednich drzwiach. Jubileuszowe logo znajduje się także w kabinie, na panelu ozdobnym przed pasażerem z przodu i osłonach progów drzwi. Wnętrze wykończono czarną, częściowo skórzaną tapicerką. Atmosferę podkreślają dekoracyjne przeszycia w kolorze białego złota. Nowa urodzinowa edycja jest dostępna dla wariantów Panamera 4 i Panamera 4 E-Hybrid oraz dla odmian Sport Turismo z tymi samymi zespołami napędowymi.

 Do rozszerzonej standardowej specyfikacji należą: matrycowe reflektory LED z PDLS Plus, Asystenci zmiany i utrzymania pasa ruchu z rozpoznawaniem znaków drogowych, Asystent parkowania z kamerą cofania, a także panoramiczny dach, przyciemniane szyby, podgrzewane komfortowe fotele z 14-zakresową regulacją i herbem Porsche na zagłówkach, domykanie drzwi, cyfrowe radio oraz nagłośnienie przestrzenne BOSE®.

Standardowe trójkomorowe adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne z systemem Porsche Active Suspension Management (PASM) i wspomaganie układu kierowniczego Plus sprawiają, że warianty Panamera10 są również idealnie wyposażone pod kątem zapewniania niezrównanej dynamiki jazdy.

Porsche Panamera 4 10 Years Edition z 2,9-litrową jednostką biturbo o mocy 243 kW (330 KM) można już zamawiać w cenie od 522 tys. zł. Wariant Sport Turismo z tym samym silnikiem kosztuje od 535 tys. zł. Ceny urodzinowej edycji Porsche Panamera 4 E-Hybrid startują od 580 tys. zł, a odmiany Sport Turismo – od 593 tys. zł. 2,9-litrowy motor biturbo i mocny, 136 konny silnik elektryczny dostarczają tu łącznie 340 kW (462 KM). Hybrydowe odmiany Panamera 10 Years Edition zostają wyposażone w pokładową ładowarkę o mocy 7,2 kW zamiast standardowych 3,6 kW. Obserwując rynek samochodów można pokusić się o stwierdzenie, że generalnie samochody z limitowych edycji oferują więcej w standardzie oraz lepiej trzymają wartość na rynku, dlatego polecamy zwrócić uwagę na tę wersję.


Zamów prenumeratę

Podobne

TEST VW Grand California 600

Samochód kempingowy, zwłaszcza ze słowem California w nazwie, budzi skojarzenia ze słoneczną pogodą, piaszczystą plażą i szerokimi nadmorskimi autostradami. Postanowiliśmy sprawdzić największy samochód kempingowy Volkswagena w zgoła odmiennych warunkach... Historia kempingowych Volkswagenów jest liczona nie w latach, ale dekadach. Zaczęło się od Samby, a później koneserzy wypraw domem na kołach otrzymali Californię. Samochód bazujący na Transporterze i wyposażony w aneks…

TEST VW Touareg V8 TDI 2

TEST VW Touareg V8 TDI – pełna klasa premium

Od początku istnienia Volkswagen budował auta praktyczne, proste, użyteczne na co dzień oraz nie rujnujące domowego budżetu. Sprawdzamy, czy VW Touareg V8 TDI powinien dostać bilet wstępu do segmentu premium. Jednym z modeli przełamujących ten dawny schemat jest Touareg. On już nie aspiruje do segmentu premium, on w nim już jest. Szczególnie jeśli mówimy o wersji z potężnym silnikiem…